31/3/14

ΩΣ ΠΟΤΕ ;;;;;

Θα ανεχόμαστε τα νυχτοπερπατήματα του Προέδρου στα κακόφημα μπάρς των Εξαρχείων και μάλιστα σχεδόν πάντα με διαφορετική συντροφιά....

Έλεος...

(Φώτο ΟΧΙ για να μην εκτεθούμε ως BLOG περισσότερο...)

Θα κοπούνε κεφάλια.

1 σχόλιο:

Ο Πρόεδρος είπε...

Μάλλον κάποιοι δε διαβάζουν αρκετά τα κατάλληλα μπλόγκς για να ενημερωθούν αναλόγως για τη ζωή του Προέδρου...

Δημοσίευση σχολίου