26/10/12

Όλοι διαβάζουν Σκευωρία...

Δείτε τη συνέντευξη της δημοσιογράφου Τζένης Μελιτά σε σάιτ, που φανερώνει ότι κι αυτή διαβάζει Σκευωρία:

Συνέντευξη Τζένης Μελιτά

Χαρακτηριστικό απόσπασμα:
"- Σε ποιον διάσημο θα έγραφες ένα γράμμα εξομολόγησης του θαυμασμού σου;
"Στον Κώστα Μήτρογλου, γιατί παραμένει το τελευταίο αυθεντικό προπύργιο απέναντι στην απανταχού χιπστεροποίηση των ποδοσφαιριστών (βλέπε Σισέ)"."

Μήπως χρειάζεται να θυμίσω το άρθρο με τίτλο "Ονειρεμένη Νύχτα" του Γνώστη στις 9 Οκτωβρίου για να πειστούν και οι πλέον δύσπιστοι; (Ονειρεμένη Νύχτα)

Δε μπορούμε πλέον να αποποιηθούμε τις ευθύνες μας. Η απήχηση μας είναι παγκόσμια, ξεπερνά τα όρια της Ελλαδίτσας και φτάνει μέχρι και την Αμερική. Ήδη προετοιμάζομαι για περισσότερες και μεγαλύτερες επιθέσεις...

Γρηγορείτε ουν και προσεύχεσθε αδερφοί

Κι η επίθεση συνεχίζεται

Νέα επίθεση κατά της Σκευωρίας από το Γιάννη Αλαφούζο, ο οποίος πλέον έχει χάσει τη μπάλα:

Να θυμίσω εδώ την απαράδεκτη επίθεση προ ολίγων ημερών στον κ. Τσάκα, ο οποίος κατέφτασε με τα εκατομμύρια του να του πάρει έναν επιθετικό και έναν αντι-Κατσουράνη κι αυτός του είπε: "Έλα και θα σου πληρώσουμε το ταξί". Ε τέτοια αχαριστία πια;;;;;;

25/10/12

Δικαίωση

Μια ακόμη ονειρεμένη βραδιά για την αρμάδα του Λεονάρντο που άλωσε το Μονπελιέ θυμίζοντας πως η σωστή δουλειά και η υπομονή επιβραβεύονται με βαθμούς και αναγνώριση. Τα είχαμε ξαναγράψει παλιότερα για τη μαγική εικόνα του παιχνιδιού με την Άρσεναλ και χτες δικαιωθήκαμε για ακόμη μια φορά.

Αν και ο Ολυμπιακός του Λεονάρντο εμφανίστηκε κάπως νωθρός στο πρώτο ημίχρονο ανέβασε την απόδοση του στο β' ημίχρονο για να φύγει με το μεγάλο διπλό από την πραγματικά καυτή έδρα της Μονπελιέ.

Against all odds νίκη πραγματικά, καθώς βρέθηκε πίσω με γκολ κάποιου παντελώς άγνωστου παίκτη έπειτα από κατέβασμα με το χέρι κάποιου μαύρου συμπαίκτη του (πραγματικό έγκλημα κατά της Ε.Ε. και μάλιστα σε καιρούς έντονης αμφισβήτησης για την οικονομική πολιτική της), ενώ έχασε και με τραυματισμό τον Τρομοκράτη-Μαστούρη της. Με σωστές αλλαγές και άριστη τακτική, χωρίς να δημιουργήσει φάσεις, να τρέξει και να κουραστεί η ομάδα όαση του Λεονάρντο πήρε μια άνετη νίκη στο 91' που ικανοποιήσε και τον πιο απαιτητικό σκηνοθέτη, παραγωγό και φίλαθλο.

Πολύ μεγάλη εμφάνιση από τον Κώστα Μήτρογλου που δικαιώνει όλους όσους πιστεύουν σε αυτόν (παρά το καινούργιο μουσάτο στυλ που τον κάνει να χάνει πολύ) σκοράροντας για ακόμη μια φορά στο Τσάμπιονς Λιγκ.

Ο Κώστας μας σε χαρακτηριστικό στιγμιότυπο

Δεν πρέπει να ξεχνάμε φυσικά τη μεγάλη εμφάνιση του Χοσέ και του Γκρέκο, μεταγραφές που δείχνουν το δρόμο για την πολιτική που πρέπει να ακολουθήσει η ομάδα στους δύσκολους οικονομικά και ηθικά καιρούς που έρχονται. Σπουδαία επίσης και η διαχείρηση από τον Ζαρντίμ που πέταξε το μεγάλο του όπλο στο γήπεδο την κατάλληλη στιγμή (δεν είναι και για χαμαλίκια να τρέχει 90 λεπτά) για να χτυπήσει το παιχνίδι. Σίγουρα προβληματίζουν με την αποδόση τους και το κουρεμά τους αρκετοί παίκτες της ομάδας (Μανιάτης, Μανωλάς, Κάρολ) οι οποίοι σημειωτέον φαίνεται να μην έχουν ούτε ένα τατουάζ. Στα συν ο αξιαγάπητος Κοντρέρας που τραβούσε τα μανικάκια από το ισοθερμικό του με τα δάχτυλά του, σαν πεντάχρονος που ήθελε γλειφιτζούρι από τη μαμά του.



Τέλος κρατάμε ένα μικρό κομμάτι για τον αφανή ήρωα αυτής της ομάδας. Τον αρχηγό της, το Βασιλη Τοροσίδη που τόσα άκουσε τον τελευταίο καιρό από γνωστές τηλεπερσόνες και προπονητές. Τον άνθρωπο που με άψογο κατέβασμα και γυριστό σουτ έφερε το ματς στο ίσα και γέμισε τις καρδιές των συμπαικτών του και των απλών φιλαθλων με αυτοπεποίθηση και αγάπη.

Εδώ ο Βασίλης μας δείχνει τον τρόπο με τον οποίο έχασε μέρος των μαλλιών του προκαλώντας τις άδικες αντιδράσεις μερίδας του Τύπου
Θα ήθελα να του αφιερώσω ένα μικρό ποιήμα που συνέθεσε χτες το βράδυ ο μεγάλος ποιητής Κλεάνθης Σιόβας, μακρινός εξάδερφος του αξιαγαπητου Δημήτρη Σιόβα (χωρίς τα μούσια βέβαια) γνωστός για τη μεγάλη του επιτυχία "Πέρασαν τα χρόνια" από την Ποιητική συλλογή "Συνταγές και Ποιήματα από τα Κύθηρα για το 2009" (εξαντλημένο):

Τη γριοσύνη μην την κλαις
εκεί που πάει να σκύψει
με το σουγιά στο κόκκαλο
με το λουρί στο σβέρκο

Νάτη πετιέται απο ξαρχής
κι αντριεύει και θεριεύει
και καμακώνει το θεριό
με το καμάκι του ήλιου

Προχωράμε με πίστη και υπομονή στην ομάδα που χτίζει ο Λεονάρντο, χωρίς να πέφτουμε στις παγίδες που στήνουν διάφοροι "αντικειμενικοί" για να σπείρουν τη διχόνοια.

23/10/12

Νέα συγκλονιστική συνέντευξη του Άγγελου

 Ο αγαπημένος Έλληνας προπονητής στο Βασίλειο των Ουρανών δίνει μια νέα συγκλονιστική συνέντευξη στην οποία εξηγεί και αναλύει τα μυστικά ενός καλού προπονητή:

"Να πιστεύει στο Θεό και την Παναγιά. Απλά πράγματα. Αν δεν κάνει αυτό, χαιρετίσματα! Αν ανακατεύεσαι με τα πίτουρα θα σε φάνε οι κότες".

Ξεμπροστιάζει διάφορους αστείους:

"Το μόνο ήταν να μπορέσω να στοιχειοθετήσω ορισμένα πράγματα όσον αφορά τη φυσική κατάσταση και τον τρόπο προπόνησης. Τα άλλα είναι έμφυτα. Αυτά που λένε ότι εγώ πήγα και είδα την προπόνηση του Χάπελ ή του Μουρίνιο είναι για να γελάς".

Δίνει μαθήματα για τη ζωή σε όλους μας:

Θα ρωτήσω πόσο δύσκολο είναι να λες ψέματα και μετά να σκέφτεσαι τι άλλο ψέμα θα πεις για να καλύψεις το πρώτο. Λες την αλήθεια, ξεκαθαρίζεις την μπουγάδα και από εκεί και πέρα ο κόσμος έχει το αλάθητο κριτήριο να καταλαβαίνει πότε είσαι ειλικρινής. Εγώ στη ζωή μου δεν έμαθα να κοροϊδεύω τον κόσμο. Αυτή είναι η αρχή μου και αυτό έκανα.

Συνέντευξη Άγγελου

Πραγματική συνέντευξη ποταμός στο Super FM 103.3. Αξίζει τον κόπο για έναν άνθρωπο που τιμά το ποδόσφαιρο και την Ελληνική Ορθόδοξη Εκκλησία μας.

Αμήν.

21/10/12






Φίλοι Κορυφαίοι ΠΡΟ-ΣΟ-ΧΗ...

Είναι ηλίου φαεινότερον ότι σύσσωμος ο αθλητικός τύπος νιώθει το έδαφος να φεύγει κάτω απο τα πόδια του.
Μετά την χθεσινή  αποκάλυψη (γνωστής φυλλάδας που ελέγχουν τα ξένα κέντρα αποφάσεων) για τον πόλεμο που έχει ξεκινήσει ο Mr Σκάι εναντίον των συντακτών του λίκνου του ιντερνετισμού (βλ. skevoria.blogsot.gr) ήρθε και το σημερινό "κίτρινο" χτύπημα.

Προσπαθούν με ότι όπλο διαθέτουν να μας χτυπήσουν εκ των έσω.
Μη χέσω...

Βαπτίζουν λοιπόν τον Καρνέζη captain με σκοπό να κερδίσουν εντυπώσεις και παράλληλα να σπείρουν τη ΔΙΧΟΝΟΙΑ.
Βέβαια το κάνουν όπως όόόόλοι καταλάβαμε εμφανίζοντας ως κάλυψη  τον ατυχώς συνεπώνυμο τερματοφύλακα....

ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΡΑΣΕΙ.

UNITED WE STAND.

20/10/12

Αυτό θα πει να είσαι κορυφαίος

Δευτέρα 15 Οκτωβρίου το "ΣΚΕΥΩΡΙΑ" βγήκε στον αέρα. Χρειάστηκαν 5 μόνο μέρες για να κάνει το κατεστημένο να ανησυχήσει. Σόρρυ Σωτηρακόπουλε, αλλά αυτό θα πει να είσαι κορυφαίος.

 







Έτσι όπως τα έκανες ρε Βαγγέλα όχι Samba.....ΟΥΤΕ ΤΣΑΜΠΑ...

19/10/12

                                                 Ο  ΦΑΝΟΥΡΗΣ


Ε, καλά δεν πιστεύω πως δεν έχει ήδη υποπέσει στην αντίληψή σας αυτό το πονεμένο μαργαριτάρι.
Απλά κάποιος έπρεπε να το αναρτήσει και εδώ.




"...Τα ξύδια και τις γκόμενες τα έχει κάνει πέρα.."

-Ποιός?
-Ο Φανούρης!







Ανασκόπηση Τύπου

Στον απόηχο της πρώτης δημοσίευσης του νέου αστεριού της ομάδας μας, ήθελα να μοιραστώ μαζί με εσάς και τα εκατομμύρια των αναγνωστών μας δυο πολύ όμορφα πρωτοσέλιδα που φανερώνουν ήθος, ευγένεια και βέβαια αντικειμενικό ρεπορτάζ

Στο σημερινό "Πρωταθλητή" μαθαίνουμε πως Ο CR7 ζήτησε τη φανέλα του ηρωικού Ρόι Καρολ σε ένα διάλογο βγαλμένο από τη σκληρή πραγματικότητα των γηπέδων. Μετά από αυτό το διάλογο βλέπω τον Κριστιάνο Ρονάλντο με άλλο μάτι. Κάτι σαν τον Πρίγκηπα Χάρυ. Παρεξηγημένος...

Η αγαπημένη μας "Πράσινη" φαίνεται ότι διοικείται από έναν νέο και μοδάτο άνθρωπο, ο οποίος στο πνεύμα της εποχής χρησιμοποεί πιασάρικες ατάκες από τους αγαπημένους ήρωες της χριστιανοσύνης και της καθαρότητας του Ελληνικού αίματος.


18/10/12

Μάθε μπαλίτσα...



Ρομαντισμός ή Βαϊος Καραγιάννης ?

Στην Σούπερ Λίγκα της Ε.Π.Ο  προϋπάρχουν τρία στοιχεία, το Χάος, η ΕΠΑΕ και ο Μπέος. Αυτές οι τρεις μορφές δεν έχουν γεννηθεί η μία από την άλλη. Είναι αυτογέννητες κι απέχουν μόνο χρονικά στη σειρά της γέννησής τους. Από τους τρεις πρώτους μόνο ο Μπέος δε γεννά απογόνους. Αυτός ενώνει και ωθεί τις άλλες δυνάμεις σε δημιουργία.

Από το Χάος γεννήθηκαν ο Καλιτζάκης  και ο Αμανατίδης. Κι από την ένωση των δυο τους γεννήθηκαν ο Τριβέλας και ο Δούρος.

Η ΕΠΑΕ  χωρίς ερωτική ένωση γεννά μόνη της τον Κιάπε , που έχει όση έκταση έχει κι εκείνη. Γέννησε επίσης τους Ζλατάνο και τον Παπουτσέλη. Έτσι όλη η διαμόρφωση της Λίγκας  ξεκινά από εκείνη. Η ΕΠΑΕ  δημιουργεί το στοίχημα γεννώντας τα συστατικά του.
Παραχωρεί μέρος από τις εξουσίες της στον Κόκκαλη και τεκνοποιεί από το σπέρμα του τον Ποντίκη, τον Δημητρόπουλο, τον Μπάκα, τον Αλέφαντο, τη Θ. 7, και τον Βίκτωρα Μητρόπουλο.

 Ο Κόκκαλης  χάνει την εξουσία του από τον Πατέρα , ο οποίος του κόβει τα γεννητικά όργανα. Από το αίμα του πράκτορα της Στάζι  γεννιούνται οι Βύντρα , Μανούτσο , Τσου Λα Λίγκ  και από το σπέρμα του κομμένου αιδοίου του γεννιέται η ΠΕΚ.

Ο Μίστερ Ιντρακόμ προφητεύει ότι ο Πατέρας θα χάσει την εξουσία από κάποιο από τα παιδιά του. Για το λόγο αυτό καταπίνει όποιο παιδί γεννάει ο Βγενόπουλος. Καταπίνει τους Σισσέ, Καραγκούνη, Μελλίση, τον Δημούτσο και τον Τζίγκερ. Όταν έρχεται η σειρά να γεννηθεί ο Αλαφούζος η ΠΕΚ δίνει στον Πατέρα έναν σπαργανωμένο τίτλο αντί του νεογέννητου Αλαφούζου  και κρύβει το βρέφος σε ένα σπήλαιο του όρους ΟΦΗ στην Κρήτη.

Όταν μεγαλώνει ο Αλαφούζος αναγκάζει τον Πατέρα  να βγάλει από την κοιλιά του τα αδέλφια του κι ύστερα από συγκρούσεις, ο Αλαφού  παίρνει την εξουσία στα χέρια του και από τότε ξεκινά η εποχή της Παράγκας...

( To Be Continued...).

16/10/12

Αχ Βασίλη...


Ότι είναι αχάριστος το μάθαμε από την θεία του.

Ότι είναι κωλόπαιδο το ξέρει όλη η Ελλάδα.

Ότι έκανε εμφύτευση μαλλιών το ψιλιαστήκαμε στο ματς με την Βοσνία.

Ότι είναι όμως ΣΤ'ΑΛΗΘΕΙΑ γριά το αποκάλυψε πρώτος ο Αλέφαντος στον Σινάνογλου:
"... Δεν είναι εικόνα αυτή που δείχνει ο Τοροσίδης. Ανεπίτρεπτο για την κλάση του, έχει να παίξει σπουδαία ματς 1 χρόνο. Έχει κάνει και καραφλίτσα, σαν γριά ήταν με τη Σάλκε. Τι ζωή κάνει; Βάρυνε..."      http://www.katimagiko.gr/editorial/47112/aletheies%E2%80%A6

Τώρα ήρθε απλά κι ο Γεωργίου (speaking) να τον αποτελειώσει:
 "... Κι αυτός ο Τοροσίδης, πως κατάντησε έτσι; Μια έντονη γριοσύνη είναι απλωμένη σε όλο του το πρόσωπο...."
http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=180488&catID=67




Ο Νίκος τραγουδάει τα μπλουζ




Σε τι κόσμο θα μεγαλώσουν τα παιδιά μας ρε πούστη μου...



14/10/12

?

"Για τον Ερνέστο δεν ξέρω Κούλη μου, αλλά εγώ για δυο μυριάκια, έδινα πακέτο και το Γιάννη το Φεφτατζίδη που ξέρει καντάρια μπάλα"


              Πες μου πόσο μαλάκας είσαι ρε Ερνέστο που δεν σου έκανα;

Πανιώνιος ο Ολυμπιακός μας;

Ε όχι ρε Βαγγέλη δε θα σου περάσει....

Μετά το Λίνεν ο Λεονάρντο;
Με απορία παρακολουθήσαμε όλοι αυτή τη βδομάδα την πρόσληψη Αντώνη Νικοπολίδη στον πάγκο της αγαπημένης μας ομάδας ως βοηθού προπονητή. Όλοι είπανε: "Μπράβο Πρόεδρε, καλή κίνηση, να μπει μια τάξη στα αποδυτήρια" και "είναι καλός ο Αντώνης, έχει και άσπρα μαλλιά, είναι σοφός". Αλλά εμείς στη Σκευωρία δε μασάμε κουτόχαρτο και βλέπουμε πίσω από τέτοιες κινήσεις. Έχουμε φάει με το κουτάλι τα γήπεδα τόσα χρόνια και δεν ξεγελιόμαστε από αυτά. Είναι προφανής η μεθόδευση για απομάκρυνση του Λεονάρντο "η Ήρεμη Δύναμη" Ζαρντίμ και την αντικατάστασή του με τον Αντώνη Νικοπολίδη alias "George Clooney"

 http://www.dailymotion.com/video/x34ngp_werder-1-3-olympiakos-champions-lag_sport?search_algo=2

 (Στο 01:53 για περισσότερες πληροφορίες).

Γράψε κανά βιβλίο ρε φίλε καλύτερα
Πείτε μου δηλαδή, είναι τώρα αυτός ο άνθρωπος για προπονητής του Ολυμπιακού;

Λινεν, μια κίνηση που θα συζητηθεί...

Τζεντλεμάν
Η ΑΕΚ έκανε την κίνηση της σεζόν. Μετά την άδικη απομακρυνση του Βαγγέλη Βλάχου και τις δίκαιες φωνές του Θ(ε)ωμά, η διοίκηση αποφάσισε να ρίξει τις προσδοκίες και να πορευτεί με τον Ελληνο-Γερμανο (πλέον) Έβαλντ Λίνεν. Φεύγει από το μοντέλο της κραταιάς ομάδας που έπαιζε μόνο για τον τίτλο και το Τσου Λου (γνωστό και ως μοντέλο Βαγγέλης Βλάχος) και παίρνει το Λίνεν που συνδυάζει γνώση ελληνικής πραγματικότητας-ευρωπαικό αέρα-αριστερές/πρωτοποριακές ιδέες-γερμανική πειθαρχεία-ελληνικό μεράκι κι αγάπη για το άθλημα και τα νέα παιδιά . Με λίγα λόγια 100% επιτυχημένη επιλογή. Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι πέρα από την εξαιρετική πορεία της ομάδας και την αγωνιστική ανάταση θα γαλουχηθεί και μια νέα γενιά αριστερών και ποιός ξέρει ίσως μια μέρα δούμε τον Ταξιάρχη Φούντα βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ ή το Λάμπρο Τσίτα σε πορεία του ΠΑ.ΜΕ.

Ο Λίνεν στα νιάτα του αφού ο αλήτης Ρεχάγκελ του έκοψε τη μπάλα πριν κόψει το επιθετικό ποδόσφαιρο σε  όλη την Ελλάδα





Είχα γράψει και παλιότερα ότι η απομακρυνση Λίνεν από τον Ολυμπιακό ήταν ίσως το μεγαλύτερο έγκλημα της σύγχρονης ιστορίας του. Τρομερή αλητεία, ενδεικτική του ήθους που προσπάθησε να επιβάλει η διοίκηση Μαρινάκη, αλλά της έβαλε φρένο ο Άνθρωπος Ερνέστο Βαλβερδε. Τώρα ο Έβαλντ, έχει μια δεύτερη ευκαιρία να αποδείξει την αξία του στο Ελληνικό Πρωτάθλημα, το καλύτερο πρωτάθλημα της Ευρώπης. Ο δρόμος δεν είναι εύκολος, αλλά ο Έβαλντ ποτέ δεν διάλεξε τον εύκολο δρόμο, ποτέ δεν συμβιβάστηκε και δεν δείλιασε μπροστά σε καμία δυσκολία. Θέλω να του ευχηθώ με την καρδιά μου, καλή επιτυχία Έβαλντ. Καλως ήρθες στην Ελλάδα, που τόσο σε πληγώνει. Καλώς ήρθες και πάλι κοντά μας...

10/10/12

Ο διάδοχος του Ρομπερτ Πιρες

"Του πρότεινα μία βιβλιοθήκη. Μου απάντησε: σε τι χρησιμεύει; Κατάλαβα ότι για την ώρα, στα 22 του χρόνια, βρίσκεται σε άλλο κόσμο. Στο μέλλον θα έχει χρόνο για να ανακαλύψει νέα ενδιαφέροντα..."


Μάριο Μπαλοτέλι 2012 (http://www.sport24.gr/Paraxena/to_neo_palati_toy_mpaloteli.1962215.html)


Επίσης συγκλονιστικές εξελίξεις στην προσωπική ζωή του Τζιμπρίλ: http://www.sport-fm.gr/article/585293

9/10/12

To νέο πρόσωπο του ελληνικού ποδοσφαίρου

                                                                      Χωρίς λόγια

Ανανέωση, ανανέωση μας λέγανε...

Ονειρεμένη Νύχτα

του Γνώστη

Αέρα πέρασε η αρμάδα του Ζαρντίμ την Κυριακή το βράδυ από το μισοάδειο Καραισκάκης, καθώς πολλοί αχάριστοι οπαδοί προτίμησαν να κάτσουν σπίτι τους και να δουν House MD στο Star, αντί να θαυμάσουν το καταπληκτικό γκολ του Έλληνα Χοσέ Χολέβα και το περπάτημα πάπιας του Ιμπαγάσα. Ντάξει τι να κάνουμε τώρα, υπήρξαν πραγματάκια, που άρεσαν...

Πολύ δυνατή ομάδα ο Ολυμπιακός φέτος, καθώς πλαισίωσε το μεγάλο Χοσέ Χολέβας με παίκτες όπως είναι ο Μητρογκόλ και Λεάντρο Γκρέκο (και τατουάζ και μαλλί καρφάκι και είναι και Ιταλός). Μπράβο στον Πρόεδρο. Αυτόν τον Ολυμπιακό θέλουμε να βλέπουμε. Μόνο με παίκτες εγνωσμένης στυλιστικής αξίας μπορεί να πάει μπροστά η ομάδα. Και με ευκαιρία το γκολ του Χοσέ (του μεγαλύτερου λάτρη της ελληνικής κουζίνας) θα ήθελα να καταγγείλω την άνθηση των χίπστερ ποδοσφαιριστών σε βάρος των παραδοσιακών αξιών της μοικάνας και της χαίτης.



 

Σημειώνω την τεράστια έλλειψη του Γιάννη του Αθηναίου για ακόμη μια φορά. Πέρασε σχεδόν απαρατήρητο το ορθογραφικό λάθος του Γιάννη Αλαφούζιον περι "αποκαλήπσεων". Να'ναι καλά η έγκριτη εφημερίδα Γαύρος που το "αποκάληπσε" (μαζί με 100 πράγμαα που πρέπει να ξέρουμε για τις γυναίκες).


Περνάμε πολύ ωραία στην, κατά τη γνώμη των περισσοτέρων ειδικών, πιο όμορφη ποδοσφαιρική σεζόν της τελευταίας 20ετίας. Τα έχει όλα: Τα μωρά του Βλάχου που πάνε για πρωτάθλημα και Τσάμπιονς Λιγκ, τον Άθλο του Ελέ, το θαύμα του Πλατανιά (προιόν σκληρής δουλειάς), τα μαλλιά του Λάζαρου, τα γκολ του Παπαδόπουλου, τον επιθετικό ΠΑΟΚ του Δώνη , το ισπανικό μοντέλο του Ζαρντίμ, τον προέδρο της Ολανενσε που δε μιλά Αγγλικά, το μοντέλο Θωμά Μαύρο, τα τουιτ του Αλαφούζου, το Σάββα. Πραγματικά είναι πολύ μεγάλο το κενό που άφησε ο Τσάκας στο ελληνικό ποδόσφαιρο, ειδικά σε μια σεζόν σαν αυτή, και όσο για τους ψευτοπροφήτες τύπου Χάρις κλπ δεν πείθουν ούτε τον πιο αγνό οπαδό.

Και έπεται συνέπεια...

8/10/12

Άλλη μια δικαίωση του Αντικειμενικού

Δεν πέρασε καλά-καλά ούτε βδομάδα και ο κόσμος του Ολυμπιακού έδωσε την απάντηση στα νούμερα που σας πουλάνε παραμύθα και το παίζουν... Γνώστες. Ο λαός του Θρύλου δεν μασάει κουτόχορτο! Όσο κι αν πάνε να του πλασάρουν οι πληρωμένες φυλλάδες την τριάρα που ρούφηξε στο Λονδίνο για καλή εμφάνιση, ο κοσμάκης έχει μάτια και βλέπει. 

Η χθεσινή γιούχα στο Καραϊσκάκη ακούστηκε μέχρι το Μικρολίμανο. Ψαχνόντουσαν στον Πειραιά να δούνε τι συνέβη. Για να μας εξηγήσει τώρα ο... Γνώστης, γιατί τέτοιο κράξιμο στο τέλος του αγώνα με τον Αστέρα; Αν είχε κάνει μεγαλειώδη εμφάνιση στο Λονδίνο, θα τον αποδοκίμαζε χθες ο κόσμος; Αν ήταν "αριστοτεχνικό" το στήσιμο κόντρα στην Άρσεναλ, θα υπήρχαν χθες 15.000 κενές θέσεις σε ένα γήπεδο που κάποτε δεν έπεφτε καρφίτσα;


                                        Παίξτε ρε λίγο μπαλίτσα να χαρεί ο κόσμος!


Είναι κρίμα να παίζει εντός έδρας ο Ολυμπιακός και να δείχνει αυτή την εικόνα. Θέλει πολλή προσπάθεια για να σε γιουχάρουνε με 6 νίκες σε 6 αγωνιστικές. 

5/10/12

Μαγική εικόνα το 3-1 για την αρμάδα του Λεονάρντο


του Γνώστη

Μάγεψε ο Ολυμπιακός στο Λονδίνο παρά την ήττα με 3-1 από τους κανονιέρηδες. Πολύ καλό το στήσιμο του Ζαρντίμ που στάθηκε άτυχος με την επιλογή Μανωλά (αντιπαθέστατος) που έκανε παπάτζα στο δεύτερο γκολ. Μαγικός ο Μητρογκολ και πολύ μεγάλος παίκτης ο Μασάδο που χόρεψε σε ρυθμούς Τσετσερετσετσετσετσε την άμυνα της Άρσεναλ ουκ ολίγες φορές.

Για το τέλος αφήνω μια πολύ ωραία φωτογραφία του Ραφίκ-Τρομοκράτη-Μαστούρη


4/10/12

Λίγα λόγια και σταράτα

Όσο υπάρχουν κάτι τέτοιοι αλήτες, μην περιμένετε να κάνει ποτέ καλή πορεία ο Θρύλος στην Ευρώπη. Πού να έφερνε και καμιά ισοπαλία δηλαδή...

2/10/12

Πολύ ωραία συνέντευξη Άγγελου, όπου μας εξηγεί λίγο τη διαδικασία του πνευματικού "Είναι δύσκολο σ αυτή την εποχή να αντιληφθεί πως το υπάρχει, το `άλλο', το καλύτερο, το διαφορετικό.", ενώ είναι φανερό ότι έχει μάθει φέτος και τη λέξη λοιδορώ.

http://www.gazzetta.gr/podosfairo/article/330725-i-apantisi-den-einai-diki-moy




Φέτος θα πούμε αλήθειες!

Καλησπέρα κι από μένα.

Να πω και 'γω με τη σειρά μου ένα ευχαριστώ στον Γιώργη που μου έκανε την πρόταση να γράφω στο blog του.

Είμαι ο Αντικειμενικός, και για όσους δεν με ξέρουν, ένα πράγμα θα πω για να 'μαστε ξηγημένοι: από μένα θα μαθαίνετε αλήθειες. Αυτό το ξεκαθαρίζω από την αρχή, γιατί πολλοί σας το παίζουνε... "γνώστες", αλλά να ξέρετε ότι αυτοί μπαλίτσα δεν βλέπουνε. Πάνε και τα διαβάζουνε στον χ και τον ψ και μετά σας τα λένε για δικά τους. Αντρίκες κουβέντες.

Λοιπόν, να ξεκινήσω με δυο λόγια για τον φετινό Παναθηναϊκό. Την Κυριακή πήγα στο ΟΑΚΑ να δω τον Παναθηναϊκό με τον Αστέρα. Τον είχα δει μια-δυο φορές στην τηλεόραση, αλλά από κοντά είναι άλλο χάλι... Ανάπτυξη μηδέν. Αυτό, όμως, που μου έκανε εντύπωση είναι ότι οι παίκτες είναι αδιάφοροι. Βγάζει ο Τσιώλης τον Περόνε στο 85' κι αυτός πηγαίνει προμενάδα για να γίνει αλλαγή, και δεν υπάρχει ένας παναθηναϊκός, ένας ρε, να πάει να του πει να βγει πιο γρήγορα. Αδιαφορία σου λέω. Θες για να διώξουν τον Φερέιρα, θες γιατί βαριούνται, τα παιχτάκια τα 'χουνε όλα γραμμένα στα παπάρια τους. Σου μιλάω την κατέστρεψε ο νεοφιλελές την ομάδα.


      

Μου λέει ο Τάσος, να πω και δυο κουβέντες για τον Ολυμπιακό. Τι να πούμε τώρα; Σας έχω πει από την αρχή ότι ο Ολυμπιακός φέτος δεν θα έχει αντίπαλο κι αν ο Ντούσαν είχε τον Μήτρογλου μέχρι τσάμπιονς λινγκ θα έβγαινε. Αλλά τον Ολυμπιακό δεν τον συμφέρει η κατάντια του ΠΑΟ και όσοι γαύροι πανηγυρίζουν δεν κάνουνε καλά. Γιατί κύριε, αν ο ΠΑΟ ήταν ανταγωνιστικός δεν θα ήσουν τώρα εσύ με τον Ζαρντίμ και με τέτοια χάλια σε όλες τις γραμμές. 
Αλλά για τον Ολυμπιακό θα 'χουμε καιρό να τα πούμε και αύριο, μετά το ματσάκι με την Άρσεναλ. 
Άλλος αποφασίζει:

http://sports.in.gr/football/superleague/article/?aid=1231215552


Ποιά Μπαρτσελόνα; Η Μονή Εσφιγμένου...
Φίλοι, την καλησπέρα μου.

Συγχαρητήρια στο Γιώργο γιατί ο λόγος του είναι συμβόλαιο. Είμαι πολύ περήφανος που μπορώ πλέον να αρθρογραφώ σε ένα μέρος αντάξιο της πένας μου. Για αυτό θα ήθελα να ευχαριστήσω προσωπικά το συμπατριωτάκι μου το Γιώργο.

Διάλεξα το κατάλληλο ψευδώνυμο (κατά το Πρασινοφρουρός, Κ. Προέδρος κλπ) και περιμένω τα άρθρα του ντεμέκ Αλέφαντου για να πάρω θέση.

Συμφωνώ με την πριβέ κατάσταση, όχι γιατί φοβάμαι τη λογοκρισία ή τη Διώξη Ηλεκτρονικού εγκλήματος (για Παπάδες εμείς δε γράφουμε), αλλά για να δούμε λίγο πως πάει το πραγμα βρε αδερφέ.

Θέλω πριν κλείσω την πρώτη μου καταχώρηση πάντως να εκφράσω τη βαθύτατη θλίψη μου, για την απουσία δυο εκ των μεγαλυτέρων μορφών της Σκευωρίας: του Γιάννη του Αθηναίου και του Αρχιδογιάννη. Τον πρώτο γιατί μου λείψανε οι ντεσού-παρασκηνιακές ειδήσεις και οι ιστορικές του γνώσεις και τον δεύτερο για τα άρθρα φωτιά για τους μεγάλους του Ελληνικού ποδοσφαίρου: Σαβέσκι, Αλεξανδρή, Μπατίστα, Τσιαντάκη, Μαρινάκη κλπ. Κάνω έκκληση να συμβάλλουν σε αυτή τη νέα προσπάθεια και να μην ξεχνάνε ότι η πολύ δουλειά τρώει τον αφέντη...

Ο Γνώστης