Έτσι όπως πάμε δεν γλιτώνουμε με τίποτα την τύφλωση...
Πόδοσφαιρικό υπερθέαμα για ακόμα ένα τριήμερο μας πρόσφερε απλόχερα η αξεπέραστη και φέτος Super League.
Οι πρώτες ενοχλήσεις στους οφθαλμούς μας ξεκίνησαν νωρίς-νωρίς το απογευματάκι του Σαββάτου στη λεβεντομάνα Κρήτη όπου τα πουλέν της Ρένας Βλαχοπούλου πήραν το βαθμουλάκο απο τους σύντεκνους με τα κόκκινα τριφύλλια.
Μοναδικές στιγμές στο χορτάρι απο Ουντότζι και Μπάρκογλου και τελικό σκόρ 1-1 που άφησε προπονητές,παίκτες,οπαδούς και τους μπούκ της Σιγκαπούρης απόλυτα ικανοποιημένους.
Βέβαια κάθε λίγκα που σέβεται τον εαυτό της δεν θα μπορούσε ποτέ να μας αφήσει έτσι.
Την ίδια ώρα που έπεφταν κορμιά στη Κρήτη,λίγο πιο μακριά και συγκεκριμένα στο Περιστέρι είχαμε τις εκδηλώσεις του δήμου για τον εορτασμό των Βατραχείων 2012 με επίσημο καλεσμένο τον Κέρμιτ του Μόσταρ.
Τρία λεπτά περίπου πριν την κορύφωση του εορτασμού ο απο μηχανής Κραγκούνης (όχι ο Fulham) έκανε Σπανό και Φενταγίν να περιμένουν ακόμα μια εβδομάδα στη γωνία τον Σερβοέλληνα τεχνικό.
Τελικό σκόρ 2-1 (βούηξε η Kuala Lumpur για το over) που αδικεί Πανθρακικό και Cyclops.
Και ήρθε η Κυριακή....ως κυρίως πιάτο μετά το χορταστικό ορεκτικό του Σαββάτου.
Μεσημεράκι λοιπόν και τα θαύματα άρχισαν νωρίς...
Τα πηγάδια τις ακριτικής πόλης ξεχείλησαν απο τα δάκρυα του Ονουάτσι που μετά το δικό του γκόλ άρχισε να κλαίει ασταμάτητα με αποτέλεσμα να μπλοκάρει το τηλ. κέντρο της Πυροσβεστικής απο τις χιλιάδες κλήσεις των πολιτών.
Τελικό σκόρ 1-0 και νίκη για τον Πανόπουλο που τα έκανε πλακάκια με τον Κομπότη.
Αμέσως μετά (απογευματάκι περίπου) το ενδιαφέρον μεταφέρθηκε στας πλατείας...
Πάνθηρες και παληκάρια δεν έγιναν μαλλιά-κουβάρια αφού ο Κλάους με δύο τεμάχια έκλεισε το μάτι στους απανταχού μανατζαρέους και το σπίτι του Δημήτρη-Μη βγαίνεις φυσάει και σε βλέπει ο Κόντε-Ελευθερόπουλου.
Καλύτερος ο αιώνιος,αλλά όπως γνωρίζουμε όλοι στο τόπι δεν κερδίζει πάντα ο καλύτερος.
Μορφή του αγώνα ο εξαιρετικός κύριος Λαζάρ που δεν άφησε διψασμένο τον φίλαθλο του Πανιωνίου που παρακαλούσε για μια μικρή στιγμή δροσιάς.
2-1 το τελικό σκόρ και τσούούούουπππ ο ΠΑΟΚ στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας.
Την ίδια ώρα οι περήφανοι Αρκάδες μεταμφιεσμένοι σε Κυρά-Φροσύνη πηραν εκδίκηση απο τον Αίαντα της Ηπείρου προσφέροντας του 2 μπάλες στο χαλαρό.
17 βαθμούς ο Τσιώλης και πρώτος μάγκας στο χωριό.
Η καταπληκτική ποδοσφαιρικά Κυριακή έκλεισε με την μητέρα των μαχών στο κατάμεστο ΟΑΚΑ όπου το τσίρκο MEDRANNO αντιμετώπισε την εμποροπανήγυρη του δήμου Νέας Φιλαδελφείας.
Τι φάσεις,τι ευκαιρίες,τι μάχες,τι μάπα,τι νύστα και παρατεταμένη γιούχα είδαν τα ματάκια μας δεν περιγράφετε.
Ο κλόουν του τσίρκου Τοτσέ αξιοποίησε την σέντρα του Μπράντ-Χριστοδουλόπουλου-Πίτ και τέζα ο Χατζηχρήστος.
Ο Φερέιρα πρέπει επιτέλους να μάθει ελληνικά και ο Θ(ε)ωμάς να ξαναγυρίσει.
Απλά ΑΙΣΧΟΣ.
Με αυτά και με αυτά φτάσαμε στην χθεσινή ημέρα όπου το πρόγραμμα της Λίγκας έκλεισε με το Αρης-Βέροια.
Ε-ΜΕ-ΤΟΣ...
Ξύλο-ξύλο-ξύλο-ξύλο και κάπου ανάμεσα 3 γκόλ μαζί με κάτι κόκκινες κάρτες και νίκη του Άρεως.
Για το Καραισκάκη κουβέντα...
Υπομονή παίδες...και άφθονο αλκοόλ...