Ο ΦΑΝΟΥΡΗΣ
Ε, καλά δεν πιστεύω πως δεν έχει ήδη υποπέσει στην αντίληψή σας αυτό το πονεμένο μαργαριτάρι.
Απλά κάποιος έπρεπε να το αναρτήσει και εδώ.
"...Τα ξύδια και τις γκόμενες τα έχει κάνει πέρα.."
-Ποιός?
-Ο Φανούρης!
Ε, καλά δεν πιστεύω πως δεν έχει ήδη υποπέσει στην αντίληψή σας αυτό το πονεμένο μαργαριτάρι.
Απλά κάποιος έπρεπε να το αναρτήσει και εδώ.
"...Τα ξύδια και τις γκόμενες τα έχει κάνει πέρα.."
-Ποιός?
-Ο Φανούρης!
2 σχόλια:
soulful masterpiece.
Πολύ καλό, αλλά το χιτάκι των ημερών έχει να κάνει με τον El Mago που γύρισε. Ραπάκι σε στυλ Nivo. Θέλει λίγη δουλίτσα ακόμη, αλλά φινιρισματάκια επί της ουσίας.
http://www.sport-fm.gr/videos/1025168
Δημοσίευση σχολίου