27/10/13

ΜΙΤΣΕΛ, Ο ΘΡΥΛΙΚΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ


Μείνε για πάντα στον Θρύλο Mr. Hollywood!

Για να λέμε την αλήθεια ο Μίτσελ όταν ήρθε στον Ολυμπιακό δεν είχε μεγάλο σιβί. Κάτι Ρεάλ Β' και Εργοτέληδες της Ισπανίας... Γι' αυτό και στην αρχή δεν ήταν λίγοι αυτοί που τον αμφισβήτησαν. Μέσα σε λίγους μήνες, όμως, το ταπεινό μυρμήγκι κατάφερε με τη δουλειά του να κάνει τον Ολυμπιακό να παίζει την καλύτερη μπάλα που έχουμε δει τα τελευταία χρόνια. Και μάλιστα, να φέρνει και αποτελέσματα. 
Δεν έχουμε μπει ακόμη στον Νοέμβριο και η ομάδα παίζει ποδόσφαιρο Φεβρουαρίου. Από τεσσάρα σε πεντάρα εσωτερικά και έτοιμος για τους 16 του Τσάμπιονς Λιγκ. Δε λέω, έχει βοηθήσει και το φορμάρισμα του Μήτρογλου φέτος, αλλά κι αυτό το πιστώνω στον προπονητή. Ποιου Μήτρογλου; Αυτουνού που δεν του έκανε του Μίζα και τον έστειλε στον Πανιώνιο. Για να τα λέμε όλα.
Πότε έπαιξε τέτοια μπαλάρα ο Ολυμπιακός του Μίζα; Σε δύο παιχνίδια όλα κι όλα. Ένα με τη Χέρτα (4-0) κι άλλο ένα. Μη βγει τώρα κανένας μυρωδιάς και μου πει για τις τριάρες στη Βέρντερ, γιατί θα γελάει ο κόσμος. 
Και να σου πω γιατί τον παραδέχομαι τον Μίτσελ; Γιατί ο άνθρωπος εκτός από γόης, έχει μυαλό και δεν είναι κολληματίας. Τον είδες πώς διόρθωσε τα δικά του λάθη με τον Πλατανιά; Τον είδες πώς κατέβασε την ομάδα στους Ζωσιμάδες των Βρυξελλών; Δεν φταίει αυτός που η ομάδα δεν έχει ακραία μπακ!
Ζητώ λοιπόν από τον Πρόεδρο, που ξέρω ότι μας διαβάζει και μας έχει σε μεγάλη εκτίμηση, να ανανεώσει εδώ και τώρα το συμβόλαιο του Ισπανού. Αν όχι τώρα, μετά τα τρία μεγάλα ματς με ΠΑΟ, Μπενφίκα και ΠΑΟΚ. Είμαι σίγουρος ότι ο Ολυμπιακός με το κοουτσάρισμα του κ. Hollywood θα πανηγυρίσει τρεις μεγάλες νίκες.

Άλλο ένα άρθρο-σήμα κατατεθέν του Λούτσου



16/10/13

Νιάου



Πολλοί τον κορόιδεψαν, ακόμη περισσότεροι τον λοιδόρησαν ακόμη και οι ίδιοι του οι συνάδελφοι δεν έκρυψαν τα γέλια τους και την ειρωνεία για τη μεγάλη αποκλειστικότητα του. Μήπως όμως ήρθε η ώρα να καταπιούν τη γλώσσα τους; Η δικαίωση του Λούτσου φαίνεται να έρχεται νιαουρίζοντας…


9/10/13

Μα πώς τα καταφέρνει;;;

Όλοι αυτόν τον καιρό παρακολουθούμε με το στόμα ανοιχτό τις εκπληκτικές επιδόσεις του Κώστα Μήτρογλου τόσο στο ΤσουΛού όσο και φυσικά στην πολυαγαπημένη μας ΣουπερΛίγκ όπου έχει ήδη καταφέρει να πετύχει κάτι που στην αρχή της χρονιάς έμοιαζε ακατόρθωτο: τρια χατ-τρικ (κόλπα με καπέλο) σε μόλις 7 αγωνιστικές (αποφεύγω να αναφέρω το τέταρτο με την Άντερλεχτ γιατί 11 Βελγάκια δε μπορούν να συγκριθούν με άμυνες γρανίτη και εμπειρία ετών που συναντά κανείς σε  άμυνες επιπέδου ΣουπερΛίγκ όπως είναι αυτή του Λεβαδειακού, της Σκόντα και φυσικά της Βέροιας).

Μα πώς τα καταφέρνω;;;