| Μείνε για πάντα στον Θρύλο Mr. Hollywood! |
Για να λέμε την αλήθεια ο Μίτσελ όταν ήρθε στον Ολυμπιακό δεν είχε μεγάλο σιβί. Κάτι Ρεάλ Β' και Εργοτέληδες της Ισπανίας... Γι' αυτό και στην αρχή δεν ήταν λίγοι αυτοί που τον αμφισβήτησαν. Μέσα σε λίγους μήνες, όμως, το ταπεινό μυρμήγκι κατάφερε με τη δουλειά του να κάνει τον Ολυμπιακό να παίζει την καλύτερη μπάλα που έχουμε δει τα τελευταία χρόνια. Και μάλιστα, να φέρνει και αποτελέσματα.
Δεν έχουμε μπει ακόμη στον Νοέμβριο και η ομάδα παίζει ποδόσφαιρο Φεβρουαρίου. Από τεσσάρα σε πεντάρα εσωτερικά και έτοιμος για τους 16 του Τσάμπιονς Λιγκ. Δε λέω, έχει βοηθήσει και το φορμάρισμα του Μήτρογλου φέτος, αλλά κι αυτό το πιστώνω στον προπονητή. Ποιου Μήτρογλου; Αυτουνού που δεν του έκανε του Μίζα και τον έστειλε στον Πανιώνιο. Για να τα λέμε όλα.
Πότε έπαιξε τέτοια μπαλάρα ο Ολυμπιακός του Μίζα; Σε δύο παιχνίδια όλα κι όλα. Ένα με τη Χέρτα (4-0) κι άλλο ένα. Μη βγει τώρα κανένας μυρωδιάς και μου πει για τις τριάρες στη Βέρντερ, γιατί θα γελάει ο κόσμος.
Και να σου πω γιατί τον παραδέχομαι τον Μίτσελ; Γιατί ο άνθρωπος εκτός από γόης, έχει μυαλό και δεν είναι κολληματίας. Τον είδες πώς διόρθωσε τα δικά του λάθη με τον Πλατανιά; Τον είδες πώς κατέβασε την ομάδα στους Ζωσιμάδες των Βρυξελλών; Δεν φταίει αυτός που η ομάδα δεν έχει ακραία μπακ!
Ζητώ λοιπόν από τον Πρόεδρο, που ξέρω ότι μας διαβάζει και μας έχει σε μεγάλη εκτίμηση, να ανανεώσει εδώ και τώρα το συμβόλαιο του Ισπανού. Αν όχι τώρα, μετά τα τρία μεγάλα ματς με ΠΑΟ, Μπενφίκα και ΠΑΟΚ. Είμαι σίγουρος ότι ο Ολυμπιακός με το κοουτσάρισμα του κ. Hollywood θα πανηγυρίσει τρεις μεγάλες νίκες.
![]() |
| Άλλο ένα άρθρο-σήμα κατατεθέν του Λούτσου |

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου