27/2/13

Ballon D'Or Σκευωρία: οι Απονομές

Αγαπητοί φίλοι επιστρέφουμε, έστω και λίγο καθυστερημένα με τις απονομές των βραβείων Ballon d'or της Σκευωρίας για το έτος 2012, μια χρονιά ορόσημο για τη Σουπερλίγκ και το Ελληνικό Ποδόσφαιρο (το οποίο όπως όλοι γνωρίζετε είναι ταυτόσημο με τη Σουπερλίγκ).


Όπως αναμενόταν η μάχη ήταν μεγάλη και οι φανατικοί θαυμαστές των αστέρων της Σουπερλίγκ έδωσαν μεγάλο αγώνα για να βραβευθούν οι αγαπημένοι τους παίκτες. Φυσικά χάρη στο αδιάβλητο σύστημα της Σκευωρίας δεν υπήρξαν παρατυπίες και λάθη τα οποία θα αμαύρωναν την πιο κρίσιμη ψηφοφορία από το άνοιγμα της Σκευωρίας στο κοινό. Να τονίσω σε αυτό το σημείο ότι αυτό ακούγεται κάτι απλό κι εύκολο όταν έχεις να κάνεις με τίμια και φρέσκα πρόσωπα όπως είναι οι συντάκτες της Σκευωρίας, όμως δυστυχώς όταν το σύστημα έχει στήσει ένα βρώμικο αγώνα ενάντια στο πιο έγκυρο αθλητικό ιστότοπο της Ελλάδας τα πράγματα μόνο απλά δεν είναι.

8/2/13

ΣΑΣ... ΚΕΡΝΑΕΙ Ο ΛΟΥΤΣΟΣ!

Να που δεν υπάρχουν, φίλες και φίλοι αναγνώστες, μόνο αυτοί που μας πολεμούνΛίγους μόλις μήνες στον αέρα και η αναγνώριση για το πιο αγαπημένο blog των αθλητικών παρασκηνίων και όχι μόνο, δεν άργησε να έρθει! Με μεγάλη χαρά είδαμε τον πολυδιαβασμένο συντάκτη μας, Λούτσο, να γίνεται σήμερα πρωτοσέλιδο σε μια από τις μεγαλύτερες και πιο ενδιαφέρουσες αθλητικές εφημερίδες.


-Τι να κεράσω ρε παιδιά; Τσαγάκι; 

Φαίνεται πως με τα τελευταία του άρθρα ο Λούτσος έχει βρει το φανατικό κοινό του και δίκαια κατατάσσεται πλέον ανάμεσα στους κορυφαίους αθλητικούς συντάκτες. Αναρωτιόμαστε, ο κ. Χρήστος Σωτηρακόπουλος που είναι αναμφισβήτητα ο κορυφαίος, έχει δει ποτέ το όνομά του σε πρωτοσέλιδο; 
Ο "Λου", κληθείς να σχολιάσει το πρωτοσέλιδο της "Πράσινης", δήλωσε: "Όσοι μας πολεμούν, θα τους κερνώ φαρμάκι με την πένα μου." 




1/2/13

ΜΗΤΣΕΛ, Η ΛΑΘΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗ.

Θα γράψω κάποια πράγματα για τρεις λόγους. Πρώτον, γιατί εγώ δεν τα παίρνω, και λέω τα πράγματα με το όνομά τους. Δεύτερον, για να μη μου λέτε μετά ότι δεν τα έγραψα. Και τρίτον, γιατί ακόμη και τώρα, πιστεύω ότι υπάρχει χρόνος να επικρατήσει η λογική και να μη μας φέρει ο Πρόεδρος τον Μήτσελ στο λιμάνι. 


Δε λέω, ωραίο παιδί, αλλά για προπονητής δεν κάνει.

Ο Μήτσελ είναι η χειρότερη δυνατή επιλογή για τον πάγκο του θρύλου, τελεία και παύλα. Μιλάμε για επιλογή χειρότερη από Ματζούρ, Μπιγκόν, Λεμόνια, Ζίκο και Λίνεν μαζί. Επειδή, λοιπόν, δεν είμαστε όλοι κουβάδες και κάποιοι ξέρουμε από μπαλίτσα, ιδού ποια είναι η καριέρα του μεγάλου αυτού προπονητή που μας τον παρουσιάζουν ως τον διάδοχο του Βαλβέρδε:
Ξεκίνησε από την ομαδάρα Ράγιο Βαγεκάνο. Στη συνέχεια, πήρε τη Ρεάλ Β' και κατάφερε να την ρίξει από τη δεύτερη στην τρίτη κατηγορία! Μετά τον είδανε που είναι τόσο καλός και είπανε να τον πάρουνε στη Χετάφε. Εκεί πρέπει να τους άφησε απόλυτα ικανοποιημένους, γιατί τερματίσανε 16οι από τους 20, δηλαδή στο τσακ τον γλιτώσανε τον υποβιβασμό. Έπειτα πήγε στη Σεβίλλη και μέχρι να τον διώξουνε  η ομάδα ήταν 12η. 

Θα βρεθεί κι ένας Ιμπάνιεθ και θα μας κουβαληθούν και δυο-τρία παλτά να 'χουμε να συζητάμε.