14/10/12

?

"Για τον Ερνέστο δεν ξέρω Κούλη μου, αλλά εγώ για δυο μυριάκια, έδινα πακέτο και το Γιάννη το Φεφτατζίδη που ξέρει καντάρια μπάλα"

2 σχόλια:

Λούτσος είπε...

Είδαμε και πόσο τον χρησιμοποιούσε τον παιχταρά ο Ερνέστο πριν τον πουλήσει.

Λούτσος είπε...

Γιατί να τον χρησιμοποιήσει ρε Αντικειμενικέ; Αφού είχε τον παιχταρά τον Ουρτάδο που ήτανε δέκα φορές καλύτερος!

Δημοσίευση σχολίου