15/9/13

ΑΛΟΝΖ ΑΝΦΑΝ ΝΤΕ ΛΑ ΠΑΤΡΙ!

Το σχόλιο του Λούτσου

Ακόμα τρίβουν τα χέρια τους στη Nova με την μπαλάρα που έπαιξε η κόκκινη αρμάδα του Μίτσελ απέναντι στη μαχητική Ξάνθη. 
Δεν προλαβαίνουν να σηκώνουνε τα τηλέφωνα του αφιονισμένου κοσμάκη που θέλει μετά το χθεσινό να γίνει εδώ και τώρα συνδρομητής. Σιγά ρε παιδιά... Όλοι θα πάρετε... 
Ωραίο ματσάκι το χθεσινό. Ο Ισπανός την έστησε αριστοτεχνικά την ομάδα. Παράσταση για έναν ρόλο ήταν αυτό. 
Ποιος Bale και ποιος Κριστιάνο; Μήτρογλου και Σαβιόλα. 
Θέαμα εφάμιλλο των καλύτερων ευρωπαϊκών, όπως το ονειρεύονται όλοι οι αγνοί έλληνες φίλαθλοι. 
Σου λέει μετά ο Τάσος γιατί η Nova είναι η πιο ακριβή συνδρομητική τηλεόραση στην Ευρώπη... Γιατί έχει το καλύτερο θέαμα ρε μυρωδιά!
Και να στο πω κι ανάποδα. Έχουν οι αγγλογάλλοι ανακοινώσεις και non paper μεταξύ Προέδρων που λένε για τα φώτα στα κελιά τους; 
Στα highlights της βραδιάς η γκολάρα του Μήτρογλου με απευθείας εκτέλεση φάουλ. Κρίμα που δεν πανηγυρίζει πια όπως παλιά. 
Άλλον Μασάντο είδα χθες. Και εμφανισιακά και στο γήπεδο. Φτερά στα πόδια τού 'δωσε το μουστάκι. 
Αλοζ ανφάν ντε λα πατρί, Ίμπρα και Άλεξ ελάτε να δείτε τι εστί "Καραϊσκάκη".


Τι μου θυμίζει...



3/9/13

ΜΑΥΡΗ ΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

ΕΚΤΑΚΤΟ

Μόνο ανύπωτη λύπη και απεριόριστο θυμό μπορεί να αισθανθεί κανείς με το άκουσμα της είδησης για την πώληση του πλέον ταλαντούχου έλληνα ποδοσφαιριστή, του Γιάννη του Φετφατζίδη, στην Τζένοα. Η 3η του Σεπτέμβρη, από επέτειος χαράς για τον τόπο μας γίνεται από σήμερα ημέρα θλίψης.