30/11/12

Συνάντηση κορυφαίων

Στον απόηχο του τριπλού Καρνέζη και της δικαιώσης του για τον Πασά των Ιωαννίνων Ντε Βινσέντι, έπεσε πρόταση από τον κορυφαίο αρθρογράφο μας για συνάντηση κορυφαίων την επόμενη Κυριακή στο γνωστό μέρος μετά το ντέρμπυ ΠΑΟ-ΟΣΦΠ.

Να είμαστε όλοι εκεί, φίλοι Κορυφαίοι.

27/11/12

Καρνέζης x 3...

Δεν εξηγείται αλλιώς...






Αγαπούλες σας έλειψα ?

Μέχρι και ο Ιώβ ζήλεψε την υπομονή μου μετά απο 3 αγωνιστικές σιωπής...
Υπομονή όμως ΤΕΛΟΣ.
Ο Καρνέζης σπάει τη σιωπή του...(όχι σαν τον Μεγαλέφαντο που κάθε 2 μέρες σπάει τη σιωπή του στον Θέμη Σινάνογλου του Φωτός...)

10 η Αγωνιστική  10-11-12 / 11 / 2012
 
Ξεκίνημα απο το αγροτεμάχιο των Ιωαννίνων όπου ο τοπικός Άγιαξ ρίχνει στο καναβάτσο το φάντασμα του Πανόπουλου σε ένα μάτς που έγινε γιατί έπρεπε να γίνει και μόνο...1-0.

Τα φίδια της λεβεντομάνας και του alenatore  κέρασαν ρεβανί (και ΟΧΙ ραβανί) διπλό,αυτό το κάτι σαν ομάδα που έχει πιθανότητες για να νικήσει εκτός έδρας ίσες με όσες έχει ο Τζίμερος να βγεί βουλευτής.
2 μπαλάκια κερασμένα και χαμόγελα απο τον μουστάκια...

Τι να γράψω εγώ ο ταπεινός τώρα για το μεγαλείο του παραπαραγοντισμού που ακούει στο όνομα Κομπότης ? 
Όργια απο τον Ναπολεόνι και οι Superάδες σε κατάθλιψη...
2-1 το σκόρ που αδικεί κατάφορα την προσπάθεια του φανταστικού και εφέτος Λεβαδειακού...

Στο Περιστέρι ο Ντούσαν αντέχει ακόμα.
1-0 τον πάνθηρα που έπαιξε σαν να ήθελε μόνο και μόνο να χάσει...
Άραγε το ξόφλησες το γραμμάτιο Ελέ ή κάτι χρωστάς ακόμα στον γκόμενο της Στανίση ?

Και ο Κλάους το βιολί του.
Τούμπα ο Πλατανιάς που για να λέμε και του στραβού το δίκιο δεν μπήκε ποτέ στο γήπεδο.
2-0 και ο ΠΑΟΚ ο ΠΑΟΚ ο ΠΑΟΚ ο ΠΑΟΚ....(αντιγράφω απο ρεπορτάζ Γεωργίου Μήνου) ακολουθεί απο κοντά τον πρώτο.

Οι Κύκλωπες έστησαν χορό και οι Αρκάδες κώλο...
Τι στην οργή τρέχει Σάκη Τσιώλη ?
Ο πάνθραξ με το πτωχό 1-0 (αλλά αρκετό) και τον Παπαδόπουλο που ωριμάζει μέρα με τη μέρα σαν την παλιά καλή μαλαματίνα φεύγει νικητής απο ένα μάτς που όλη η Τριπολιτσά έκλεινε το μάτι στους πράκτορες του ΟΠΑΠ.

Κέ-ρκυρα Κέ-ρκυρα με το Ποντικονήσι που γλύτωσε ο Βάζελος απο τρελό ...μήσι.
Αντιποδοσφαιρική πανδαισία με τις φάσεις να μην διαδέχονται η μία την άλλη.
Ύπνος βαθύς και αναστεναγμός των διχτύων...0-0.

Τέλος να μην ξεχάσουμε ότι ο Χολέβας απλώνει το χεράκι του αλλά και το ότι το κοντέρ σταμάτησε στα 4 (και λίγα ήταν..)

11 η Αγωνιστική  17-18-19 / 11 /2012

Η έναρξη μας βρίσκει στην πλατεία όπου ο δεξιοτένης του "κλαρίνου"  Πλατανιάς μετά το μπουλκουμέ στη Τούμπα ξηγιέται ακόμα ένα σόλο πνευστού.
Κουαρτέτο απο μπαλάκια και ο Φόν Δημητράκης μοιράζει φιλιά και χαμόγελα....ε ρε Τσακίρης που σας χρειάζεται.

Πήρε φόρα ο Αίαντας και δεν σταματάει με τίποτα.
Πήγε Χαριλάου , έπαιξε Χαριλάου , νίκησε Χαριλάου , έφυγε Χαριλάου έφυγαν και οι Superάδες και αν ξαναπατήσουν στο γήπεδο δεν θα είναι για καλό..
1-2 αντί για 1-4...και ο Ντε Βισέντι σκορπάει παντού εξώγαμα...

Μαρινακικός-Φαίακες 2-0....Τα φιλικά έχουν περισσότερο πάθος...

Κομπότη  οργίων συνέχεια...στο γεντί κουλέ τερματοφύλακα του ΟΦΗ που τα ρούφαγε σαν smarties ή όπως η Belladonna στο τελευταίο gangbang.
Έπος το Λεβαδειακόν...0-2 και στο da capo ο καφές πικρός.

-Νίκησε το ΑΕΚ.
-Αλήθεια λές ?
-Ναι ρε νίκησε..0-4
-0-4!!!! Ποιόν ρε ?
-Τη Βέροια.
-Έεεελα μωρή Αεκάαααρααααα...
-Τη Βέροια είπαμε.
- .......

Νόμιζα πώς ποτέ δεν θα ξεχάσω την εικόνα του φίλου μου του Στάθη να ξερνάει μετά απο την κατανάλωση άφθονου αλκοόλ ένα μίγμα πρασινοκαφέ με κάτι μακαρόνια ανάμεσα...μέχρι που ήρθε στα μάτια μου η εικόνα του μάτς Σκόντας-Πάνθραξ.
LEGENDARY VOMIT...
Στάθη σόρυ...είσαι απλά παρελθόν...

Στο ΟΑΚΑ ποιός είδε τον ινδιάνο και δεν φοβήθηκε...
Η επιστροφή Ρότσα χωρίς την κιθάρα αλλά με την αβάντα του Δώνη συνοδεύτηκε με μεγάλη εμφάνιση-νίκη-λύτρωση για τον περήφανο λαό του ΠΑΟ , Τζίγγερ , ΠΕΚ , Φορέα , Πατέρα , Βέλιτς , Vianex και εκατομμυρίων πράσινων καρδιών.
2-0 με μεγάλη μπάλα...
Ο Ιβάν δεν πήγε...

Ντούσαν τι έγινε ? Όλα καλά ?
3 μπαλάκια απο τον Τσιώλη μήπως είναι πολλά ?
Ρωτάω εγώ...
Οι Φενταγίν θα απαντήσουν... 


12 η  Αγωνιστική   24-25-26 / 11 /2012

Νικόλα τι τρέχει ? 
Σε πέρασε ένα χεράκι και ο παγουράς και εσύ συνεχίζεις να σφυράς ανέμελα στον σερβιτόρο για ακόμα ένα εσπρεσάκι ?
Τελικά αυτός ο Ντε Βισέντι δεν λέει να ησυχάσει...
Μασάντο τ'ακούς ????
Ο Δεκέμβρης είναι κοντά.


Ντούσαν κουράστηκα...

Ομάδα μοντέλο την έκανες....
Στο ρόλο του Bob Hoskins ο Σπανός και του Jet Li οι Φενταγίν...
Με τσούκου-τσούκου και 1-0 συνέχεια απλά όλοι περιμένουμε πότε ο πρόεδρος θα βγάλει το κολάρο...
Πανόπουλε ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ...

Όσο νυχτώνει ο Ναπολεόνι...
Ο θίασος της Νέας Φιλαδελφείας ανακοίνωσε ότι θα συνεχίσει να περιοδεύει σε όλη την επικράτεια και το νέο έτος...
Κερασμένο σουβλάκι απο τον Κομπότη στον Βιντιάδη που ακόμα συζητάει στα Σπάτα περιμένοντας τους επενδυτές.
Τον Ταξιάρχη πότε θα τον πιούμε ?
 

Φίλε μου αγαπημένε Στάθη συγνώμη και πάλι....
Κέρκυρα-Βέροια 1-1....

" Όταν δεν μπορείς να κερδίσεις τον Πλατανιά βρές κάποιον Αρετόπουλο να σου φταίει"
 (Απο την τελευταία ποιητική συλλογή του Κωνσταντίνου Γκότζου).
Και τα τιτιβίσματα καλά κρατούν...
Χουάν περαστικά...2-1.
Να πάρει θέση ο Φορέας ΤΩΡΑ.

Αστήρ Τριπόλεως και Πανθηρώνιος μας έχουν σπάσει τα νεύρα.
2-1 ο Σάκης τον Δημήτρη και μέσα και οι δύο στη πρώτη πεντάδα...
Ε ρε Μεγαλεία....
Τρέμε Ευρώπη.

Ο Φουστέρ τα έχανε , τα καρντάσια άρχισαν το κλάμα , όλοι περίμεναν χωρίς ελπίδα το τέλος αλλά κάπου εκεί στο 88΄  ο Σάλπι σέντραρε ο Μοντέστο μίλαγε με το Μανωλά για το τι θα κάνουν στο ρεπό τους και ο Κλάους το έβαλε.
1-1 και όλοι με το χαμόγελο στα χείλη...
Την ώρα που ο κυρ Σάββας έκανε κουβέντα για κάτι 0-3 και 0-4 ο Ιβάν έδινε πρίμ ισοπαλίας...
Οι μακεδονομάχοι άραγε πώς το βλέπουν αυτό ?
Μασάντο ο Ντε βισέντι δεν μπορεί να περιμένει άλλο...

Κάτι μου λέει ότι ο Άρης του χρόνου θα παίζει στην ίδια κατηγορία με το ΑΕΚ...
4 γκόλ απο τους Κύκλωπες είναι πολλά.
Πάρα πολλά....
Και οι φάπες πολλές θα είναι...



ΥΓ: Για να μην ψάχνεστε στον ιντερνέ ο Κύριος της φώτο ακούει στο όνομα Leopold von Sacher-Masoch.

Τα λέμε σύντομα...




 

22/11/12

Ανταγωνισμός

Παιδιά μιλάμε για τρομερή ανανέωση εκεί στο Sportdog, πραγματική Dream Team έχει μαζέψει ο άτιμος ο σκύλος. Τι Δημοσθένη Καρμοίρη, τι Τάσο Νικολογιάννη, τι Νικόλα Αλέφαντο, τι Γιώργο Μίνο, όλες τις μεγάλες μορφές της αθλητική δημοσιογραφίας πραγματικά. Τελευταίο απόκτημα; Ο Γιώργος Μύρτσος, ο οποίος σε άρθρο κόλαφο, τα χώνει σε όλους. Το άρθρο είναι γραμμένο με πολύ ωραία πρόζα, που θυμίζει λίγο Αντικειμενικό στα νιάτα του. Αποκορύφωμα; Τα μαθήματα στους νεαρούς παίκτες του Ολυμπιακού:

"Στην Ελλάδα από την άλλη, τα παιδιά μένουν πίσω, δεν εξελίσσονται. Μόλις γίνουν λίγο γνωστοί, τους ενδιαφέρουν να γνωρίσουν μοντέλα και να πάνε σε κοσμικές καφετέριες για να φωτογραφηθούν και όχι να δουλέψουν πάνω στην μπάλα."

ΜΥΡΤΣΟ ΓΕΡΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΣΤΟΝ ΚΑΡΡΑ.

Συνέντευξη Γιώργαρου

Μπορούμε να τα βάλουμε μαζί τους φίλοι κορυφαίοι;

21/11/12

Ιερό καθήκον

Ναι! Μπορεί η Παναθηναική Συμμαχία να μην άκουσε τις καταπληκτικές προτάσεις του Γνώστη (γράφει πλέον με το ψευδώνυμο Ο Πρόεδρος), επιλέγοντας τη λύση του Χουαν Ραμόν Μπουμπλή, του τελευταίου των Παναθηναικών,


αλλά αυτό δε σημαίνει ότι ο αγαπημένος μας Άγγελος και τα σκούρα γυαλιά μυωπίας του αλά Jean Reno στο Leon μείνανε στο ράφι. Ο Κύριος του έστειλε μήνυμα να αναλάβει την ομάδα έκπληξη του πρωταθλήματος (μάλλον δεν κράτησε πολύ η έκπληξη), τον ιστορικό Πλατανιά. Ο Άγγελος με μια σπαρτιάτικη δήλωση στο ΕΘΝΟΣΠΟΡ: "Πήρα εντολή και πάω" ανακοίνωσε την απόφαση του να πάει στην ομάδα της Κρήτης. Να 'ναι καλά ο Ύψιστος που δεν τον άφησε να πάει στις ψωμόλυσσες της Κούλας και τον έστειλε στον Πλατανιά που πληρώνει τους πάντες εκτός από την Εφορία και το Ελληνικό Δημόσιο. God works in mysterious ways...

13/11/12

Με τα Μάτια του Γνώστη #1

Μια ακόμη αγωνιστική τελείωσε στο μαγικό κόσμο της Ελληνικής Σουπερλίγκ, αφήνοντας όλους εμάς, τους θιασώτες του καλού ελληνικού ποδοσφαίρου, να αγωνιούμε μέχρι το επόμενο σαββατοκυρίακο. Ευτυχώς που υπάρχουν και μερικές μεσοβδόμαδες ανάσες τύπου Δίκη που προσπαθούν να συμπληρώσουν το τεράστιο κενό της Ελληνικής Σουπερλίγκ, προσκαλώντας τους ανθρώπους του ελληνικού ποδοσφαίρου να μιλήσουν για αυτό.

Σε αυτή την αγωνιστική, πολλά είδαμε και ακούσαμε και ακόμη πιο πολλά μπορούμε να γράψουμε. Θα μείνουμε όμως στον Παναθηναικό του Ζεσουάλδο, ο οποίος για μια ακόμη φορά απογοήτευσε. Αν μου επιτρέπεται θα έλεγα ότι παρουσιάσε μια έντονη "γριοσύνη" (βλ. Babenko και Σωστός, "Εις αναζήτησην Γριοσύνης", εκδ. Γράμματα, Ψαχνά Ευβοίας 2003). Όλη αυτή η κατάσταση φυσικά δε μπορεί να συνεχιστεί, γιατί αποτελεί παραφωνία στο γεμάτο γκολ και θέαμα, ελληνικό ποδόσφαιρο. Ήδη από σήμερα ακούγονται έντονες φήμες αντικατάστασής του, παρά τις διαψεύσεις Αλαφιούζιον. Η στήλη με αίσθηση καθήκοντος κάνει τις προτάσεις της για τον νέο προπονητή της ομάδας των Αθηνών.

Λύση 1η: Σούλης Παπαδόπουλος (πιθανότητες επιτυχίας 100%)

Ο Σούλης με μαλλί αλά Goodfellas έτοιμος να τα χώσει σε κάποιον άτυχο βοηθό
Ο Σούλης είναι αυτή τη στιγμή η πιο ενδεδειγμένη λύση. Μεγάλη εμπειρία στους ελληνικούς πάγκους και ιδανικός στο "ξελάσπωμα" ομάδων που βρίσκονται σε δύσκολη θέση. Ο Σούλης είναι παλιός και ξέρει τα κατατόπια, όχι όπως ο Ζεσουάλδο που την πατάει σαν αρχάριος από τον κάθε Μάντζιο (τα λέει ο Αλέξης αλλά ποιός τον ακούει). Ο Σούλης είναι άντρας και φοράει παντελόνια και δε μασάει από τσαμπουκάδες. Ο Σούλης μπορεί να μπει να τρίξει λίγο τα δόντια στους διάφορους α-διάφορους λεγεωνάριους που έχει μαζέψει ο Ζεσουάλδο. Ο Σούλης μπορεί να βάλει τα δυο πόδια σε ένα παπούτσι στα πιτσιρίκια που μπαίνουνε για προμενάδες στα παιχνίδια. Δεν πρέπει βέβαια να ξεχνάμε ότι ο Σούλης έχει ωραίο μαλλί με μπριγιαντίνη, ενάντια στις σειρήνες του σύγχρονου gel και σαν κάθε κάθε καλός Έλληνας προπονητής και ποδοσφαιριστής, σέβεται τα Θεία και φοράει κομποσκοίνι. Αλάνθαστη επιλογή.

Ο Σούλης με το κομποσκοίνι του, τα βάζει με Θεούς και Δαίμονες
  Εδώ χαρακτηριστικό απόσπασμα από δηλώσεις του Σούλη, κόντρα στη Νέμεσή του, Νίκο Αναστόπουλο. Ελπίζουμε σε ανάσταση της κόντρας αυτής στα σαλόνια πλέον της Σουπερλίγκ



Λύση 2η: Μάκης Κατσαβάκης (πιθανότητες επιτυχίας 62%)

Ο Μάκης Κατσαβάκης στοχάζεται περί 4-4-2
 Μάκης Κατσαβάκης είναι μια ακόμη εξαιρετική περιπτώση. Ο άνθρωπος για τις ειδικές αποστολές. Με σπουδαίο έργο σε ομάδες που μάχονταν για την παραμονή και θεωρούνταν καταδικασμένες από αυτούς που λογάριάζαν χωρίς το Μάκη. Υπό αυτήν την έννοια βέβαια, ο Παναθηναικός που δεν κινδυνεύει (αν και λίγος Ζεσουάλδος ακόμη και τίποτα δεν αποκλείεται), μπορεί να ξενερώσει το Μάκη που φτιάχνεται και αποδίδει μόνο σε ομάδες που παίζουν με την πλάτη στον τοίχο. Προπονητής παλίας κοπής με μαλλί χωρίστρα και σταυρουδάκι στο λαιμό. Ίσως για όταν τα πράγματα γίνουν λίγο πιο σκούρα.

Λύση 3η: Γιάννης Κόλλιας (πιθανότητες επιτυχίας 58%)

Ο κ. Γιάννης σε επίδειξη υψηλής τεχνικής
 Σίγουρα μια από τις πιο παρεξηγήμενες μορφές της ελληνικής προπονητικής. Σπουδαία δουλειά στην Εθνική Ελπίδων και στον αιώνιο αντίπαλο Ολυμπιακό σε μια πολύ κρίσιμη καμπή της ιστορίας του. Θιασώτης του θεαματικού και γρήγορου ποδοσφαίρου (αυθεντικός γόνος της ελληνικής σχολής προπονητών) και λάτρης του 3-5-2 με δυο αμυντικά χαφ να σκουπίζουν μπροστά από τα τσέντερ-μπακ. Δυστυχώς η πραότητά του και η ζεν φιλοσοφία του, τον έκαναν ευάλωτο στις επικρίσεις των γνωστών επιτήδειων που λυμαίνονται τους πάγκους. Μικρή επιφύλαξη λόγω ηλικίας.

Λύση 4η: Γιάννης Ματζουράκης (πιθανότητες επιτυχίας 55%)

Ο κ. Γιάννης ζητάει από τους παίκτες του την κομπίνα νο 5 που έχουν για τα κόρνερ
 Μια ακόμη καλή επιλογή για του διοικούντες της ΠΑΕ Παναθηναικός ο Γιάννης Ματζουράκης. Έχει όλα όσα χρειάζονται σε μια ομάδα που βρίσκεται σε αδιέξοδο: ωραίο στύλ, μουστάκι και βαμμένα μαλλιά. Ένας πραγματικός τζέντλεμαν από μια άλλη εποχή, πιο ρομαντική, όπου μεσουρανούσαν Άνθρωποι όπως ο Βάιος Καραγιάννης και ο Ρέφικ Σαμπανατζοβιτς. Κάποιοι θα τον αμφισβητήσουν γιατί σήμερα δεν υπάρχει ρομαντισμός, μόνο στυγνός ρεαλισμός, αλλά το ποδόσφαιρο με τα συνεχή τριγωνάκια και τις κάθετες πάσες προς τους παίκτες από τις δεύτερες γραμμές που δίδαξε ο κ. Γιάννης είναι αιώνιο και άφθαρτο όσα χρόνια κι αν περάσουν. Δεσμεύεται με συμβόλαιο από ομάδα της Β' Ρουμανίας (πολύ καλό θέαμα και αποδόσεις), αλλά αξίζει τον κόπο μια κρούση.

Λύση 5η: Άγγελος Άναστασιάδης (πιθανότητες επιτυχίας: άγνωστο)

Ο κ. Άγγελος χαιρετάει το λαό του
Φυσικά δε θα μπορούσε να λείπει η μεγάλη μορφή -κι αγαπημένος της στήλης- κ. Αγγελος Αναστασιάδης. Είναι η πρώτη λύση για κάθε ομάδα που θέλει ένα ισχυρό σοκ για συνέλθει. Γιατί μας αρέσει: για τα σκούρα γυαλιά μυωπίας, γιατί είναι εμψυχωτής, Χ.Ο., και μπορεί να κάνει θαύματα από το τίποτα. Ξέρει την ομάδα και η ομάδα ξέρει αυτόν. Δεν υπάρχουν γρίφοι και μυστικά, ψέματα κι αλήθειες. Μόνο ο κ. Άγγελος κι όσοι είναι μαζί του. Στα συν: θα γαλουχήσει τους νεαρούς ανερχόμενους σταρ με πίστη για την Εκκλησία και την Πατρίδα, αξίες που χάνονται στην παγκοσμιοποιημένη και χρεοκοπημένη Ελλάδα. Θα δώσει νέο ενδιαφέρον στις αναμετρήσεις με την ΑΕΚ: Θρησκεία vs Αθεισμός, Ορθοδοξία vs Αναρχία, Χουχούμης vs Ταξιάρχη Φούντα κι όχι μόνο. Στα πλην: άγνωσται αι βουλαί του Πνευματικού.

Χαρακτηριστικό βίντεο με τον κ. Άγγελο να εμψυχώνει τους παίκτες του πριν από κρίσιμο μάτς. Πολύ ωραία λεπτομέρεια οι Ζαγοράκης και Ζήσης Βρύζας στα νιάτα τους, ενώ προς το τέλος του βίντεο μπορεί κανείς να διακρίνει το μεγάλο Κώστα Φρατζέσκο.


Θα ήθελα να θυμήσω βέβαια ότι δεν υπάρχει μόνο η Ελληνική Σουπερλίγκ. Σε ένα άλλο μαγικό πρωτάθλημα, αυτό της Νορβηγίας, η ομάδα της Μόλντε κατέκτησε το τρόπαιο αποδίδοντας εξαιρετικό ποδόσφαιρο καθ' όλη τη διάρκεια της χρονιάς Η στήλη μας σας παρουσιάζει μοναδικό βίντεο από τους πανυγηρισμούς:


9/11/12

ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΑΛΛΟΣ

Κατά καιρούς έχουμε διαβάσει πολλά αφιερώματα στα πιο ωραία νεαρά κορίτσια, που κοσμούν με την παρουσία τους τα έδρανα της Βουλής. Κανείς, όμως, δεν τόλμησε μέχρι σήμερα να μας κάνει μια σορτ-λιστ με τις πιο εντυπωσιακές ώριμες εκπροσώπους του έλληνα βιοπαλαιστή.

Ο Λούτσος τολμά. Και σας παρουσιάζει πρώτος και σε αποκλειστικότητα τις τρεις πιο ωραίες μεσήλικες βουλευτίνες της Δεξιάς. Κάποιοι θα πούνε, βέβαια, ότι και μόνο που είναι δεξιές, αυτό τις κάνει αυτόματα όμορφες στην ψυχή. Ο Λούτσος όμως δεν ενδιαφέρεται για τον εσωτερικό κόσμο. Μόνο για την εμφάνιση. 

Ας γνωρίσουμε λοιπόν τρεις Κυρίες, που στα νιάτα τους έκαναν τους άντρες να παραμιλούν. Ας αφήσουμε τους εαυτούς μας ελεύθερους και να απολαύσουν ένα μαγευτικό ταξίδι στο πολιτικό κάλλος.


Στην τρίτη θέση: η Σοφία Βούλτεψη

Ένα όνομα, μια ιστορία. Μπορεί ο Λούτσος να μην ενδιαφέρεται για τον χαρακτήρα και την προσωπικότητα, αλλά ποιος άντρας που σέβεται τον εαυτό του μπορεί να ισχυριστεί ότι δεν του κάνουν κλικ οι μάχιμες γυναίκες; Η Σοφία έχει πυγμή και δεν διστάζει να το δείξει με κάθε αφορμή: είτε είναι καλεσμένη στην "Ανατροπή", είτε είναι καλεσμένη στο "Αποκαλυπτικό Δελτίο" (ίσως το καλύτερο δελτίο στην ελληνική τηλεόραση). 

Όταν η ομορφιά ενώνεται με το στυλ...


Στη δεύτερη θέση: η Φωτεινή Πιπιλή

Θες γιατί μου έχει μείνει παιδικό απωθημένο επειδή όταν ήταν ακόμη μάχιμη δημοσιογράφος έμενε στην ίδια πολυκατοικία με τη νονά μου, θες γιατί έχει έναν ιδιαίτερο τρόπο να σφυρίζει το "σίγμα", η Φωτεινή συνεχίζει να γοητεύει ακόμα και στα 60 της. Η "Ιπτάμενη Ρεπόρτερ", όπως ήταν κάποτε το προσωνύμιό της, ήταν η πρώτη γυναίκα που έσπασε (επί χούντας) το μονοπώλιο των ανδρών σε ένα επάγγελμα που μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του '70 ήταν αρχιδόκαμπος, για να μπορούμε σήμερα να απολαμβάνουμε μια Σία Κοσιώνη, μια Πόπη Τσαπανίδου, ακόμη και μια Ανδριάνα Ζαρακέλη. Ό,τι και να λέμε, η γυναίκα είναι βιρτουοζιτέ.


Η Φωτεινή αγορεύει και... σαγηνεύει.


και στην πρώτη θέση, τα-τάν τα-τάν, κυρίες και κύριοι το κυπαρίσσι της Β' Αθηνών... η Κατερίνα Παπακώστα!

Με το ύψος που έχει, η Κατερίνα θα μπορούσε να γίνει βολεϊμπολίστρια και να κονομάει από δέκα μπάντες, όμως εκείνη προτίμησε να γίνει βουλευτής της μεταρρυθμιστικής παράταξης για να προσφέρει στον τόπο της. Η Κατερίνα ήταν η νεότερη Δήμαρχος που εξελέγη ποτέ στην Ελλάδα, στον Δήμο της Αγίας Βαρβάρας. Πολύ μπανάλ περιοχή, αλλά αν το σκεφτούμε λίγο καλύτερα, δεν υπάρχει τίποτα πιο σικ από το να είσαι πλούσιος και ταπεινός. 

Βάλτε μου κι άλλα μέτρα!

Όμορφες, καλλιεργημένες, πρωτοπόρες, ευκατάστατες. Όσοι δεν το έχουν κάνει ήδη, είναι καιρός να δούν τις ώριμες ελληνίδες βουλευτίνες της Νέας Δημοκρατίας με καινούργιο μάτι. Να απαλλαγούν από τις προκαταλήψεις και τις φτηνές κομματικές σκοπιμότητες (η ζωή δεν είναι μόνο το Μνημόνιο), να σηκώσουν ψηλά το κεφάλι και να πουν "Μπράβο Λούτσε! Μας κ***σες πάλι..."



Μια ακόμη μαγική βραδιά...

... στο Γ. Καραισκάκης. Ο Ολυμπιακός φόρεσε το ελαφρώς τσαλακωμένο ευρωπαικό του κοστούμι και συνέτριψε με πολύ όμορφο ποδόσφαιρο το ευρωπαικό μεγαθήριο που ακούει στο όνομα Μονπελιέ. Μεγάλοι πρωταγωνιστές δεν ήταν άλλοι από τα πουλέν της στήλης: Γκρέκο, Χολέμπας, Μητρογλέας, Μασάντο και φυσικά ο γεμάτος αυτάπαρνηση Τζαμέλ Αμπντούν. Μην ξαναλέμε τα ίδια και τα ίδια...
Εδώ ο Τζαμέλ προσεύχεται στον παντοδύναμο για μια καλή εμφάνιση κόντρα στη Μονπελιέ
 Στα του παιχνιδιού τώρα, με ευχαρίστηση διαπιστώσαμε τη δυναμική εκκίνηση του Ολυμπιακού (έτσι ονειρευόμαστε τον Ολυμπιακό) που είχε σαν αποτελέσμα να βάλει μπροστά την ομάδα μας, μόλις στο 4 λεπτό. Από εκεί και πέρα με άριστη αμυντική λειτουργία, χαλάρωσε λίγο επιθετικά και πρόσεξε την άμυνα της, φρόντιζοντας να απειλεί ανά τακτά χρονικά διαστήματα με οργανωμένες γιόμες από τους αμυντικούς προς τον άνθρωπο τα-κάνω-όλα-και-συμφέρω Κώστας Μήτρογλου (εμφανώς δουλέμενη στην προπόνηση τακτική). Κάποιοι τότε, κακοπροαίρετοι, τάχα μου αντικειμενικοί, που αποθεώναν το μέχρι τότε επιθετικό ποδόσφαιρο του Ολυμπιακού, άρχισαν τη γνωστή τους γκρίνια, ενώ μετά το ατυχές συμβάν του πέναλτι (κεφαλοκλείδωμα στη μεγάλη περιοχή δε δίνεται ούτε σε ερασιτεχνικά πρωταθλήματα, αλλά είναι γνωστό το κυνήγι εις βάρος του Ολυμπιακού και του κ. Μαρινάκη) άρχισαν τους οδυρμούς και τους αναθεματισμούς: "Το πούλησε το ματς", "Μέσα από τα χέρια", "Φτωχή μου μάνα και μαμά" κλπ κλπ. Τότε φάνηκε αυτό που λέμε "όσα ξέρει η πεθερά...". Η έξυπνη τακτική του Λεονάρντο απέδωσε. Τα ξεκούραστα χαφ μας (δεν ακουμπούσαν μπάλα μέχρι τότε χάρη στις έξυπνες γιόμες) πάτησαν γκάζι και άφησαν πολύ πίσω τους κατακαημένους μαυρούληδες της Μονπελιέ. Γρήγορα γρήγορα 3-1 και καληνύχτα. Έτσι να εξηγούμε 5 πραγματάκια, να καταλαβαίνει κι ο κόσμος τι βλέπει.

Το μεγάλο νέο βέβαια δεν ήταν μια αναμενόμενα εύκολη νίκη (όσοι έχουν μάτια και ξέρουν μπαλίτσα βλέπουν), αλλά η επιστροφή του Λιονταριού της Σερβίας Λιουμπομίρ Φέισα (σκληρός σαν τον... Γκατούζο, αλλά πιο ψηλός) στα ευρωπαικά σαλόνια. Ένας παίκτης όλα τα λεφτά που λέμε, ο οποίος σιγά σιγά διαψεύδει όλους τους επικριτές του και αναμένεται να φέρει ζεστό χρήμα στις τσέπες του κ. Μαρινάκη, δηλαδή ουσιαστικά στις τσέπες του Ολυμπιακού μας που είναι οι δικές μας τσεπες. 7-8 λεπτά συμμετοχής που αξίζουν το βάρος τους σε χρυσάφι.
Το είχα σώσει πριν ενάμιση χρόνο, γιατί ήξερα ότι θα μου φανεί πολύ χρήσιμο και να που δικαιώθηκα

Για το τέλος κρατάω τις πολύ όμορφες δηλώσεις του Προέδρου κ. Μαρινάκη, ο οποίος φρόντισε να βάλει, με πολύ κομψό τρόπο, στη θέση τους τους υπανθρώπους που έχουν φέρει το Ελληνικό Ποδόσφαιρο και την Ελληνική Σουπερλίγκ σε αυτήν την κατάσταση. Θα ήθελα πάνω σε αυτό να προσθέσω και το καυστικό σχόλιο των απλών καθημερινών φιλάθλων που τα λέει όλα πραγματικά: ΠΟΥΤΑΝΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗ.
Η φωτογραφία είναι δική μου, η φωτογραφία είναι δική μου, από το καθημερινό μου ρεπορτάζ στους δρόμους όλης της Αθήνας

6/11/12

Τι είδαν πάλι τα ματάκια μας...

Έτσι όπως πάμε δεν γλιτώνουμε με τίποτα την τύφλωση...

Πόδοσφαιρικό υπερθέαμα για ακόμα ένα τριήμερο μας πρόσφερε απλόχερα η αξεπέραστη και φέτος Super League.







Οι πρώτες ενοχλήσεις στους οφθαλμούς μας ξεκίνησαν νωρίς-νωρίς το απογευματάκι του Σαββάτου στη λεβεντομάνα Κρήτη  όπου τα πουλέν της Ρένας Βλαχοπούλου πήραν το βαθμουλάκο απο τους σύντεκνους με τα κόκκινα τριφύλλια.
Μοναδικές στιγμές στο χορτάρι απο Ουντότζι και Μπάρκογλου και τελικό σκόρ 1-1 που άφησε προπονητές,παίκτες,οπαδούς και τους μπούκ της Σιγκαπούρης απόλυτα ικανοποιημένους.

Βέβαια κάθε λίγκα που σέβεται τον εαυτό της δεν θα μπορούσε ποτέ να μας αφήσει έτσι.

Την ίδια ώρα που έπεφταν κορμιά στη Κρήτη,λίγο πιο μακριά και συγκεκριμένα στο Περιστέρι είχαμε τις εκδηλώσεις του δήμου για τον εορτασμό των Βατραχείων 2012 με επίσημο καλεσμένο τον Κέρμιτ του Μόσταρ.
Τρία λεπτά περίπου πριν την κορύφωση του εορτασμού ο απο μηχανής Κραγκούνης (όχι ο Fulham) έκανε Σπανό και Φενταγίν να περιμένουν ακόμα μια εβδομάδα στη γωνία τον Σερβοέλληνα τεχνικό.
Τελικό σκόρ 2-1 (βούηξε η Kuala Lumpur για το over) που αδικεί Πανθρακικό και Cyclops.

Και ήρθε η Κυριακή....ως κυρίως πιάτο μετά το χορταστικό ορεκτικό του Σαββάτου.

Μεσημεράκι λοιπόν και τα θαύματα άρχισαν νωρίς...
Τα πηγάδια τις ακριτικής πόλης ξεχείλησαν απο τα δάκρυα του Ονουάτσι που μετά το δικό του γκόλ άρχισε να κλαίει ασταμάτητα με αποτέλεσμα να μπλοκάρει το τηλ. κέντρο της Πυροσβεστικής απο τις χιλιάδες κλήσεις των πολιτών.
Τελικό σκόρ 1-0 και νίκη για τον Πανόπουλο που τα έκανε πλακάκια με τον Κομπότη.

Αμέσως μετά (απογευματάκι περίπου) το ενδιαφέρον μεταφέρθηκε στας πλατείας...
Πάνθηρες και παληκάρια δεν έγιναν μαλλιά-κουβάρια αφού ο Κλάους με δύο τεμάχια έκλεισε το μάτι στους απανταχού μανατζαρέους και το σπίτι του Δημήτρη-Μη βγαίνεις φυσάει και σε βλέπει ο Κόντε-Ελευθερόπουλου.
Καλύτερος ο αιώνιος,αλλά όπως γνωρίζουμε όλοι στο τόπι δεν κερδίζει πάντα ο καλύτερος.
Μορφή του αγώνα ο εξαιρετικός κύριος Λαζάρ που δεν άφησε διψασμένο τον φίλαθλο του Πανιωνίου που παρακαλούσε για μια μικρή στιγμή δροσιάς.
2-1 το τελικό σκόρ και τσούούούουπππ ο ΠΑΟΚ στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας.

Την ίδια ώρα οι περήφανοι Αρκάδες μεταμφιεσμένοι σε Κυρά-Φροσύνη πηραν εκδίκηση απο τον Αίαντα της Ηπείρου προσφέροντας του 2 μπάλες στο χαλαρό.
17 βαθμούς ο Τσιώλης και πρώτος μάγκας στο χωριό.

Η καταπληκτική ποδοσφαιρικά Κυριακή έκλεισε με την μητέρα των μαχών στο κατάμεστο ΟΑΚΑ όπου το τσίρκο MEDRANNO αντιμετώπισε την εμποροπανήγυρη του δήμου Νέας Φιλαδελφείας.
Τι φάσεις,τι ευκαιρίες,τι μάχες,τι μάπα,τι νύστα και παρατεταμένη γιούχα είδαν τα ματάκια μας δεν περιγράφετε.
Ο κλόουν του τσίρκου Τοτσέ αξιοποίησε την σέντρα του Μπράντ-Χριστοδουλόπουλου-Πίτ και τέζα ο Χατζηχρήστος.
Ο Φερέιρα πρέπει επιτέλους να μάθει ελληνικά και ο Θ(ε)ωμάς να ξαναγυρίσει.
Απλά ΑΙΣΧΟΣ.

Με αυτά και με αυτά φτάσαμε στην χθεσινή ημέρα όπου το πρόγραμμα της Λίγκας έκλεισε με το Αρης-Βέροια.
Ε-ΜΕ-ΤΟΣ...
Ξύλο-ξύλο-ξύλο-ξύλο και κάπου ανάμεσα 3 γκόλ μαζί με κάτι κόκκινες κάρτες και νίκη του Άρεως.

Για το Καραισκάκη κουβέντα...

Υπομονή παίδες...και άφθονο αλκοόλ...






Λίγη μουσικούλα πριν την βραδιά των αστέρων


Ένα ακόμη κομματάκι θρύλος από την Ελληνική Σουπερλίγκ, το καλύτερο πρωτάθλημα της Ευρώπης.

1/11/12

Μια ματιά στην τελευταία αγωνιστική

Η τελευταία αγωνιστική, μου άρεσε πολύ. Ήταν μια από τις αγωνιστικές που με έκαναν να λατρέψω το Ελληνικό Ποδόσφαιρο. Τα είχε όλα: λίγα γκολ, διαιτητολαγνεία, φτυσιές, γήπεδα κατάλληλα για λασπόλουτρα, φάπες και ωραίες δηλώσεις. Πάνω από ολα όμως ήταν μια αγωνιστική δικαιώσης για τον αρθρογράφο και τη Σκευωρία.

Να ξεκινήσω από τα πολύ ωραία ματσάκια σουπίτσες του Σαββάτου και της Κυριακής. Ότι πρέπει για μεσημεράκι με κακό καιρό. Να νανουριστεί κι ο καημένος ο φίλαθλος που τρέχει όλη τη βδομάδα για δυο πιάτα φασουλάδα λαδερή, να πάρει το μεσημεριανό υπνάκο του παρέα με τον Καντιμοίρη, τον Κάλτσα, τον Γεωργέα και τα άλλα τα παιδιά.

Να συνεχίσω με τις όμορφες στιγμές στο Ηράκλειο, όπου επιτέλους ο κόσμος είχε την ευκαιρία να βγάλει το αντιπαναθηναικό μένος του πάνω σε έναν από τους παίκτες που σημάδεψαν -τουλάχιστον- την εποχή Βαρδινογιάννη, (για να μην πω ότι υπήρξε ένας από τους κύριους εκφραστές της τυραννίας από τη γνωστή οικογένεια εις βάρος της ιστορικής ομάδας της Κρήτης). Ο λόγος φυσικά για τον 16χρονο Χάρη Μαυρία που στο παρακάτω βίντεο παριστάνει τον ανήξερο. Φτυσιές και φάπα για να μάθει.


Πολύ ωραίο ματσάκι με άφθονη διαιτητολαγνεία έγινε και στο Χαριλάου, με τους Αρειανούς να λένε "ποιό χέρι;", τον παίκτη να δηλώνει "έκανα, αλλά ήταν ακούσιο", τον Κώστα Μήτρογλου να χάνει τα άχαστα και να απογοητεύει πιστούς οπαδούς του και γνωστούς δημοσιογράφους (το πιάσατε το υπονοούμενο έτσι;) και τον υπηρεσιακό προπονητή του Άρη Νίκο Πασσιαλή να δηλώνει σαν άλλος Μάρτιν Λούθερ Κινγκ ότι ονειρεύεται το 50-50.

Ο Νικόλας

Όπως είπα όμως και στην αρχή, ήταν κυρίως μια αγωνιστική δικαίωσης για εμάς εδώ στη Σκευωρία. Όλους εμάς που πιστέψαμε στον Χοσέ Χολέμπας, όταν κάποιοι "αντικειμενικοί" τον κατηγορούσαν και τον έλεγαν "παίκτη Β' Εθνικής που ήρθε για να φάει πιτόγυρα" και κατέληξε να είναι ο πιο παραγωγικός μπακ στην Ευρώπη, βασικό στελέχος της θεαματικής εθνικής του Φερνάντο Σάντος και πιο Έλληνας από το Σοφοκλή Σχορτσιανίτη.

Ο Χοσέ σε στιγμές χαλάρωσης με σπιρτόζικο μπλουζάκι


Κρατάω για το τέλος τον αγαπημένο μας Έβαλντ Λίνεν, ο οποίος μόλις στο δεύτερο του ματς στον πάγκο της ΑΕΚ, απέδειξε πως η επιλογή του για την τεχνική ηγεσία ήταν κάτι παραπάνω από σωστή. 1-0 την ομάδα-εκπληξη (ευχάριστη;) του φετινού πρωταθλήματος τον Πλατανιά, με πολύ όμορφο ποδόσφαιρο και 3 ολόκληρες ευκαιρίες. Μπροστάρης φυσικά το πουλέν του, Ταξιάρχης Φούντας που σημείωσε το παρθενικό του γκολ στη Γκρικ Σουπερλιγκ. Μπράβο Ταξιάρχη! Και για όσους μας κοροιδέψαν όταν κάναμε λόγο για το επαναστατικό πνεύμα που περνάει σε όλες του τις ομάδες ο πιο Έλληνας Γερμανός, ας διαβάσει 5 πραγματάκια για τη σημερινή επίσκεψη των παικτών στο Δημητρέλο.

Μέχρι την επόμενη αγωνιστική...