Να που δεν υπάρχουν, φίλες και φίλοι αναγνώστες, μόνο αυτοί που μας πολεμούν. Λίγους μόλις μήνες στον αέρα και η αναγνώριση για το πιο αγαπημένο blog των αθλητικών παρασκηνίων και όχι μόνο, δεν άργησε να έρθει! Με μεγάλη χαρά είδαμε τον πολυδιαβασμένο συντάκτη μας, Λούτσο, να γίνεται σήμερα πρωτοσέλιδο σε μια από τις μεγαλύτερες και πιο ενδιαφέρουσες αθλητικές εφημερίδες.
Φαίνεται πως με τα τελευταία του άρθρα ο Λούτσος έχει βρει το φανατικό κοινό του και δίκαια κατατάσσεται πλέον ανάμεσα στους κορυφαίους αθλητικούς συντάκτες. Αναρωτιόμαστε, ο κ. Χρήστος Σωτηρακόπουλος που είναι αναμφισβήτητα ο κορυφαίος, έχει δει ποτέ το όνομά του σε πρωτοσέλιδο;
Ο "Λου", κληθείς να σχολιάσει το πρωτοσέλιδο της "Πράσινης", δήλωσε: "Όσοι μας πολεμούν, θα τους κερνώ φαρμάκι με την πένα μου."
![]() |
| -Τι να κεράσω ρε παιδιά; Τσαγάκι; |
Φαίνεται πως με τα τελευταία του άρθρα ο Λούτσος έχει βρει το φανατικό κοινό του και δίκαια κατατάσσεται πλέον ανάμεσα στους κορυφαίους αθλητικούς συντάκτες. Αναρωτιόμαστε, ο κ. Χρήστος Σωτηρακόπουλος που είναι αναμφισβήτητα ο κορυφαίος, έχει δει ποτέ το όνομά του σε πρωτοσέλιδο;
Ο "Λου", κληθείς να σχολιάσει το πρωτοσέλιδο της "Πράσινης", δήλωσε: "Όσοι μας πολεμούν, θα τους κερνώ φαρμάκι με την πένα μου."

5 σχόλια:
Το βράδυ κερνάω και ποτάκι στο Μπιλόμπα.
Καταπληκτικό! Ακόμα δεν πάτησε το πόδι του στην Παιανία κι άρχισε τα νυχτοπερπατήματα και τα ουίσκια! Κρίμα που δεν πρόλαβε τον Κλέιτον.
Κλείνει το "DERBY"!
Η αντικειμενική εφημερίδα που μας χάρισε τόσο ωραία πρωτοσέλιδα, θα κυκλοφορήσει αύριο για τελευταία φορά. Λέτε γι' αυτό η "Πράσινη" να κάνει ανοίγματα στον ευρύτερο κορυφαίο χώρο;
Παρακαλώ οι διαχειριστές να αφαιρέσουν τις ψήφους του Αρκούδα:
http://www.contra.gr/Soccer/Hellas/Superleague/aek/thetikos-se-apagoreymenh-oysia-o-arkoudas.2119133.html
Για το Χρήστο ούτε κουβέντα δεν ακούμε. Είναι όλα μια ΣΚΕΥΩΡΙΑ if you know what I mean...
Δημοσίευση σχολίου