Ο Πρόεδρος επιστρέφει για να τιμήσει έναν από τους πιο αδικημένους ποδοσφαιριστές που πέρασαν από τη Γκρικ Σουπερλιγκ τα τελευταία χρόνια: το Γιώργο Γκαλίτσιο, το πιο σένιο δεξί μπακ στη μεταπολεμική Ελλάδα. Με αφορμή την τελευταία του τηλεοπτική εμφάνιση στο ΟΠΑΠ ΤιΒί (μη ρωτάτε...) ο Πρόεδρος κάνει μια αναδρομή στη μικρή αλλά πλούσια και γεμάτη αναμνήσεις καριέρα του δικού μας Γιώργου, του Γιώργου που πληγώσαμε...
Ο Γιώργος στην τελευταία του εμφάνιση στο ΟΠΑΠ ΤιΒι...
...και απο την 5η Ιανουαρίου πάμε για το υπόλοιπο.
Εδώ για ακόμα μια φορά , την τελευταία για το 2012 και που ξέρεις...μπορεί
και για πάντα.
Τη μέρα των Mayas βρισκόμαστε ξανά αγαπημένο κοινό της
Σκευωρίας με σκοπό να κάνουμε μια σύντομη αναδρομή σε αυτά που ζήσαμε στις 15
πρώτες αγωνιστικές της αγαπημένης Superleague.gr
Πρώτα όμως ας ρίξουμε μια πονηρή ματιά στην τελευταία (15η) αγωνιστική που
ανέβηκε σε επιλεγμένες αίθουσες ανά την επικράτεια και για τρείς και μόνο
ημέρες.Συγκεκριμένα το τριήμερο 15-16 και 17 Δεκεμβρίου.
15η Αγωνιστική
15-12-2012
ΟΦΗ-ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ
Πώς μπορείς να μην χαμογελάσεις ευτυχισμένα (και όχι ειρωνικά) όταν το εναρκτήριο
μάτς είναι αυτό μεταξύ των αλεπούδων των πάγκων Ν. Αναστόπουλου και Σ.
Τσίωλη.
Κουτσιανικούλης βγαλμένος απο την τελευταία έκδοση του PRO 2013 ,
Περογαμβράκης να τον πιείς στο ποτήρι , Παπάζογλου (πως μπορώ να ξεχάσω τα λυτά
του κορδόνια) και ένας ΟΦΗ με σύστημα Σαμουήλ (βλ.Κούγκι)
εμφάνιση ευρωπαική , άμυνα ΑΓΕΤ-ΗΡΑΚΛΗΣ κατάφερε να νικήσει με 2-0 έναν
άτολμο Αστέρα που έπαιζε τα μήλα και αμπάριζα στο κέντρο του γηπέδου.
Με τακτικές του στύλ "κατοχή μπάλας και βλέπουμε" φίλε Σάκη δεν
πάς πουθενά.Κάτι τέτοια τα θέλει ο "Ιταλός" για πρωινό...
ΚΕΡΚΥΡΑ-ΠΑΝΘΡΑΚΙΚΟΣ
Είναι πραγματικά πολύ κρίμα που πουθενά δεν ακούμε μια έστω καλή κουβέντα
για το έργο του του μαέστρου-πιλότου Π. Δερμιτζάκη.
Οι πτήσεις συνεχίζονται για την ομάδα της Θράκης με τελευταία αυτή πάνω απο
το νησί του Koum Quat όπου οι "κροκόδειλοι" (ΝΒΑ γίναμε) με φόρα απο
το αεροδρόμιο μπήκαν στον αγώνα και έπνιξαν τον αντίπαλο μέχρι το 50΄ όπου
είχαν σημειώσει και το δεύτερο τέρμα (0-2).
Τα υπόλοιπα λίγο-πολύ γνωστά... και όσο θα συνεχίζει να επιμένει ο Μάντζιος
στην τριπλέτα Κοντοδήμος-Αγρίτης-Μπάρκογλου τόσο υλικό θα μαζεύει ο Σειρινάκης
για τις νέες του παραγωγές.
ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ-ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ
Ο Ελέ το είχε διαβάσει καλά το μάθημα , όμως το τράκ του Σπυρόπουλου 2 που
ήθελε να μπεί στο έμπειρο μάτι του Ντάρκο χάλασε όλη τη δουλεία.Μετά όλα ήταν
θέμα χρόνου για τον Πρωταθλητή Χειμώνα (μια ακόμα Ελληνικότατη ανακάλυψη) να ανέβασει την απόδοση του τόσο ώστε να είναι αρκετό για να φύγει νικητής με σκόρ
1-2 απο ένα γήπεδο που δεν μπήκε ποτέ.
Τζιμπούρ καλός και σεμνός.
Ζειμπεκιά σαν του Κοντρέρας στη φάση του γκόλ του Πανιωνίου ούτε ο μακαρίτης
ο Μητροπάνος δεν είχε χορέψει...
16-12-2012
ΑΡΗΣ-ΣΚΟΝΤΑ ΞΑΝΘΗ
Στους τυφλούς βασιλεύει ο μονόφθαλμος.....μόνο που εδώ δεν υπήρχε κανένας
τέτοιος και έμειναν μόνοι τους οι τυφλοί.
0-0 σκόρ αν και ο Άρης είναι αυτός που θα μπορούσε να πάρει επιτέλους μια
νίκη αλλά δεν κατάφερε να σκοράρει σε καμία απο τις 17 τελικές του προσπάθειες.
Η επιστροφή του Μ. Ουζουνίδη στα Πηγάδια ενέπνευσε μόνο τον Ονουάτσι που με
δύο ατομικές προσπάθεις πήγε να κλέψει το παιχνίδι.
MVP του αγώνα οι δύο τερματοφύλακες.....
Καλά Χριστούγεννα...
ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟΣ-ΠΛΑΤΑΝΙΑΣ
Το μόνο που έχω να πώ για το μάτς είναι απλά 1-0.
Κομπότη εσύ Super-Star...
Στον δεύτερο γύρο θα κονομήσουμε όλοι...
ΑΕΚ-ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ
Στρατηγός Ροτζέιρο , Σταματής απο τα παλιά (14η αγ.) , Ιγκλέσιας σε μεγάλα
κέφια και ο Ντούσαν κάπου στη γωνιά του πάγκου να σκέφτεται πώς θα φύγει απο το
ΟΑΚΑ σε περίπτωση που νικήσει και αφήσει μόνη και τελευταία την ΑΕΚ στο τέλος
του πρώτου γύρου...
Μπροστά σε αυτό το σήριαλ ο Σουλειμάν μοιάζει ταινία μικρού μήκους.
1-1 και όλοι έτοιμοι για τις γιορτές ή τη συντέλεια...
ΒΕΡΟΙΑ-ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ
Μίλησαν και οι μουγγοί...
Ιωάννου , Ολαιτάν , Μπαργκάν και τα κατσίκια του Χουάν...
A kind of magic....
Ρεβανί σοροπιαστό...
Η αγαπημένη (όλων εδώ στη ΣΚΕΥΩΡΙΑ) ομάδα της Ημαθίας έκανε ένα απο τα καλύτερα της παιχνίδια φέτος και κέρασε μόνο 3 μπαλάκια (μπορούσε και 5-6..) τους θριαμβευτές του 2-2 με τον Ολυμπιακό.
Η ζωή και το γέλιο συνεχίζονται...
17-12-2012
ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ-ΠΑΟΚ
Μετά τον Γίγαντα Κομπότη του Λεβαδειακού πιστεύω ότι και ο Χριστοβασίλης του ΠΑΣ είναι μια καλή επένδυση για τη νέα χρονιά.
Σε περίπτωση που καβατζώσει την κατηγορία νωρίς-νωρίς θα είναι και αυτός πρόθυμος να μας κάνει ελαφρώς πλουσιότερους.
Για το ματσάκι κουβέντα...
Τόμας αδιάφορος...
Έχει δικαίωμα το παληκάρι...όλα μόνος του τα έχει κάνει σε όλο τον πρώτο γύρο.
Ήμαρτον.
Μετά λοιπόν απο τον μικρό αυτό πρόλογο ας περάσουμε και στο κυρίως θέμα της ημέρας που δεν είναι άλλο απο την...
ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ
Μετά από 15 αγωνιστικές , φίλοι και φίλες το συμπέρασμα είναι απλά αριθμητικό.
Γνωρίζω οτι θα περιμένατε κάτι πιο βαρύγδουπο και εκκωφαντικό αλλά λυπάμαι αυτή είναι η μόνη αλήθεια (και οι αριθμοί στη μπάλα λένε σχεδόν πάντα αλήθεια).
Ας πάρουμε για αρχή μια μικρή γεύση...
ΟΜΑΔΑ
Β
ΑΓ
+
-
Ν
Ι
Η
1.
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ
39
15
35
10
12
3
0
2.
ΠΑΟΚ
31
15
21
9
9
4
2
3.
ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΡΙΠΟΛ.
25
15
19
10
7
4
4
4.
ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ
25
15
15
12
6
7
2
5.
ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ
21
15
17
20
7
0
8
6.
ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ
21
15
15
14
6
3
6
7.
ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟΣ
21
15
11
12
6
3
6
8.
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ
20
15
16
15
5
7
3
9.
ΠΑΝΘΡΑΚΙΚΟΣ
20
15
16
16
6
2
7
10.
ΟΦΗ
17
15
16
18
4
5
6
11.
ΠΛΑΤΑΝΙΑΣ
16
15
13
18
4
4
7
12.
SKODA ΞΑΝΘΗ
15
15
11
16
3
6
6
13.
ΒΕΡΟΙΑ
15
15
10
17
3
6
6
14.
ΑΡΗΣ
13
15
12
22
2
7
6
15.
ΑΕΚ
12
15
11
17
3
3
9
16.
ΚΕΡΚΥΡΑ
12
15
7
19
2
6
7
Με μια πρώτη πρόχειρη ματιά βλέπουμε ότι μας βολεύει.
Με μία όμως δεύτερη διακρίνουμε τα αυτονόητα...
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ 39 β.
Ο Βαγγέλας παίζει μόνος του και αρχίζει να ξανασκέφτετε αν τα φράγκα που δίνει στον πορτογάλο αξίζουν τον κόπο ή είναι σοφότερο του χρόνου να βάλει στον πάγκο κέρινο ομοίωμα του ΒΑΛΒΕΡΔΕ (γουστάρει τρελά) που είναι πιο οικονομικό και ντύνεται καλύτερα (απο τον σερβιτόρο του Zonar’s της δεκαετίας του '50).
Το πιό λαμπρό αστέρι: Ράφικ , Μήτρογλου , Αριέλ (πόσο ακόμα!!!!) και Βαγγέλας.
Να ζήσουμε να τον θυμόμαστε: Σιόβας , Κοντρέρας , Χορτέβας.
Στην άνω μερά του χάρτη τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα απο ότι πραγματικά θα περίμενε στο ξεκίνημα ακόμα και ο Γιώργος Μίνος.
Ο Ιβάν είναι δεύτερος στη βαθμολογία (αν και νέος στο πάρτυ) , κρατάει χαμηλούς τόνους και ακόμα πιο χαμηλά τα νέα συμβόλαια των παικτών.
Αυτή τη φορά ο λαμπρός κόσμος του ΠΑΟΚ δείχνει να κάνει υπομονή γιατί έχει καταλάβει μάλλον ότι ο επενδυτής είναι κάποιος που είπε επιτέλους να βοηθήσει και να ξεπλύνει.
Όσο νυχτώνει το Δώνη ανανεώνει ?
Το πιό λαμπρό αστέρι: Κλάους (όχι ο santa) , Ζήσης.
Να ζήσουμε να τον θυμόμαστε: Παλιά καλή θύρα 4.
Θέση: 2ος
Πρόβλεψη Σκευωρίας: 2ος
ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ 25 β.
Η αναμενόμενη έκπληξη της εφετινής κούρσας.
Τα αρκαδικά άλογα κάτω απο τον επιδέξιο χειρισμό του Σάκη (κι' αν εξαιρέσεις κάποιες κακές στιγμές) έκαναν ένα πρώτο μισό αξιοζήλευτο.
Τώρα το μόνο που μένει είναι να κάνει και το υπόλοιπο μισό με την ίδια ταχύτητα ώστε να γίνει το όνειρο πραγματικότητα και να δούμε όλοι του χρόνου στα μάτριξ ευρωπαικών γηπέδων με μεγάλα γράμματα το ASTERAS TRIPOLIS.
Έτσι απλά...
Το πιό λαμπρό αστέρι: Φούλοπ , Μπαρτολίνι , Ναβάρο .
Να ζήσουμε να τον θυμόμαστε: Νίκες εκτός έδρας.
Θέση: 3ος
Πρόβλεψη Σκευωρίας: 3ος - 5ος
ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ 25 β.
Τα έχω πει και τα ξαναπεί και θα τα ξαναπώ.
Καλός και χρυσός ο πρίγκιψ αλλά λίγος.
Ο Σπανός δεν λέει να αγοράσει καινούργο φρέσκο ημερολόγιο και επιμένει να κρατάει αυτό με το Ντούσαν του 1998.
15 χρόνια πίσω δεν είναι απλά πολλά , είναι πάρα πολλά.Σε ποδοσφαιρικό χρόνο είναι ταξίδι στο διάστημα με ταχύτητα Ντέιβιντ Ρίβερς Χ 1500.
Και που είναι τέταρτος καλά είναι.
Οι φενταγίν πότε θα πούν τα κάλαντα άραγε ?
Το πιό λαμπρό αστέρι: Η παλιά φρουρά...Μπρίτο , Ιτάνζ , Ιγκλέσιας.
Να ζήσουμε να τον θυμόμαστε: Παραγωγική επίθεση.
Θέση: 4ος
Πρόβλεψη Σκευωρίας: 3ος - 5ος
ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ 21 β.
Βιάστηκαν όλα τα δημοσιογραφάκια της πλάκας να βαφτίσουν τον Ελέ και την ομάδα του μεγάλο φαβορί για μια απο τις θέσεις που οδηγούν στα ευρωπαικά σαλόνια.
Ο ίδιος ο κόουτς μίλαγε για παραμονή και όλοι έλεγαν για το μέγεθος μετριοφροσύνης του ανθρώπου.
Παπάρες κύριοι και μόνο παπάρες.Διαβάστε λίγο ΣΚΕΥΩΡΙΑ να ξεστραβωθείτε και μετά γράψτε ότι θέλετε...
Το πιό λαμπρό αστέρι: Αραβίδης , Σπυρόπουλος , Πάνθηρες.
Να ζήσουμε να τον θυμόμαστε: Πληρωμές μισθών και συμβολαίων.
Θέση: 5ος
Πρόβλεψη Σκευωρίας: 6ος - 10ος
ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ 21 β.
DVCNT
D V CNTI
ΝΤΒΣΕΝΤ
Ν Τ Β Σ Ν Τ
Όπως και να το γράψω μπορείς να το διαβάσεις...
Δεν αρκεί αυτό ?
Τι δεν καταλαβαίνεις ?
Μπράβο Αίαντα.
Το πιό λαμπρό αστέρι: Τα 'παμε....
Να ζήσουμε να τον θυμόμαστε: ????????.
Θέση: 6ος
Πρόβλεψη Σκευωρίας: 5ος - 10ος
ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟΣ 21 β.
Άρχοντα Κομπότη υποκλίνομαι στο παραγοντικό μεγαλείο σου.
Τσίμπα ακόμα 10 βαθμουλάκια να αρχίσουμε και εμείς οι ταπεινοί τα μεροκάματα...
Ναπολεόνι θα σε θυμόμαστε για πάντα.
Το πιό λαμπρό αστέρι: Εφυγε...
Να ζήσουμε να τον θυμόμαστε: Τον ίδιο....
Το πιό λαμπρό αστέρι: Φειζάλ , Μελχιόρ , Μπαλτάσαρ, Γκασπάρ.
Να ζήσουμε να τον θυμόμαστε: Τουίτ..τουίτ....τουίτ....
Θέση: 8ος
Πρόβλεψη Σκευωρίας: 2ος - 9ος
ΠΑΝΘΡΑΚΙΚΟΣ 20 β.
Ένας Παπαδόπουλος φέρνει την άνοιξη ?
Ένας Μπαικαρά μήπως ?
Ένας Δερμιτζάκης ?
Ένας μόνος του ποτέ , αλλά αυτοί μαζί κάτι μου λέει ότι στο τέλος θα τα καταφέρουν.
Αρκετά καλό πρώτο μισό και ισοβαθμία με ΠΑΟ.
Άσχημα ?
Το πιό λαμπρό αστέρι: Κύκλωπες και έδρα φωτιά.
Να ζήσουμε να τον θυμόμαστε: Πανθρακικός 2011-2012.
Θέση: 9ος
Πρόβλεψη Σκευωρίας: 7ος - 12ος
ΟΦΗ 17 β.
Δεν μπορεί κάτι θα αλλάξει...
Αν δεν αλλάξει θα αλλάξει ο κόουτς...
Το εύκολο θύμα...
Ντροπή σας...
Νικόλα σώστα όλα.
Το πιό λαμπρό αστέρι: Κούτσι , Βερόν , Περογαμβράκης.
Να ζήσουμε να τον θυμόμαστε: Γκεραρντάκης.
Θέση: 10ος
Πρόβλεψη Σκευωρίας: 6ος - 12ος
ΠΛΑΤΑΝΙΑΣ 16 β.
Κράτα με να σε κρατώ ν' ανεβούμε το βουνό....
Απο κοντά οι σύντεκνοι σε αυτό το δύσκολο μονοπάτι της σωτηρίας.
Αν ο νέος πνευματικός είναι απο τα Ζωνιανά τότε το μονοπάτι δυκολεύει ακόμα πιο πολύ.
ΘΑ-ΝΑ-ΤΟΣ....
Όποιος κατάλαβε κατάλαβε.
Μα κόκκινο τριφύλλι ?????
Το πιό λαμπρό αστέρι: ΘΕΟΣ.
Να ζήσουμε να τον θυμόμαστε: Γέροντας Παίσιος.
Θέση: 11ος
Πρόβλεψη Σκευωρίας: 10ος - 16ος
ΣΚΟΝΤΑ ΞΑΝΘΗ 15 β.
Πανόπουλε κάτι μου λέει οτι το νέο μοντέλο της σκόντα θα είναι το Σκόντα Φάπια...
Όλα απο τη ρημάδα τη ζωή βγαίνουν...
Γκε γκε ?
Σε βλέπω να παλεύεις μέχρι τελευταία στιγμή.
Άντε γεια...
Το πιό λαμπρό αστέρι: Έσβησε...
Να ζήσουμε να τον θυμόμαστε: Τον προπονητή (πάλι???).
Θέση: 12η
Πρόβλεψη Σκευωρίας: 13η - 16η
ΒΕΡΟΙΑ 15 β.
Το πιό λαμπρό αστέρι: Όλοι.
Να ζήσουμε να τον θυμόμαστε: -
Θέση: 13η
Πρόβλεψη Σκευωρίας: 12η - 16η
ΑΡΗΣ 13 β.
Το έχεις ξανακάνει άλλες δύο φορές.
Και αν το ξανακάνεις θα φέρεις σε δύκολη θάση τους Superάδες που δεν θα ξέρουν ποιόν να πρωτοκυνηγήσουν....
Λίγα λόγια και απλά.
Το πιό λαμπρό αστέρι: Ντίνος Κούης.
Να ζήσουμε να τον θυμόμαστε: Διοίκηση.
Το πιό λαμπρό αστέρι: Δ. Βανδή.
Να ζήσουμε να τον θυμόμαστε: Ντέμης.
Θέση: 15η
Πρόβλεψη Σκευωρίας: 10η - 16η
ΚΕΡΚΥΡΑ 12β.
Κέρκυρα....
Απο Κ.
Όπως ΚΟΥ-ΡΑ-ΣΤΗ-ΚΑ.
Πέφτεις Άκη και μόνο εσύ δεν το βλέπεις.
Ομάδα ασανσέρ.
Το πιό λαμπρό αστέρι: Koum-Quat.
Να ζήσουμε να τον θυμόμαστε: Άκης.
Θέση: 16η
Πρόβλεψη Σκευωρίας: 15η - 16η
...
Αντί επιλόγου σε αυτή τη δημοσίευση θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας τη γεύση που θα φέρει την πραγματική ΑΓΑΠΗ σε όλο τον κόσμο αυτές τις γιορτινές μέρες.
Πολύ ωραία κλήρωση για τον Ολυμπιακό του Μάρκο Πάντελιτς με τη Λεβάντε του Νίκου Καράμπελα. Εκτός του ότι προσέφερε την ευκαιρία σε όλα τα σάιτ να κάνουν το ίδιο λογοπαίγνιο (άρωμα... Λεβάντε) (το οποίο ευελπιστούμε να δούμε και στα αυριανά πρωτοσέλιδα), προσφέρει και μια θαυμάσια ευκαιρία στον Ολυμπιακό για μια ξέφρενη πορεία μέχρι τον τελικό της διοργάνωσης. Δυο εύκολα ματσάκια με την ομάδα από τη Βαλένθια, το πρώτο μάλιστα σημαδιακά ορισμένο για τις 14 Φεβρουαρίου, και μετά προμέναδα στη μαγευτική Μαδρίτη κόντρα στην Ατλέτικο του Φαλκάο, την οποία υπέταξε ο Άρης του Έκτορ Ραούλ Κούπερ. Αυτό σίγουρα θα είναι λίγο πιο δύσκολο, αλλά με εμφανίσεις σαν τη χτεσινή στην Πάτρα και το Γιάννη το Φετφατζίδη που ξέρει καντάρια μπάλα ο Ολυμπιακός δεν έχει να φοβηθεί τίποτα. Αν είχαμε κρατήσει και το Γιαννάκη τον Παπαδόπουλο που έδιωξε νύχτα ο μιζαδόρος θα μιλούσαμε ήδη για ποιό σχήμα θα επισκέπτονταν μετά την κατάκτηση του τροπαίου η ομάδα.
Αθάνατη πρωτοτυπία...
Y.Γ. Να μην ξεχάσουμε να αναφέρουμε ότι ο Ολυμπιακός θα βρεθεί αντιμέτωπος με έναν παλιό γνώριμο τον Ελληνικών Γηπέδων (Ε.Γ.), τον Ναμπίλ Ελ Ζαρ, πασίγνωστο από το επιτυχημένο πέρασμά του από τον ΜΠΑΟΚ. Ο Ελ Ζαρ υπήρξε μια από τις δεκάδες ανακαλύψεις του τρομερού τμήματος σκάουτινγκ της Λίβερπουλ μαζί με γίγαντες όπως ο Νέμεθ κι ο Νταμιέν Πλεσί.
Μια μέρα, ένας σοφός γέροντας ρώτησε τον Βαλβέρδε: "Δεν μου λες ρε Ερνέστο, τον Γιαννάκη τον Παπαδόπουλο γιατί δεν τον χρησιμοποιείς; Καλύτερος είναι ο Ουρτάδο στα χαφ;".
Και ο Βάσκος του απάντησε: "Όχι, αλλά έχει μάνατζερ τον Ιμπάνιεθ."
Τελικά αγαπητοί φίλοι, ζήσαμε για να το δούμε κι αυτό. Ο Γιάννης Φετφατζίδης, ο πιο ταλαντούχος ποδοσφαιριστής που ανέδειξε ποτέ το ελληνικό ποδόσφαιρο, "ο νέος Χατζηπαναγής" όπως έχω ξαναπεί, ο Φέτφα "που ξέρει καντάρια μπάλα", αποφασίστηκε να δοθεί δανεικός σε ομάδα της Γερμανίας.
Ο Γιάννης Φετφατζίδης με τον φίλο της στήλης και
Αντιπρόεδρο του Ολυμπιακού, κ. Σάββα Θεοδωρίδη.
Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Ο εγκληματίας Βαλβέρδε, που έκανε εγκλήματα όσο ήταν στον Ολυμπιακό, έφερε στην ομάδα παίκτες μεγάλης κλάσεως, τους οποίους διάλεγε εντελώς τυχαία: Ουρτάδο (μάνατζερ: Ιμπάνιεθ), Όσκαρ (μάνατζερ: Ιμπάνιεθ), Μαρκάνο (μάνατζερ: Ιμπάνιεθ), Χαβίτο (μάνατζερ: Ιμπάνιεθ), Γέστε (μάνατζερ: Ιμπάνιεθ), Φουστέρ (μάνατζερ: Ιμπάνιεθ). Από τους έξι παίκτες του Ιμπάνιεθ που ήρθαν στη μεγαλύτερη ομάδα της Ελλάδας και μία από τις μεγαλύτερες της Ευρώπης, οι 2 δεν παίζανε ούτε στον Εθνικό Γαζώρου, ο ένας μας στέρησε την πρόκριση στο Champions League με τα εγκλήματα που έκανε μέσα στο Emirates, και οι υπόλοιποι ήταν καλοί στα φιλικά με την Προοδευτική. Από τους έξι δηλαδή, μόνο ο Φουστέρ έπαιξε λίγη μπαλίτσα, κι αυτός κατά διαστήματα. Ο Ολυμπιακός, βέβαια, μπορεί να καταστράφηκε, γιατί στη θέση τους και με τα ίδια λεφτά θα μπορούσε να έχει φέρει παιχταράδες, αλλά ο μάνατζερ Ιμπάνιεθ τη δουλειά του την έκανε (ο Μαρκάνο έπαιξε με τον Ολυμπιακό Champions League, απέκτησε πολύτιμη εμπειρία και το κασέ του ανέβηκε). Σαν να μην έφτανε αυτό, ο Βάσκος χρησιμοποιούσε τα εν λόγω σαπάκια στη θέση των νέων και ταλαντούχων παιχταράδων που είχε ο Ολυμπιακός στο ρόστερ του. Έδιωξε τον Μητρογλέα, τον καλύτερο έλληνα φουνταριστό, δεν έδωσε ποτέ χρόνο συμμετοχής στον Γιαννάκη τον Παπαδόπουλο, ένα από τα πιο σημαντικά αμυντικά χαφ της Ευρώπης που αυτή τη στιγμή αξίζει 20 εκατομμύρια ευρώ, και το ίδιο έκανε και με τον Γιάννη τον Φετφατζίδη.
"Εκεί που ήσουν ήμουνα κι εκεί που είμαι θα 'ρθεις", φαίνεται να λέει
ο Γιάννης Παπαδόπουλος στον Φετφατζίδη.
Τώρα θα βρεθούνε μερικοί κουβάδες να μου πούνε ότι ο Ολυμπιακός έπαιξε μπαλάρα επί Βαλβέρδε και τα σχετικά. Και ερωτώ: τι περισσότερο έκανε κύριοι ο Ολυμπιακός επί Βαλβέρδε που δεν το είχε κάνει τα προηγούμενα χρόνια; Μήπως προκρίθηκε στους 16 του Champions League; Μήπως πέρασε από μεγαθήρια και πήγε καλά στο UEFA; Ή μήπως πήρε για άλλη μια φορά το Πρωτάθλημα, όπως έκανε πάντα, αποκλείστηκε στα προκριματικά(!) του Champions League, αποκλείστηκε την επόμενη χρονιά στους Ομίλους και στο UEFA ξεφτιλίστηκε από κάτι Ρώσους εσκιμώους; Όλα κι όλα, αλλά την προπαγάνδα που χωνεύουν μερικοί, ο Λούτσος δεν την καταπίνει αμάσητη. Μιλάμε για τον ίδιο προπονητή που κατέστρεψε την ομαδάρα τη Βιγιαρεάλ και κόντεψε να την υποβιβάσει, και τώρα πήγε να καταστρέψει και τη Βαλένθια, η οποία ξεφτιλίστηκε μέσα στην έδρα της την Κυριακή από την Ράγιο Βαγιεκάνο (την ποια;).
Sunsations
Καταλαβαίνεις, λοιπόν, αναγνώστη μου, πόσο διαφορετικά θα ήταν τα πράγματα σήμερα, αν είχε δοθεί ο απαραίτητος χρόνος συμμετοχής πριν από τρία χρόνια στο καλύτερο 10άρι που υπάρχει αυτή τη στιγμή στη χώρα μας. Όμως, αυτή είναι η Ελλάδα. Η χώρα που διώχνει τα παιδιά της. Βλέπεις, ο Παπαδόπουλος ήταν λίγος. Κι ο Μασάντο ανώτερος. Πού να βρεθεί χώρος για τον Γιάννη τον Φετφατζίδη... Αντίο Γιάννη. Σου εύχομαι να έχεις μια καλύτερη τύχη εκεί που θα πας.
... για την οποία θα μάθετε τα πάντα στο αναλυτικό άρθρο του Ιωσηφ Καρνέζη, ολοκληρώθηκε και το πρώτο poll της Σκευωρίας.Το ερώτημα καυτό, η δυσκολία μεγάλη, η συμμετοχή τεράστια και η αγωνία στο κατακόρυφο...
Τι έκανε άραγε ο επίσημος αγαπημένος της Σκευωρίας Χάρης Μαυρίας (αγιασθήτω το όνομά του) τον εξίσου αγαπημένο κάγκουρα Χοσέ Χολέμπας στο ντέρμπυ/μητέρα των μαχών/τη υπερμάχω στρατηγώ τα νικητήρια (δοτική) μεταξύ ΠΑΟ-ΟΣΦΠ στο όμορφο ΟΑΚΑ; Μήπως τον έκανε του αλατιού; Με τα κρεμμυδάκια; Μια χόρτα; Κιμά; Να δακρύσει ή μήπως πλούσιο;
Με χαρά διαπιστώσαμε ότι κανένας από τα εκατομμύρια των αναγνωστών μας δεν απάντησε "Τ' αλατιού", όπως είπε ο Ν. Αλέφαντος, αποδεικνύοντας έτσι την ποιότητα του αναγνωστικού κοινού μας. Κανείς επίσης δεν απάντησε "Κιμά", που είναι εξίσου γελοία επιλογή με δεδομένο ότι δε βλέπουμε αγώνες μποξ, αλλά κάτι που μοιάζει με ποδόσφαιρο. Οι προτιμήσεις των αναγνωστών μας συγκεντρώθηκαν στο "Πλούσιο". "Σημεία των καιρών" θα έλεγε κάποιος ή "όνειρα θερινής νυκτός στην Ελλάδα της κρίσης" κάποιος άλλος και φυσικά κανείς τους δε θα είχε δίκιο, γιατί ο Χοσέ έγινε πλούσιος, αλλά όχι επειδή τον έκανε ο Χάρης Μαυρίας (ο Θεός να μας κόβει χρόνια και να του δίνει ημέρες), αλλά επειδή υπέγραψε τον νέο του συμβόλαιο με τον Ολυμπιακό του Β. Μαρινάκη μέχρι το 2016, καθώς ο κ. Βαγγέλης θέλει να συνεχίσει το μεγάλο πλάνο ελληνοποιήσης του συλλόγου. Όπως καταλάβατε αγαπητοί αναγνώστες η απάντησή σας ήταν τελείως λάθος... Κάποιοι ήταν πιο ρομαντικοί και σκέφτηκαν ότι ο Χάρης Μαυρίας (μεγάλη η χάρη του) έκανε τον Χοσέ Χολέβα να δακρύσει σε μια έκρηξη πατριωτισμού, καθώς δε μπορούσε να σταματήσει να σκέφτεται ότι στην πιο δύσκολη βραδιά της ζωής του, το Ελληνικό Ποδόσφαιρο κέρδισε αυτόν το μεγάλο παίκτη. Καλή σκέψη, κακή εκτέλεση, όπως θα έλεγε ο Γιάννης Θειακός, γιατί ο Χοσέ Χολέμπας δεν κλαίει ποτέ... Και φτάνουμε στο φαγητό: Κάποιος σκέφτηκε την κλασσική φράση "με τα κρεμμυδάκια". Έ όχι ρε παιδιά. Που είμαστε στο 50; Ποιός περιγράφει; Ο Μανώλης Μαυρομάτης;
Η σωστή απάντηση ήταν φυσικά "Μια χόρτα". Μόνο ένας υπερτυχερός (ή μήπως γνώστης;) κατάφερε να λύσει το Γόρδιο Δεσμό της Σκευωρίας και φυσικά κερδίζει 2 εισιτήρια για το μεγάλο ντέρμπυ της 18ης αγωνιστικής ανάμεσα στη Βέροια και τον Λεβαδειακό στη μαγευτική Βέροια, για να απολαύσει τον Ιωάννου, τον Τζόναθαν, τον Κάλτσα και τα άλλα τα παιδιά. Φαίνεται ο σπουδαγμένος άνθρωπος, ο άνθρωπος που έχει βασικές γνώσεις και ξέρει πέντε πραγματάκια για το άθλημα. Οι υπόλοιποι γρήγορα για εντατικά μαθήματα στο Κ.Α.Ρ. με το Γιάννη Θειακό και το Γιώργο Χελάκη. Υ.Γ. Θα ακολουθήσει νέο poll τρομερής δυσκολίας για να ξεχωρίσουν οι πραγματικά καλοί...
Στον απόηχο των εξελίξεων σε ότι έχει να κάνει με τη ΣΚΕΥΩΡΙΑ καλό θα είναι να μην ξεχάσουμε το ότι υπήρχε και αγωνιστική ημέρα (14η) της λατρεμένης SUPERLEAGUE.
Τα πολλά χρόνια είναι φτώχεια (ευχαριστώ για τις ευχές σας) γι'αυτό και ξεκινάμε την ανασκόπηση του τελευταίου ποδοσφαιρικού τριημέρου αμέσως.
Ημέρα Σάββατο 08-12-12
ΠΑΟΚ-ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟΣ
Η καλή αγωνιστική απο την Τούμπα φαίνεται...
Σκερτσόζος και Αβανταδόρος ο αγαπημένος παράγοντας Κομπότης δίνει χαρτάκι στον καθηγητή Παράσχο με την ενδεκάδα και το σύστημα.Εκείνος με τη σειρά του ακολουθεί πιστά τις οδηγίες και κατεβάζει την ομάδα με σκοπό να χάσει 1-0.
Ο ΠΑΟΚ με το άγχος διάχυτο περιμένοντας την απόφαση Κατσουράνη δεν κατέβαίνει ποτέ στο γήπεδο με εξαίρεση τον Σπεσιαλίστα (στα 3 φάουλ το 1 δώρο) που σκοράρει και λυτρώνει τον Ιβάν.
ΚΕΡΚΥΡΑ-ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ
Και το όνομα αυτού.....
Θέλουν δεν θέλουν κάποιοι (ξέρουμε πολύ καλά εμείς εδώ στη ΣΚΕΥΩΡΙΑ αλλά δεν είμαστε ρουφιάνοι να λέμε ονόματα) η αποκάλυψη της φετινής SUPERLEAGUE έχει όνομα.
ΝΤΕ ΒΙΝΣΕΝΤΙ κυρίες και κύριοι και ήδη σφάζονται παληκάρια στην ποδιά του Χριστοβασίλη.
ΧΡΙΣΤΟ-ΒΑΣΙΛΗΣ Ε-ΡΧΕ-ΤΕ
ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΤΟΥ ΘΑ ΤΡΕ-ΧΕ-ΤΕ
ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΙ ΤΟΜΑΣ ΘΑ ΖΗΤΑΤΕ
ΟΛΟΙ ΘΑ ΟΛΟΙ ΘΑ ΠΑ-ΡΑ-ΚΑ-ΛΑ-ΤΕ...
Όταν τα λέγαμε εμείς εδώ άλλοι....
Ματσάκι φάση πόλο με λάσπη και διακοπές λόγω βροχής stop.
Πάντος γρήγορα γρήγορα 2 κίτρινες stop.
Στρατηγός Άνεμος σε συνεργασία με Λίλα 0-1 stop.
Show Μάγου διπλή προσπάθεια 0-2 stop.
ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ-ΟΦΗ
Λοιιπόν...έχει καταντήσει κουραστικό να γράφουμε και να ξαναγράφουμε για το Ντούσαν.
Το παληκάρι δεν αλλάζει.
Ας το χωνέψουν καλά αυτό οι Φενταγίν μέχρι να αποφασίσει ο Σπανός για το τι ακριβώς ομάδα και θέαμα θέλει να βλέπει.
Εκτός αν γουστάρουνε εκεί στο Περιστέρι τα θρίλερ.
Ο Νικόλας άξιζε το Χ αλλά ο Μπρίτο στο τελευταίο λεπτό τον ξενέρωσε.
Ατρόμητος στην τρίτη θέση.
Σάκης Τσιώλης ακούει ;;;
Ημέρα Κυριακή 09-12-12
Λένε ότι μόνο μέσω του πόνου μπορεί κανείς να φτάσει στην αλήθεια αλλά
τα βασανιστήρια που περιγράφονται παρακάτω διαψεύδουν την ρήση.
Τα 10 πιο χαοτικά βασανίστηρια που ακολουθούν είναι ένα σύντομο θλιβερό και επώδυνο ταξίδι στην φρίκη…
10. Αιώρηση από την καρίνα
Έδεναν το θύμα με ένα σχοινί στη μέση και το άφηναν να αιωρείται από την καρίνα.
Το
γυμνό δέρμα γδερνόταν στο κάτω μέρος της γαλέρας και ο κακότυχος έπινε
λίτρα θαλασσινού νερού, ενώ προσπαθούσε να κατανοήσει τον εφιάλτη του. 9. Το μαρτύριο του αρουραίου Στον
οργουελικό εφιάλτη του «1984» περιγραφόταν με ακρίβεια το μαρτύριο του
αρουραίου. Μια φοβία που εξαπλώθηκε την εποχή των ενδημικών ασθενειών.
Το θύμα φυλακίζεται σε ένα δωμάτιο, εκεί όπου μεγάλοι αρουραίοι κάνουν
την εμφάνιση τους υπό τον φόβο μια πυρκαγιάς που προκαλούν οι θύτες.
Με τη μυρωδιά του καμένου, οι αρουραίοι επιτίθενται με μανία κατά της ανθρώπινης σάρκας που καταβροχθίζουν με βουλιμία. 8. Το σωληνάκι του κροκόδειλου Δύο
μικρά σωληνάκια, με μια σειρά εσωτερικών καρφιών δεν δείχνει και τόσο
τρομακτικό βασανιστήριο. Εξελίσσεται όμως όταν ο διεστραμμένος
βασανιστής καίει τα καρφιά και εισάγει τα σωληνάκια στο πέος του
θύματος.
Βασανιστικά αργά και
με πόνους που δεν μπορούν να περιγραφούν από την πλούσια ελληνική
γλώσσα, ο ανδρισμός αποκόβεται και ο θάνατος καταφτάνει με γοργά βήματα
για να λειτουργήσει ανακουφιστικά για τους πόνους… 7. Το πριόνι Οι
φρικιαστικοί ήχοι που ξεπηδούν από το θύμα μετατρέπουν την ατμόσφαιρα
σε εφιάλτη βγαλμένο από τη νοσηρή φαντασία του Στίβεν Κίνγκ…Δύο άνδρες
ξεγυμνώνουν το θύμα και το τοποθετούν πάνω σε ένα τραπέζι. Ένα μεγάλο
πριόνι με δύο λαβές φλερτάρει με τη γυμνή σάρκα ανάμεσα στα πόδια.
Με το αίμα να μαζεύεται στο κεφάλι, το πριόνι φτάνει μέχρι την καρδιά του θύματος και συγγράφεται το επώδυνο τέλος της ζωής… 6. Head Crusher Το
κεφάλι του θύματος τοποθετείται σε ένα μεταλλικό μπολ και ο βασανιστής
αρχίζει να στρίβει σιγά – σιγά την στρόφιγγα που βρίσκεται πάνω από το
μπολ. Το μπολ αρχίζει να συσφίγγει το κεφάλι, τα δόντια θρυμματίζονται
και τα μάτια του θύματος πετάγονται έξω.
Ο θάνατος δυστυχώς αργεί να έλθει, σε ένα βασανιστήριο που ευδοκίμησε τον περασμένο αιώνα. 5. Iron Maiden Όχι
φυσικά η μπάντα, αν και για τους «εχθρούς» της αποτελεί ο ήχος τους
είναι εφάμιλλο βασανιστήριο. Ένας σιδερένιος θάλαμος μοιάζει στα μάτια
του θύματος σαν κάτι που δεν μπορεί να προκαλέσει πόνο.
Μόνο
όταν μπει μέσα και κλείσει την πόρτα καταλαβαίνει για το τι πρόκειται.
Μια σειρά καρφιών μπήγονται στο σώμα του θύματος, στα μάτια, στο στήθος
και στην πλάτη, ενώ ο θάνατος πλησιάζει. 4. Παλούκι Τρομερό
όπως ακούγεται. Σαν σταύρωση χωρίς τον συμβολισμό της. Ένα παλούκι
μπήγεται στο σώμα του θύματος, συνήθως περνά από την καρδιά και βγαίνει
από την πλάτη.
Ο θάνατος είναι ακαριαίος για το θύμα, που νιώθει ένα στιγμιαίο πόνο πριν εγκαταλείψει τον μάταιο τούτο κόσμο. 3. Το αχλάδι Το
όνομα του δόθηκε από την ομοιότητα με το σχήμα του φρούτου.
Βασανιστήριο που λαμβάνει σάρκα και οστά στις ερωτικές περιπτύξεις. Στη
γυναίκα εισάγεται στο αιδοίο της ενώ στον άνδρα είτε στο στόμα είτε στα
οπίσθια του.
Όταν είναι μέσα
στο σώμα του θύματος ο βασανιστής αρχίζει να γυρνά τη λαβή και τα τρία
πέταλα που υπάρχουν στο αχλάδι αρχίζουν να σφίγγουν σαν μέγγενη τα μέσα …
2. Ο τροχός Αφού
σπάνε τα πόδια και τα χέρια του θύματος, τοποθετείται σε έναν μεγάλο
ξύλινο τροχό, αρχίζει να γυρίζει ενώπιον του πλήθους που πετούσε ύβρεις
και αντικείμενα στον κακότυχο.
Το
θύμα παραζαλισμένο και φοβισμένο περιμένει τον θάνατο σαν τον μεγάλο
εξαγνιστή και όταν κλείνουν τα μάτια, τα πάντα τελείωσαν… 1. ΠΛΑΤΑΝΙΑΣ-ΒΕΡΟΙΑ 0-0 (οι καλύτερες φάσεις του αγώνα).
ΣΚΟΝΤΑ ΞΑΝΘΗ-ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ
Εκεί που είχαμε όλοι για πεθαμένο τον Πανόπουλο εμφανίστηκαν ξάφνου τα παρτάλια της Πλατείας και έδωσαν ξανά χαμόγελο στα πρόσωπα του Ουζουνίδη και των παιχτών της Ξάνθης.
Ο κόουτς Ελέ στη συνέντευξη τύπου μπέρδεψε τις Χριστιανικές Εορτές και εμφανίστηκε ντυμένος Μεγάλη Παρασκευή σε αντίθεση με τον Μαρίνο που διάλεξε κάτι πιο ρεβεγιονέ.
4 μπαλάκια είχε να βάλει η Σκόντα απο τότε που ταξί στην Αττική ήταν γκρί.
Βρήκε απέναντι της την ομάδα του χάους (που μας κάνει μία να τη χαζεύουμε και μία να απορούμε αν είναι όντως η ίδια) και δεν άφησε την ευκαιρία να πάει χαμένη.
3 μπάλες απο το 31' εως το 41' και για κερασάκι 10 λεπτά πρίν το τέλος το 4ο κερασμένο απο Ονουάτσι μεριά.
Μήτσο τι έχουν τα παιδιά ;
ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ-ΑΡΗΣ
Σάκη πρέπει να ομολογήσω ότι εκτός απο τις αναποδιές και τα ελλατώματα σου , αρκετές φορές σου πάει κόντρα και η τύχη.
Ξέρω θα μου πείς "Ρε Καρνέζη 3η την έχω την ομάδα" και "Ποιός ήταν ο Αστέρας της Προτσιωλικής Περιόδου" αλλά εγώ είμαι υποχρεωμένος να στα λέω.
Με τον Άρη ήσουν κακός.
Προηγήθηκε,σου έκανε φάσεις αρκετές,μπορούσε να σου βάλει και άλλα γκόλ και ΕΣΥ μου λές ότι έχασες πέναλτι.
Αν ήσουν όμως σοβαρός θα το είχες καθαρίσει το ματσάκι.
Εκτός και αν....
1-1 και μάγκας ο Ισπανός στα μάτια των Superάδων.
VAMOS...
ΠΑΟ-ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ
2-2
Εξαιρετική η διαιτησία του Μάνταλου.
Δούλευα δεν το είδα.
Έχω μάρτυρες.
Ημέρα Δευτέρα 10-12-12
ΠΑΝΘΑΚΙΚΟΣ-ΑΕΚ
Με το σκόρ που άνοιξε η αγωνιστική το Σάββατο , έκλεισε δύο μέρες μετά.
1-0.
Φωνάζει η ΑΕΚ χορεύουν οι Κύκλωπες.
Το γκόλ οριακό οφσάιντ , το πέναλτι που ζητάει ο Λίνεν διδάσκετε σε όλες τις σχολές μοντέρνου θεάτρου.
Το έχουν καταλάβει εκεί στα Σπάτα ότι αν πέσεις στη Football League δεν παραγράφονται τα χρέη ;
ΥΓ : Την επόμενη εβδομάδα γενική ανασκόπηση του πρώτου γύρου.
ΥΓ2: Kisses...
Καταπληκτικά πράγματα συμβαίνουν στο πιο όμορφο πρωτάθλημα του Κόσμου, την Γκρικ Σουπερλιγκ. Σε όλο τον κόσμο οι φίλαθλοι κάθονται και περιμένουν την Κυριακή μπας και φχαριστηθούν λίγη μπαλίτσα (αμφιβόλου ποιότητος κιόλας), αλλά εδώ οι... Γνώστες ξέρουν ότι η πραγματικά καλή φάση αρχίζει από τη Δευτέρα το πρωί με πρωτοσέλιδα, αναλύσεις, καθηγητές διαιτησίας, ανακοινώσεις, τη Δίκη, το Twitter, τις ανανεώσεις, τη μεταγραφολογία κι όλα τα άλλα τα παιδιά. Και για όσους δεν πειστήκαν ακόμη:
-Μεταγραφή Κώστα Κατσουράνη στον ΜΠΑΟΚ καθώς ο Ιβάν είναι προφανές ότι διαβάζει Σκευωρία και Καρνέζη. Σταματάει εκεί όμως; Όχι βέβαια, ο Βλαντιμίρ και η Περεστρόικα να είναι καλά και πάει για Φάνη Γκέκα και Σώτο Κυργιάκο σε μια προσπάθεια να κάνει... κανείς δεν ξέρει τι.
-Τελειώνουμε εκεί; Όχι, έχει κι άλλο. Ανανέωση Χοσέ Χολέμπας, συγγνώμη Χολέβας, για να έχουμε πάντα χόρτα στο τραπέζι μας (ή μήπως κρεμμυδάκια και κιμά;).
-O Πρίγκηπας του Νερέτβα σκέφτεται τον Ισμαέλ Μπλάνκο για την επίθεση για να ματώσουν τα αντίπαλα δίχτυα
-Ο Χριστοβασίλης ξηλώνεται για την παραμονή Ντε Βινσέντι και μάλλον χαλάει τα σχέδια του Καρνέζη.
-Ο Άκης Μαντζιος δίνει πρωτότυπες και ρηξικέλευθες συμβουλές στο μικρό ήρωα Χάρη Μαυρία λέγοντας ότι "μπορεί να καταφέρει πολλά αν μείνει ταπεινός και δουλεύει σκληρά". Που τα σκέφτεσαι ρε Άκη αυτά; Σημαντικό πάντως είναι να είναι εξωστρεφής, ηθικός, αγωνιστής, καινοτόμος, επίμονος και συνετός αν θέλει να γίνει ηγέτης αυτής της ομάδας.
-And just when you thought it was over επιστροφή Πρίγκηπα Φειζάλ και Βλάση Τσάκα για τις μετοχές της Πανάθας.
Τώρα συμπληρώθηκε το παζλ. Ο μόνος που έλειπε από την παρέα φέτος.
Ε τι άλλο θέλετε;
Κι είναι μόνο Τετάρτη...
Υ.Γ. Κι ο Καρμοίρης καρφώνει δήθεν "Αντικειμενικούς"
Αγαπητοί αναγνώστες της Σκευωρίας, Η ΣΚΕΥΩΡΙΑ ΑΛΛΑΖΕΙ. Στη χτεσινή Γ.Σ. μετά από πολύωρες συζητήσεις και σκληρές διαπραγματεύσεις πάρθηκαν αποφάσεις που αναμένονται να αλλάξουν μια για πάντα την αθλητικογραφία στην Ελλάδα κι όχι μόνο.
Η Γ.Σ. της Σκευωρίας με μια πραγματικά ρηξικέλευθη κίνηση στο πνεύμα της Παναθηναικής Συμμαχίας, αποφάσισε το άνοιγμα προς όλο τον κόσμο καθώς θεωρήθηκε ότι οι συνθήκες πλεον είναι ώριμες και ο κόσμος έτοιμος να διαβάσει τον Καρνέζη, το Λούτσο, το Σωστό, το Μπαμπένκο, τον Πρόεδρο κι όλους τους άλλους συντάκτες του πιο έγκυρου και αντικειμενικού ιστοτόπου στην Ελλάδα.
Τα πρακτικά της Γ.Σ. αποκλειστικά και μόνο για τα μάτια των αναγνωστών της Σκευωρίας
Αποφασίστηκε επίσης ότι:
- Η επίσημη γιορτή της Σκευωρίας θα εορτάζεται κάθε 21/2 ανήμερα των γενεθλίων του ήρωα της Σκευωρίας Χάρη Μαυρία. Ανήμερα της επίσημης γιορτής-αργίας δεν θα δημοσιεύετε καμία είδηση, άρθρο ή ρεπορτάζ και οι πιστοί θα καλούνται σε σκληρή νηστεία (τρώγωντας τι άραγε;) και προσευχή.
- Κοπή της πίτας της Σκευωρίας για το σωτήριο έτος 2013, στις αρχές του Φεβρουαρίου.
Οι Σκευωροί σφραγίζουν τις αποφάσεις της Γ.Σ. με ένα τσούγκρισμα.
Ανοιχτό προς συζήτηση έμεινε το πιθανό ταξίδι προς γνωστή πόλη της Ελληνικής επαρχίας για να παρακολουθήσουμε αγώνα εξίσου γνωστής και αγαπημένης ομάδας της Σκευωρίας επί το έργον.
Του Αγίου Νικολάου σήμερα και ο Λούτσος τιμά με αφορμή ένα τίμιο βίντεο, έναν από τους πιο άξιους εκπροσώπους του ελληνικού λαού, τον ανεξάρτητο Νίκο Νικολόπουλο.
Τον Νίκο Νικολόπουλο τον γνωρίσαμε και τον εκτιμήσαμε, όταν ήταν ακόμα βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, στη μεγαλειώδη εμφάνιση που είχε κάνει προ αμνημονεύτων ετών στο PATRA TV: στο ένα παράθυρο ο Φούρας (αυτός που ξύρισε το μουστάκι όταν η Ελλάδα μας κέρδισε τους Ολυμπιακούς Αγώνες) εκφωνούσε μια συνήθη προεκλογική ομιλία, στο άλλο ο Νικολόπουλος τον διακωμωδεί σκουπίζοντας με τη γραβάτα του συγκινημένος τα υποτιθέμενα δάκρυά του (στο 1'07''). Το λες και πολιτικό πολιτισμό.
Εδώ είχαμε μια φωτογραφία του Νίκου Νικολόπουλου στο γραφείο του μεγαλύτερου έλληνα δικηγόρου, Αλέξη Κούγια, η οποία όμως καταργήθηκε από το google και αναγκαστήκαμε να βάλουμε κάτι πιο δεύτερο.
Αυτά για εισαγωγή. Πάμε τώρα στο ψητό. Στο -μόλις 9 λεπτών και 52 δευτερολέπτων- βίντεο που σας παρουσιάζει ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ η "Σκευωρία", ο Νίκος Νικολόπουλος προλαβαίνει να συνομιλήσει, ούτε λίγο - ούτε πολύ, με 28 ανθρώπους που τηλεφωνούν για να του ευχηθούν. Ανάμεσά τους μερικά από τα μεγαλύτερα ονόματα της ελληνικής σοουμπίζ: υπουργοί, άλλα εξέχοντα πολιτικά πρόσωπα, σεβάσμιοι θρησκευτικοί ηγέτες, υψηλόβαθμοι αξιωματικοί του στρατού, Άνθρωποι της παιδείας και του πολιτισμού, αλλά και δύο πολύ καλές συνωνυμίες. Ο τρόπος με τον οποίο ο Νικολόπουλος χειρίζεται τα τηλεφωνήματα (σ' αυτό βοηθάει και το συγκλονιστικό μοντάζ) είναι κάτι παραπάνω από εντυπωσιακός.
Στο βίντεο που ακούγεται 107 φορές η λέξη "ευχαριστώ", δηλαδή κάθε 5,5 δευτερόλεπτα, στον δημοφιλή Πατρινό τηλεφωνούν:
Η Κωνσταντίνα, η κα Γουναράκη, η Βάσω Παπανδρέου, ο Δήμαρχος, ο Κυριάκος Βελόπουλος, η Ιουλία, ο Δήμαρχος Βαγγέλης, ο Γιάννης, ο Παναγιώτης Γιαννάκης (πιθανόν εκδότης εβδομαδιαίας εφημερίδας), ο Αντρέας, ο Λυκειάρχης, ο Αβραμόπουλος (Πρόεδρος της Νομαρχιακής από τα Τριπόταμα Αχαΐας), ο Σάκης από το Επιμελητήριο, ο Χρήστος από Καλάβρυτα, ο Στέφανος, ο Θόδωρος, ο Σπύρος που κάνει μεγάλα έργα στη Δημοτική Βιβλιοθήκη, ο Σεβασμιότατος (στον οποίο ο Νικολόπουλος εύχεται "να χαίρεται την αρχιεροσύνη του"), ο Τάκης, ο Στρατηγός, η Μάρω από Χανιά, ο Σταμόπουλος, ο Σπήλιος (ο Σπηλιοτόπουλος;), ένας δεύτερος Θόδωρος, ο Μάνος, η Νίτσα, ένας φίλος, ο Γέροντας (Παστίτσιος;) και ο Κωστής.
Τον Νίκο Νικολόπουλο τον απολαμβάνουμε κάθε πρωί στο ενημερωτικό μαγκαζίνο του "Ε TV".
5 Δεκεμβρίου σήμερα και η εκκλησία μας γιορτάζει τον Άγιο Σάββα.
Ο Άγιος Σάββας, προστάτης του λιμανιού.
Όπως πέρσι, έτσι και φέτος ο Λούτσος επικοινώνησε τηλεφωνικά με τον Αντιπρόεδρο της ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ για να του εκφράσει τις θερμότερες των ευχών του και να του τονώσει το ηθικό ενόψει του επικείμενου ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό. Ο κ. Θεοδωρίδης από την πλευρά του, ο οποίος να σημειώσουμε ότι την ώρα του τηλεφωνήματος βρισκόταν στου Ρέντη και γιόρταζε "παρέα με τα παιδιά", ευχήθηκε ολόψυχα καλή επιτυχία στη "Σκευωρία" και φάνηκε σίγουρος για τη νίκη του πρωταθλητή την Κυριακή.
Ο Θεοδωρίδης απογειώνεται και γράφει ιστορία.
Σάββα, ψυχάρα, Ολυμπιακάρα, χρόνια σου πολλά και ευτυχισμένα!
Ξεκινώντας την ανασκόπηση της τελευταίας αγωνιστικής απο την ανάποδη...(rewind φάση).
Ημέρα Δευτέρα 03/12 σωτήριον έτος 2012
Μέσα σε ένα κατάμεστο ΟΑΚΑ (όπου μπροστά του το Κολοσσαίο στις δόξες του μοιάζει με νηπιαγωγείο) τα λιοντάρια του Αυτοκράτορα Δομιτιανού-Λίνεν μπήκαν ορμητικά και έτοιμα να κατασπαράξουν τους κακομοιροχριστιανούς των Ιωαννίνων.
Ξεκίνημα αλά τυφών Κατρίνα με μαγικό 1-2 απο Γκερέιρο και Φουρτάδο και τελικό αποδέκτη Φούντα 1-0 για τους λέοντες.
Απάντηση παγουράδικη απο τον οσιομάρτυρα Μιχαήλ με κεφαλιά ψαράκι (το σύμβολο του Ιησού και της Χριστιανοσύνης) έπειτα απο εκτέλεση φάουλ του... του... ΤΟΥ ?????
Ντε Βινσέντι το όνομα αυτού (έχουμε και εμείς οι κορυφαίοι τις αδυναμίες μας).
Τα σατανικά φίδια άρχισαν να ζώνουν τα Σπάτα και να ξανάρχονται Κερκυραικόι εφιάλτες στη λήξη του ημιχρόνου μετά το χαμένο πέναλτυ του Χίλιαρχου Γκερέιρουμ.
Στην επανάληψη η μουρμούρα με την γκρίνια έκαναν την εμφανισή τους για ακόμα μια φορά στο Μαρούσι μέχρι το 82 λεπτό της Λύτρωσης (κατα τας γραφάς) όπου ο Σταματής θυμίζοντας στιγμές κληρονομικής μαγείας χαρίζει στην ΑΕΚ την τρίτη για φέτος νίκη της στο πρωτάθλημα.
Είπε κανείς οτι δεν γίνονται θαύματα στις μέρες μας...2-1.
Ημέρα Κυριακή 02/12 κτλ κτλ κτλ...
Στην ξακουστή πλέον πλατεία ο Λουκάς-Με αγαπάνε όλοι οι προπονητές-Βύντρα και ο Πετρογκόλ έβαλαν τα πρώτα τους γκόλ(και τελευταία μάλλον) στον προβληματικό αυτή τη φορά Πάνθηρα που έδειξε σημάδια κόπωσης και αστάθειας (αν και όταν μείωσε προς το τέλος του μάτς προσπάθησε αλλά ήταν ήδη αργά).
Ο Χουάν πήρε την ταυτότητα του Μήτσου και τους 3 πολύτιμους βαθμούς για τη συνέχεια.
Είναι δυνατόν όταν δεν τραβάει ο Τοτσίνιο να υποφέρει όλη η ομάδα ?
Να το κοιτάξουν άμεσα αυτό στην Παιανία...2-1.
Κομπότη ΕΣΥ SUPER STAR...
Μάγκες έτσι όπως την πάει τη δουλειά ο πρόεδρος Κομπό μαζί με το Παράσχειο μαεστρικό κοουτσάρισμα βλέπω να τη σώζει την ομάδα απο την 20η αγωνιστική και μέτά να βγάζουμε όλοι μας τρελά φράγκα απο το στοίχημα.
Το διάστημα 53-55' του βου ημιχρόνου ήταν αρκετό για την φετινή έκπληξη (που θα φτάσει ακόμα ?) ώστε να πετύχει δύο γκολάκια και να στείλει πίσω στο νησί νωρίς-νωρίς την Κέρκυρα που έπαιζε με 10 λόγω Αγρίτη...
Μάντζιεεεεεε.....ομάδα μοντέλο την έκανες μπουρδέτο...2-0.
Βέροια-ΠΑΟΚ...
1-1 στις αποβολές , 1-0 στα χαμένα πέναλτυ , 0-0 στο τελικό σκόρ και τα καρντάσια του χρόνου πρωτάθλημα (το ίδιο έργο εδώ και 20 χρόνια..)
Ιβάν καλορίζικο το μαγαζί...
Με κλανιές δεν βάφεις αβγά...
Λεφτά και όχι λόγια ΤΩΡΑ.
Ποιός είδε τον Νικόλα και δεν φοβήθηκε...
Ο Δερμιτζάκης σίγουρα...
Ο Πάνθραξ προηγήθηκε οι Κύκλωπες έκλεισαν το μάτι πονηρά στα φίδια αλλά κάτι η οπισθοχώρηση κάτι το πουλέν του νησιού που ακούει στο πεντασύλλαβο όνομα Περογαμβράκης λύτρωσαν διοίκηση,τεχνικό επιτελείο και παίχτες απο μια νύχτα γεμάτη ρομαντισμό , sex και βίας....1-1.
Ημέρα Σάββατο 01/12 (Καλό Μήνα..) κτλ..κτλ...κτλ.
Ένας Κάρολ δεν φέρνει την άνοιξη...
Με το μυαλό σε Άρσεναλ και Αλαφουζιακό η παρέα του Βαγγέλα μπήκε ορεξάτη στο πρώτο ημιχρόνιο έβαλε γρήγορα 2 μπαλάκια έχασε και άλλες 10 περίπου ευκαιρίες και περίμενε να σφυρίξει τη λήξη το κοράκι.
Αρχηγού Ουντότζι πάσα αρχή ρουφάτο...
Ο Πλατανιάς ήταν η καλύτερη ομάδα που πέρασε μέχρι στιγμής απο το Καραισκάκη...2-1.
Αληθεύει το ότι ο Ντούσαν αργά το βράδυ Σαββάτου εθεάθει να ανάβει κερί σε εκκλησία των Β.Π. ψυθιρίζοντας το όνομα του Σκόνδρα ?
Οι superάδες πήγαν στο γήπεδο (μιλάμε για μεγάλο μαζοχισμό) αποθέωσαν τον Σουνά που έβαλε τον Άρη μπροστά στο σκόρ , τραγούδησαν , χόρεψαν , γλέντησαν αλλά ξέχασαν ότι ο αγώνας τελειώνει όταν σφυρίξει ο διαιτητής.
1-1 ο Σκόνδρας στο 90' και κάπου εκεί αρχίζει το πραγματικό γλέντι...
Ντού στα αποδυτήρια με μπουκάλια και πέτρες , απάντηση με δακυγόνα απο τις δυνάμεις καταστολής και ξαφνική εμφάνιση των παικτών του Σπανού στη σέντρα με τις σαπουνάδες και τις πετσέτες...
Δυστυχώς τα γκομενάκια είχαν φύγει νωρίς και έχασαν τη μοναδική ευκαιρία για οφθαλμόλουτρο και συγκρίσεις...
Οι Φενταγίν σας περιμένουν στο Περιστέρι στον 2ο γύρο...
Ο Σάκης και με 10 παίχτες δεν το βάζει κάτω...
Πανόπουλε έμαθα ότι πήρες όλη την ευθύνη πάνω σου...
ASTERAS TRIPOLIS φούλ για ευρώπη...1-1.
Φιλιά σε όλους.
Ραντεβού στο γνωστό μέρος την Κυριακή μετά την επερχόμενη μητέρα των μαχών.
Απουσίες δεν θέλω.
Ευρώπες , C.L. και λοιπές διοργανώσεις δεν σχολιάζω.
Έκαστος στο είδος του και ο Καρνέζης στη superleague...
Μπορεί να ακούσατε αποσπάσματα ή τη γενική ιδέα, είδατε όμως την actual ΕΠΙΣΗΜΗ παρουσίαση σε PDF του τριετούς πλάνου της Παναθηναϊκής Συμμαχίας στο www.paomprosta.gr?
Στον απόηχο του τριπλού Καρνέζη και της δικαιώσης του για τον Πασά των Ιωαννίνων Ντε Βινσέντι, έπεσε πρόταση από τον κορυφαίο αρθρογράφο μας για συνάντηση κορυφαίων την επόμενη Κυριακή στο γνωστό μέρος μετά το ντέρμπυ ΠΑΟ-ΟΣΦΠ.
Μέχρι και ο Ιώβ ζήλεψε την υπομονή μου μετά απο 3 αγωνιστικές σιωπής... Υπομονή όμως ΤΕΛΟΣ. Ο Καρνέζης σπάει τη σιωπή του...(όχι σαν τον Μεγαλέφαντο που κάθε 2 μέρες σπάει τη σιωπή του στον Θέμη Σινάνογλου του Φωτός...)
10 η Αγωνιστική 10-11-12 / 11 / 2012 Ξεκίνημα απο το αγροτεμάχιο των Ιωαννίνων όπου ο τοπικός Άγιαξ ρίχνει στο καναβάτσο το φάντασμα του Πανόπουλου σε ένα μάτς που έγινε γιατί έπρεπε να γίνει και μόνο...1-0.
Τα φίδια της λεβεντομάνας και του alenatore κέρασαν ρεβανί (και ΟΧΙ ραβανί) διπλό,αυτό το κάτι σαν ομάδα που έχει πιθανότητες για να νικήσει εκτός έδρας ίσες με όσες έχει ο Τζίμερος να βγεί βουλευτής. 2 μπαλάκια κερασμένα και χαμόγελα απο τον μουστάκια... Τι να γράψω εγώ ο ταπεινός τώρα για το μεγαλείο του παραπαραγοντισμού που ακούει στο όνομα Κομπότης ? Όργια απο τον Ναπολεόνι και οι Superάδες σε κατάθλιψη... 2-1 το σκόρ που αδικεί κατάφορα την προσπάθεια του φανταστικού και εφέτος Λεβαδειακού... Στο Περιστέρι ο Ντούσαν αντέχει ακόμα. 1-0 τον πάνθηρα που έπαιξε σαν να ήθελε μόνο και μόνο να χάσει... Άραγε το ξόφλησες το γραμμάτιο Ελέ ή κάτι χρωστάς ακόμα στον γκόμενο της Στανίση ? Και ο Κλάους το βιολί του. Τούμπα ο Πλατανιάς που για να λέμε και του στραβού το δίκιο δεν μπήκε ποτέ στο γήπεδο. 2-0 και ο ΠΑΟΚ ο ΠΑΟΚ ο ΠΑΟΚ ο ΠΑΟΚ....(αντιγράφω απο ρεπορτάζ Γεωργίου Μήνου) ακολουθεί απο κοντά τον πρώτο. Οι Κύκλωπες έστησαν χορό και οι Αρκάδες κώλο... Τι στην οργή τρέχει Σάκη Τσιώλη ? Ο πάνθραξ με το πτωχό 1-0 (αλλά αρκετό) και τον Παπαδόπουλο που ωριμάζει μέρα με τη μέρα σαν την παλιά καλή μαλαματίνα φεύγει νικητής απο ένα μάτς που όλη η Τριπολιτσά έκλεινε το μάτι στους πράκτορες του ΟΠΑΠ. Κέ-ρκυρα Κέ-ρκυρα με το Ποντικονήσι που γλύτωσε ο Βάζελος απο τρελό ...μήσι. Αντιποδοσφαιρική πανδαισία με τις φάσεις να μην διαδέχονται η μία την άλλη. Ύπνος βαθύς και αναστεναγμός των διχτύων...0-0. Τέλος να μην ξεχάσουμε ότι ο Χολέβας απλώνει το χεράκι του αλλά και το ότι το κοντέρ σταμάτησε στα 4 (και λίγα ήταν..) 11 η Αγωνιστική 17-18-19 / 11 /2012 Η έναρξη μας βρίσκει στην πλατεία όπου ο δεξιοτένης του "κλαρίνου" Πλατανιάς μετά το μπουλκουμέ στη Τούμπα ξηγιέται ακόμα ένα σόλο πνευστού. Κουαρτέτο απο μπαλάκια και ο Φόν Δημητράκης μοιράζει φιλιά και χαμόγελα....ε ρε Τσακίρης που σας χρειάζεται. Πήρε φόρα ο Αίαντας και δεν σταματάει με τίποτα. Πήγε Χαριλάου , έπαιξε Χαριλάου , νίκησε Χαριλάου , έφυγε Χαριλάου έφυγαν και οι Superάδες και αν ξαναπατήσουν στο γήπεδο δεν θα είναι για καλό.. 1-2 αντί για 1-4...και ο Ντε Βισέντι σκορπάει παντού εξώγαμα... Μαρινακικός-Φαίακες 2-0....Τα φιλικά έχουν περισσότερο πάθος... Κομπότη οργίων συνέχεια...στο γεντί κουλέ τερματοφύλακα του ΟΦΗ που τα ρούφαγε σαν smarties ή όπως η Belladonna στο τελευταίο gangbang. Έπος το Λεβαδειακόν...0-2 και στο da capo ο καφές πικρός. -Νίκησε το ΑΕΚ. -Αλήθεια λές ? -Ναι ρε νίκησε..0-4 -0-4!!!! Ποιόν ρε ? -Τη Βέροια. -Έεεελα μωρή Αεκάαααρααααα... -Τη Βέροια είπαμε. - ....... Νόμιζα πώς ποτέ δεν θα ξεχάσω την εικόνα του φίλου μου του Στάθη να ξερνάει μετά απο την κατανάλωση άφθονου αλκοόλ ένα μίγμα πρασινοκαφέ με κάτι μακαρόνια ανάμεσα...μέχρι που ήρθε στα μάτια μου η εικόνα του μάτς Σκόντας-Πάνθραξ. LEGENDARY VOMIT... Στάθη σόρυ...είσαι απλά παρελθόν... Στο ΟΑΚΑ ποιός είδε τον ινδιάνο και δεν φοβήθηκε... Η επιστροφή Ρότσα χωρίς την κιθάρα αλλά με την αβάντα του Δώνη συνοδεύτηκε με μεγάλη εμφάνιση-νίκη-λύτρωση για τον περήφανο λαό του ΠΑΟ , Τζίγγερ , ΠΕΚ , Φορέα , Πατέρα , Βέλιτς , Vianex και εκατομμυρίων πράσινων καρδιών. 2-0 με μεγάλη μπάλα... Ο Ιβάν δεν πήγε... Ντούσαν τι έγινε ? Όλα καλά ? 3 μπαλάκια απο τον Τσιώλη μήπως είναι πολλά ? Ρωτάω εγώ... Οι Φενταγίν θα απαντήσουν... 12 η Αγωνιστική 24-25-26 / 11 /2012 Νικόλα τι τρέχει ? Σε πέρασε ένα χεράκι και ο παγουράς και εσύ συνεχίζεις να σφυράς ανέμελα στον σερβιτόρο για ακόμα ένα εσπρεσάκι ? Τελικά αυτός ο Ντε Βισέντι δεν λέει να ησυχάσει... Μασάντο τ'ακούς ???? Ο Δεκέμβρης είναι κοντά. Ντούσαν κουράστηκα... Ομάδα μοντέλο την έκανες.... Στο ρόλο του Bob Hoskins ο Σπανός και του Jet Li οι Φενταγίν... Με τσούκου-τσούκου και 1-0 συνέχεια απλά όλοι περιμένουμε πότε ο πρόεδρος θα βγάλει το κολάρο... Πανόπουλε ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ...
Όσο νυχτώνει ο Ναπολεόνι... Ο θίασος της Νέας Φιλαδελφείας ανακοίνωσε ότι θα συνεχίσει να περιοδεύει σε όλη την επικράτεια και το νέο έτος... Κερασμένο σουβλάκι απο τον Κομπότη στον Βιντιάδη που ακόμα συζητάει στα Σπάτα περιμένοντας τους επενδυτές. Τον Ταξιάρχη πότε θα τον πιούμε ? Φίλε μου αγαπημένε Στάθη συγνώμη και πάλι.... Κέρκυρα-Βέροια 1-1.... " Όταν δεν μπορείς να κερδίσεις τον Πλατανιά βρές κάποιον Αρετόπουλο να σου φταίει" (Απο την τελευταία ποιητική συλλογή του Κωνσταντίνου Γκότζου). Και τα τιτιβίσματα καλά κρατούν... Χουάν περαστικά...2-1. Να πάρει θέση ο Φορέας ΤΩΡΑ. Αστήρ Τριπόλεως και Πανθηρώνιος μας έχουν σπάσει τα νεύρα. 2-1 ο Σάκης τον Δημήτρη και μέσα και οι δύο στη πρώτη πεντάδα... Ε ρε Μεγαλεία.... Τρέμε Ευρώπη. Ο Φουστέρ τα έχανε , τα καρντάσια άρχισαν το κλάμα , όλοι περίμεναν χωρίς ελπίδα το τέλος αλλά κάπου εκεί στο 88΄ ο Σάλπι σέντραρε ο Μοντέστο μίλαγε με το Μανωλά για το τι θα κάνουν στο ρεπό τους και ο Κλάους το έβαλε. 1-1 και όλοι με το χαμόγελο στα χείλη... Την ώρα που ο κυρ Σάββας έκανε κουβέντα για κάτι 0-3 και 0-4 ο Ιβάν έδινε πρίμ ισοπαλίας... Οι μακεδονομάχοι άραγε πώς το βλέπουν αυτό ? Μασάντο ο Ντε βισέντι δεν μπορεί να περιμένει άλλο... Κάτι μου λέει ότι ο Άρης του χρόνου θα παίζει στην ίδια κατηγορία με το ΑΕΚ... 4 γκόλ απο τους Κύκλωπες είναι πολλά. Πάρα πολλά.... Και οι φάπες πολλές θα είναι... ΥΓ: Για να μην ψάχνεστε στον ιντερνέ ο Κύριος της φώτο ακούει στο όνομα Leopold von Sacher-Masoch.
Παιδιά μιλάμε για τρομερή ανανέωση εκεί στο Sportdog, πραγματική Dream Team έχει μαζέψει ο άτιμος ο σκύλος. Τι Δημοσθένη Καρμοίρη, τι Τάσο Νικολογιάννη, τι Νικόλα Αλέφαντο, τι Γιώργο Μίνο, όλες τις μεγάλες μορφές της αθλητική δημοσιογραφίας πραγματικά. Τελευταίο απόκτημα; Ο Γιώργος Μύρτσος, ο οποίος σε άρθρο κόλαφο, τα χώνει σε όλους. Το άρθρο είναι γραμμένο με πολύ ωραία πρόζα, που θυμίζει λίγο Αντικειμενικό στα νιάτα του. Αποκορύφωμα; Τα μαθήματα στους νεαρούς παίκτες του Ολυμπιακού:
"Στην Ελλάδα από την άλλη, τα παιδιά μένουν πίσω, δεν εξελίσσονται. Μόλις
γίνουν λίγο γνωστοί, τους ενδιαφέρουν να γνωρίσουν μοντέλα και να πάνε
σε κοσμικές καφετέριες για να φωτογραφηθούν και όχι να δουλέψουν πάνω
στην μπάλα."
Ναι! Μπορεί η Παναθηναική Συμμαχία να μην άκουσε τις καταπληκτικές προτάσεις του Γνώστη (γράφει πλέον με το ψευδώνυμο Ο Πρόεδρος), επιλέγοντας τη λύση του Χουαν Ραμόν Μπουμπλή, του τελευταίου των Παναθηναικών,
αλλά αυτό δε σημαίνει ότι ο αγαπημένος μας Άγγελος και τα σκούρα γυαλιά μυωπίας του αλά Jean Reno στο Leon μείνανε στο ράφι. Ο Κύριος του έστειλε μήνυμα να αναλάβει την ομάδα έκπληξη του πρωταθλήματος (μάλλον δεν κράτησε πολύ η έκπληξη), τον ιστορικό Πλατανιά. Ο Άγγελος με μια σπαρτιάτικη δήλωση στο ΕΘΝΟΣΠΟΡ: "Πήρα εντολή και πάω" ανακοίνωσε την απόφαση του να πάει στην ομάδα της Κρήτης. Να 'ναι καλά ο Ύψιστος που δεν τον άφησε να πάει στις ψωμόλυσσες της Κούλας και τον έστειλε στον Πλατανιά που πληρώνει τους πάντες εκτός από την Εφορία και το Ελληνικό Δημόσιο. God works in mysterious ways...
Μια ακόμη αγωνιστική τελείωσε στο μαγικό κόσμο της Ελληνικής Σουπερλίγκ, αφήνοντας όλους εμάς, τους θιασώτες του καλού ελληνικού ποδοσφαίρου, να αγωνιούμε μέχρι το επόμενο σαββατοκυρίακο. Ευτυχώς που υπάρχουν και μερικές μεσοβδόμαδες ανάσες τύπου Δίκη που προσπαθούν να συμπληρώσουν το τεράστιο κενό της Ελληνικής Σουπερλίγκ, προσκαλώντας τους ανθρώπους του ελληνικού ποδοσφαίρου να μιλήσουν για αυτό.
Σε αυτή την αγωνιστική, πολλά είδαμε και ακούσαμε και ακόμη πιο πολλά μπορούμε να γράψουμε. Θα μείνουμε όμως στον Παναθηναικό του Ζεσουάλδο, ο οποίος για μια ακόμη φορά απογοήτευσε. Αν μου επιτρέπεται θα έλεγα ότι παρουσιάσε μια έντονη "γριοσύνη" (βλ. Babenko και Σωστός, "Εις αναζήτησην Γριοσύνης", εκδ. Γράμματα, Ψαχνά Ευβοίας 2003). Όλη αυτή η κατάσταση φυσικά δε μπορεί να συνεχιστεί, γιατί αποτελεί παραφωνία στο γεμάτο γκολ και θέαμα, ελληνικό ποδόσφαιρο. Ήδη από σήμερα ακούγονται έντονες φήμες αντικατάστασής του, παρά τις διαψεύσεις Αλαφιούζιον. Η στήλη με αίσθηση καθήκοντος κάνει τις προτάσεις της για τον νέο προπονητή της ομάδας των Αθηνών.
Ο Σούλης με μαλλί αλά Goodfellas έτοιμος να τα χώσει σε κάποιον άτυχο βοηθό
Ο Σούλης είναι αυτή τη στιγμή η πιο ενδεδειγμένη λύση. Μεγάλη εμπειρία στους ελληνικούς πάγκους και ιδανικός στο "ξελάσπωμα" ομάδων που βρίσκονται σε δύσκολη θέση. Ο Σούλης είναι παλιός και ξέρει τα κατατόπια, όχι όπως ο Ζεσουάλδο που την πατάει σαν αρχάριος από τον κάθε Μάντζιο (τα λέει ο Αλέξης αλλά ποιός τον ακούει). Ο Σούλης είναι άντρας και φοράει παντελόνια και δε μασάει από τσαμπουκάδες. Ο Σούλης μπορεί να μπει να τρίξει λίγο τα δόντια στους διάφορους α-διάφορους λεγεωνάριους που έχει μαζέψει ο Ζεσουάλδο. Ο Σούλης μπορεί να βάλει τα δυο πόδια σε ένα παπούτσι στα πιτσιρίκια που μπαίνουνε για προμενάδες στα παιχνίδια. Δεν πρέπει βέβαια να ξεχνάμε ότι ο Σούλης έχει ωραίο μαλλί με μπριγιαντίνη, ενάντια στις σειρήνες του σύγχρονου gel και σαν κάθε κάθε καλός Έλληνας προπονητής και ποδοσφαιριστής, σέβεται τα Θεία και φοράει κομποσκοίνι. Αλάνθαστη επιλογή.
Ο Σούλης με το κομποσκοίνι του, τα βάζει με Θεούς και Δαίμονες
Εδώ χαρακτηριστικό απόσπασμα από δηλώσεις του Σούλη, κόντρα στη Νέμεσή του, Νίκο Αναστόπουλο. Ελπίζουμε σε ανάσταση της κόντρας αυτής στα σαλόνια πλέον της Σουπερλίγκ
Μάκης Κατσαβάκης είναι μια ακόμη εξαιρετική περιπτώση. Ο άνθρωπος για τις ειδικές αποστολές. Με σπουδαίο έργο σε ομάδες που μάχονταν για την παραμονή και θεωρούνταν καταδικασμένες από αυτούς που λογάριάζαν χωρίς το Μάκη. Υπό αυτήν την έννοια βέβαια, ο Παναθηναικός που δεν κινδυνεύει (αν και λίγος Ζεσουάλδος ακόμη και τίποτα δεν αποκλείεται), μπορεί να ξενερώσει το Μάκη που φτιάχνεται και αποδίδει μόνο σε ομάδες που παίζουν με την πλάτη στον τοίχο. Προπονητής παλίας κοπής με μαλλί χωρίστρα και σταυρουδάκι στο λαιμό. Ίσως για όταν τα πράγματα γίνουν λίγο πιο σκούρα.
Σίγουρα μια από τις πιο παρεξηγήμενες μορφές της ελληνικής προπονητικής. Σπουδαία δουλειά στην Εθνική Ελπίδων και στον αιώνιο αντίπαλο Ολυμπιακό σε μια πολύ κρίσιμη καμπή της ιστορίας του. Θιασώτης του θεαματικού και γρήγορου ποδοσφαίρου (αυθεντικός γόνος της ελληνικής σχολής προπονητών) και λάτρης του 3-5-2 με δυο αμυντικά χαφ να σκουπίζουν μπροστά από τα τσέντερ-μπακ. Δυστυχώς η πραότητά του και η ζεν φιλοσοφία του, τον έκαναν ευάλωτο στις επικρίσεις των γνωστών επιτήδειων που λυμαίνονται τους πάγκους. Μικρή επιφύλαξη λόγω ηλικίας.
Ο κ. Γιάννης ζητάει από τους παίκτες του την κομπίνα νο 5 που έχουν για τα κόρνερ
Μια ακόμη καλή επιλογή για του διοικούντες της ΠΑΕ Παναθηναικός ο Γιάννης Ματζουράκης. Έχει όλα όσα χρειάζονται σε μια ομάδα που βρίσκεται σε αδιέξοδο: ωραίο στύλ, μουστάκι και βαμμένα μαλλιά. Ένας πραγματικός τζέντλεμαν από μια άλλη εποχή, πιο ρομαντική, όπου μεσουρανούσαν Άνθρωποι όπως ο Βάιος Καραγιάννης και ο Ρέφικ Σαμπανατζοβιτς. Κάποιοι θα τον αμφισβητήσουν γιατί σήμερα δεν υπάρχει ρομαντισμός, μόνο στυγνός ρεαλισμός, αλλά το ποδόσφαιρο με τα συνεχή τριγωνάκια και τις κάθετες πάσες προς τους παίκτες από τις δεύτερες γραμμές που δίδαξε ο κ. Γιάννης είναι αιώνιο και άφθαρτο όσα χρόνια κι αν περάσουν. Δεσμεύεται με συμβόλαιο από ομάδα της Β' Ρουμανίας (πολύ καλό θέαμα και αποδόσεις), αλλά αξίζει τον κόπο μια κρούση.
Φυσικά δε θα μπορούσε να λείπει η μεγάλη μορφή -κι αγαπημένος της στήλης- κ. Αγγελος Αναστασιάδης. Είναι η πρώτη λύση για κάθε ομάδα που θέλει ένα ισχυρό σοκ για συνέλθει. Γιατί μας αρέσει: για τα σκούρα γυαλιά μυωπίας, γιατί είναι εμψυχωτής, Χ.Ο., και μπορεί να κάνει θαύματα από το τίποτα. Ξέρει την ομάδα και η ομάδα ξέρει αυτόν. Δεν υπάρχουν γρίφοι και μυστικά, ψέματα κι αλήθειες. Μόνο ο κ. Άγγελος κι όσοι είναι μαζί του. Στα συν: θα γαλουχήσει τους νεαρούς ανερχόμενους σταρ με πίστη για την Εκκλησία και την Πατρίδα, αξίες που χάνονται στην παγκοσμιοποιημένη και χρεοκοπημένη Ελλάδα. Θα δώσει νέο ενδιαφέρον στις αναμετρήσεις με την ΑΕΚ: Θρησκεία vs Αθεισμός, Ορθοδοξία vs Αναρχία, Χουχούμης vs Ταξιάρχη Φούντα κι όχι μόνο. Στα πλην: άγνωσται αι βουλαί του Πνευματικού.
Χαρακτηριστικό βίντεο με τον κ. Άγγελο να εμψυχώνει τους παίκτες του πριν από κρίσιμο μάτς. Πολύ ωραία λεπτομέρεια οι Ζαγοράκης και Ζήσης Βρύζας στα νιάτα τους, ενώ προς το τέλος του βίντεο μπορεί κανείς να διακρίνει το μεγάλο Κώστα Φρατζέσκο.
Θα ήθελα να θυμήσω βέβαια ότι δεν υπάρχει μόνο η Ελληνική Σουπερλίγκ. Σε ένα άλλο μαγικό πρωτάθλημα, αυτό της Νορβηγίας, η ομάδα της Μόλντε κατέκτησε το τρόπαιο αποδίδοντας εξαιρετικό ποδόσφαιρο καθ' όλη τη διάρκεια της χρονιάς Η στήλη μας σας παρουσιάζει μοναδικό βίντεο από τους πανυγηρισμούς: