10/12/12

Σκευωρίας Αναγέννηση

Αγαπητοί αναγνώστες της Σκευωρίας, Η ΣΚΕΥΩΡΙΑ ΑΛΛΑΖΕΙ. Στη χτεσινή Γ.Σ. μετά από πολύωρες συζητήσεις και σκληρές διαπραγματεύσεις πάρθηκαν αποφάσεις που αναμένονται να αλλάξουν μια για πάντα την αθλητικογραφία στην Ελλάδα κι όχι μόνο.

Η Γ.Σ. της Σκευωρίας με μια πραγματικά ρηξικέλευθη κίνηση στο πνεύμα της Παναθηναικής Συμμαχίας, αποφάσισε το άνοιγμα προς όλο τον κόσμο καθώς θεωρήθηκε ότι οι συνθήκες πλεον είναι ώριμες και ο κόσμος έτοιμος να διαβάσει τον Καρνέζη, το Λούτσο, το Σωστό, το Μπαμπένκο, τον Πρόεδρο κι όλους τους άλλους συντάκτες του πιο έγκυρου και αντικειμενικού ιστοτόπου στην Ελλάδα.

Τα πρακτικά της Γ.Σ. αποκλειστικά και μόνο για τα μάτια των αναγνωστών της Σκευωρίας
Αποφασίστηκε επίσης ότι:
- Η επίσημη γιορτή της Σκευωρίας θα εορτάζεται κάθε 21/2 ανήμερα των γενεθλίων του ήρωα της Σκευωρίας Χάρη Μαυρία. Ανήμερα της επίσημης γιορτής-αργίας δεν θα δημοσιεύετε καμία είδηση, άρθρο ή ρεπορτάζ και οι πιστοί θα καλούνται σε σκληρή νηστεία (τρώγωντας τι άραγε;) και προσευχή.
- Κοπή της πίτας της Σκευωρίας για το σωτήριο έτος 2013, στις αρχές του Φεβρουαρίου.

Οι Σκευωροί σφραγίζουν τις αποφάσεις της Γ.Σ. με ένα τσούγκρισμα.
 Ανοιχτό προς συζήτηση έμεινε το πιθανό ταξίδι προς γνωστή πόλη της Ελληνικής επαρχίας για να παρακολουθήσουμε αγώνα εξίσου γνωστής και αγαπημένης ομάδας της Σκευωρίας επί το έργον.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητή σκευωρία,
δε με ξέρεις αλλά εγώ σε παρακολουθώ από την πρώτη μέρα λειτουργίας σου κι έχω πάθει μεγάλο coco-blogo.
δεν ξέρεις πόσο ήθελα να παραστώ στη συγκέντρωσή μας(συγχώρεσέ μου την οικειότητα αλλά πραγματικά αισθάνομαι ότι έχουμε μεγαλώσει μαζί όλο αυτό το διάστημα λειτουργίας σου) όμως λόγοι ανωτέρας βίας καθώς και η ντροπή(ισως ονομάζεται δέος,δεν ντρέπομαι να το πω) δε μου το επέτρεψαν.
Σήμερα,όμως,που 2 μεγάλοι ανταμωσαν,έστω και με μικρή καθυστέρηση ολίγων μηνών, αποφάσισα να ξεπεράσω τις ντροπές μου,να σταματήσω να τη βρίσκω μόνος μου (όπως ένας εκ των δυο πρωταγωνιστών του παρακάτω άρθρου για όσους θυμούνται)και να ξεκινήσω από αυτην κιόλας τη στιγμή να μοιράζομαι μαζί σου τις σκέψεις μου.
α!το άρθρο.
http://www.sentragoal.gr/article.asp?catid=16493&subid=2&pubid=129237664
Για να τα λέμε κι όλα,όμως-και σε αυτό το σημείο του κυβερνοχώρου που βρεθήκαμε θέλω να πιστεύω πως τα λέμε όλα (αν όχι,θα ηθελα να το γνωρίζω ωστε να κανονίσω την πορεία μου)- μεγάλη δύναμη μου έδωσε η μίκα που έσπασε τη σιωπή της και με την πολυαναμενόμενη παρέμβασή της έβαλε κάποια πράγματα στη θέση τους. Ετσι κι εγώ, από τον κόσμο μου,στηρίζω τον πρόεδρο που κάνει τα αδύνατα-δυνατά για να βρει το μπλογκ το βηματισμό του
http://nonews-news.blogspot.gr/2012/12/blog-post_5293.html
Τελος-και κλείνοντας την πρώτη μου επαφή με όλους εσάς,τα ινδαλματα μου- θα ήθελα να θέσω το παρακατω υπ΄'οψιν σας από τη στιγμή που συζητήθηκε ταξίδι στην επαρχία.για να δούμε λιγη μπαλίτσα κι ετσι
http://www.parapolitiki.com/2012/12/stylianidis-monaxo-bhmatodotis.html
Αγαπητή σκευωρία,δε θα σε κουράσω άλλο.Ηθελα απλώς να σου πω μια καλησπέρα και να ξέρεις πως κρατάς εξαιρετική παρέα σε πολύ κόσμο ιδιαίτερα σε αυτην τη δύσκολη εποχή.Σε αισθάνομαι πραγματικά δικό μου άνθρωπο κι επειδή έχω πολλούς φιλους και μιλάμε για σένα συνέχεια ξέρω ότι το ίδιο ισχύει και γι' αυτούς.
Αντε,γεια σου τώρα.φαντάζομαι πως οι παράλληλες συνεντευξεις αλφι-βλάση θα μας δώσουν την ευκαιρία να τα ξαναπούμε σύντομα.Σας αγαπάω όλους

Ο Πρόεδρος είπε...

Σε ευχαριστούμε για την αγάπη σου ανώνυμε αναγνώστη μας. Εσύ ο απλός λαός, ο απλός φίλαθλος με τις αγνές προθέσεις και την απεριόριστη αγάπη για καλό (Ελληνικό) ποδόσφαιρο είσαι που μας δίνεις δύναμη και κουράγιο να συνεχίζουμε με μαχητικά άρθρα και καυτό ρεπορταζ.

Δημοσίευση σχολίου