Η τελευταία αγωνιστική, μου άρεσε πολύ. Ήταν μια από τις αγωνιστικές που με έκαναν να λατρέψω το Ελληνικό Ποδόσφαιρο. Τα είχε όλα: λίγα γκολ, διαιτητολαγνεία, φτυσιές, γήπεδα κατάλληλα για λασπόλουτρα, φάπες και ωραίες δηλώσεις. Πάνω από ολα όμως ήταν μια αγωνιστική δικαιώσης για τον αρθρογράφο και τη Σκευωρία.
Να ξεκινήσω από τα πολύ ωραία ματσάκια σουπίτσες του Σαββάτου και της Κυριακής. Ότι πρέπει για μεσημεράκι με κακό καιρό. Να νανουριστεί κι ο καημένος ο φίλαθλος που τρέχει όλη τη βδομάδα για δυο πιάτα φασουλάδα λαδερή, να πάρει το μεσημεριανό υπνάκο του παρέα με τον Καντιμοίρη, τον Κάλτσα, τον Γεωργέα και τα άλλα τα παιδιά.
Να συνεχίσω με τις όμορφες στιγμές στο Ηράκλειο, όπου επιτέλους ο κόσμος είχε την ευκαιρία να βγάλει το αντιπαναθηναικό μένος του πάνω σε έναν από τους παίκτες που σημάδεψαν -τουλάχιστον- την εποχή Βαρδινογιάννη, (για να μην πω ότι υπήρξε ένας από τους κύριους εκφραστές της τυραννίας από τη γνωστή οικογένεια εις βάρος της ιστορικής ομάδας της Κρήτης). Ο λόγος φυσικά για τον 16χρονο Χάρη Μαυρία που στο παρακάτω βίντεο παριστάνει τον ανήξερο. Φτυσιές και φάπα για να μάθει.
Πολύ ωραίο ματσάκι με άφθονη διαιτητολαγνεία έγινε και στο Χαριλάου, με τους Αρειανούς να λένε "ποιό χέρι;", τον παίκτη να δηλώνει "έκανα, αλλά ήταν ακούσιο", τον Κώστα Μήτρογλου να χάνει τα άχαστα και να απογοητεύει πιστούς οπαδούς του και γνωστούς δημοσιογράφους (το πιάσατε το υπονοούμενο έτσι;) και τον υπηρεσιακό προπονητή του Άρη Νίκο Πασσιαλή να δηλώνει σαν άλλος Μάρτιν Λούθερ Κινγκ ότι ονειρεύεται το 50-50.
Όπως είπα όμως και στην αρχή, ήταν κυρίως μια αγωνιστική δικαίωσης για εμάς εδώ στη Σκευωρία. Όλους εμάς που πιστέψαμε στον Χοσέ Χολέμπας, όταν κάποιοι "αντικειμενικοί" τον κατηγορούσαν και τον έλεγαν "παίκτη Β' Εθνικής που ήρθε για να φάει πιτόγυρα" και κατέληξε να είναι ο πιο παραγωγικός μπακ στην Ευρώπη, βασικό στελέχος της θεαματικής εθνικής του Φερνάντο Σάντος και πιο Έλληνας από το Σοφοκλή Σχορτσιανίτη.
Κρατάω για το τέλος τον αγαπημένο μας Έβαλντ Λίνεν, ο οποίος μόλις στο δεύτερο του ματς στον πάγκο της ΑΕΚ, απέδειξε πως η επιλογή του για την τεχνική ηγεσία ήταν κάτι παραπάνω από σωστή. 1-0 την ομάδα-εκπληξη (ευχάριστη;) του φετινού πρωταθλήματος τον Πλατανιά, με πολύ όμορφο ποδόσφαιρο και 3 ολόκληρες ευκαιρίες. Μπροστάρης φυσικά το πουλέν του, Ταξιάρχης Φούντας που σημείωσε το παρθενικό του γκολ στη Γκρικ Σουπερλιγκ. Μπράβο Ταξιάρχη! Και για όσους μας κοροιδέψαν όταν κάναμε λόγο για το επαναστατικό πνεύμα που περνάει σε όλες του τις ομάδες ο πιο Έλληνας Γερμανός, ας διαβάσει 5 πραγματάκια για τη σημερινή επίσκεψη των παικτών στο Δημητρέλο.
Μέχρι την επόμενη αγωνιστική...
Να ξεκινήσω από τα πολύ ωραία ματσάκια σουπίτσες του Σαββάτου και της Κυριακής. Ότι πρέπει για μεσημεράκι με κακό καιρό. Να νανουριστεί κι ο καημένος ο φίλαθλος που τρέχει όλη τη βδομάδα για δυο πιάτα φασουλάδα λαδερή, να πάρει το μεσημεριανό υπνάκο του παρέα με τον Καντιμοίρη, τον Κάλτσα, τον Γεωργέα και τα άλλα τα παιδιά.
Να συνεχίσω με τις όμορφες στιγμές στο Ηράκλειο, όπου επιτέλους ο κόσμος είχε την ευκαιρία να βγάλει το αντιπαναθηναικό μένος του πάνω σε έναν από τους παίκτες που σημάδεψαν -τουλάχιστον- την εποχή Βαρδινογιάννη, (για να μην πω ότι υπήρξε ένας από τους κύριους εκφραστές της τυραννίας από τη γνωστή οικογένεια εις βάρος της ιστορικής ομάδας της Κρήτης). Ο λόγος φυσικά για τον 16χρονο Χάρη Μαυρία που στο παρακάτω βίντεο παριστάνει τον ανήξερο. Φτυσιές και φάπα για να μάθει.
Πολύ ωραίο ματσάκι με άφθονη διαιτητολαγνεία έγινε και στο Χαριλάου, με τους Αρειανούς να λένε "ποιό χέρι;", τον παίκτη να δηλώνει "έκανα, αλλά ήταν ακούσιο", τον Κώστα Μήτρογλου να χάνει τα άχαστα και να απογοητεύει πιστούς οπαδούς του και γνωστούς δημοσιογράφους (το πιάσατε το υπονοούμενο έτσι;) και τον υπηρεσιακό προπονητή του Άρη Νίκο Πασσιαλή να δηλώνει σαν άλλος Μάρτιν Λούθερ Κινγκ ότι ονειρεύεται το 50-50.
![]() | ||
| Ο Νικόλας |
![]() |
| Ο Χοσέ σε στιγμές χαλάρωσης με σπιρτόζικο μπλουζάκι |
Κρατάω για το τέλος τον αγαπημένο μας Έβαλντ Λίνεν, ο οποίος μόλις στο δεύτερο του ματς στον πάγκο της ΑΕΚ, απέδειξε πως η επιλογή του για την τεχνική ηγεσία ήταν κάτι παραπάνω από σωστή. 1-0 την ομάδα-εκπληξη (ευχάριστη;) του φετινού πρωταθλήματος τον Πλατανιά, με πολύ όμορφο ποδόσφαιρο και 3 ολόκληρες ευκαιρίες. Μπροστάρης φυσικά το πουλέν του, Ταξιάρχης Φούντας που σημείωσε το παρθενικό του γκολ στη Γκρικ Σουπερλιγκ. Μπράβο Ταξιάρχη! Και για όσους μας κοροιδέψαν όταν κάναμε λόγο για το επαναστατικό πνεύμα που περνάει σε όλες του τις ομάδες ο πιο Έλληνας Γερμανός, ας διαβάσει 5 πραγματάκια για τη σημερινή επίσκεψη των παικτών στο Δημητρέλο.
Μέχρι την επόμενη αγωνιστική...


2 σχόλια:
Φίλε τα ματσάκια τα είδες ή τα... διάβασες στους Καρπετοπανούτσους;
Φίλε Αντικειμενικέ, Σαββατοκυρίακο χωρίς Καντιμοίρη, δεν είναι Σαββατοκύριακο για μένα. Πώς να το κάνουμε;
Δημοσίευση σχολίου