31/3/14
ΩΣ ΠΟΤΕ ;;;;;
Θα ανεχόμαστε τα νυχτοπερπατήματα του Προέδρου στα κακόφημα μπάρς των Εξαρχείων και μάλιστα σχεδόν πάντα με διαφορετική συντροφιά....
Έλεος...
(Φώτο ΟΧΙ για να μην εκτεθούμε ως BLOG περισσότερο...)
Θα κοπούνε κεφάλια.
Έλεος...
(Φώτο ΟΧΙ για να μην εκτεθούμε ως BLOG περισσότερο...)
Θα κοπούνε κεφάλια.
21/3/14
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)

