Δεν πέρασε καλά-καλά ούτε βδομάδα και ο κόσμος του Ολυμπιακού έδωσε την απάντηση στα νούμερα που σας πουλάνε παραμύθα και το παίζουν... Γνώστες. Ο λαός του Θρύλου δεν μασάει κουτόχορτο! Όσο κι αν πάνε να του πλασάρουν οι πληρωμένες φυλλάδες την τριάρα που ρούφηξε στο Λονδίνο για καλή εμφάνιση, ο κοσμάκης έχει μάτια και βλέπει.
Η χθεσινή γιούχα στο Καραϊσκάκη ακούστηκε μέχρι το Μικρολίμανο. Ψαχνόντουσαν στον Πειραιά να δούνε τι συνέβη. Για να μας εξηγήσει τώρα ο... Γνώστης, γιατί τέτοιο κράξιμο στο τέλος του αγώνα με τον Αστέρα; Αν είχε κάνει μεγαλειώδη εμφάνιση στο Λονδίνο, θα τον αποδοκίμαζε χθες ο κόσμος; Αν ήταν "αριστοτεχνικό" το στήσιμο κόντρα στην Άρσεναλ, θα υπήρχαν χθες 15.000 κενές θέσεις σε ένα γήπεδο που κάποτε δεν έπεφτε καρφίτσα;
Παίξτε ρε λίγο μπαλίτσα να χαρεί ο κόσμος!
Είναι κρίμα να παίζει εντός έδρας ο Ολυμπιακός και να δείχνει αυτή την εικόνα. Θέλει πολλή προσπάθεια για να σε γιουχάρουνε με 6 νίκες σε 6 αγωνιστικές.
Η χθεσινή γιούχα στο Καραϊσκάκη ακούστηκε μέχρι το Μικρολίμανο. Ψαχνόντουσαν στον Πειραιά να δούνε τι συνέβη. Για να μας εξηγήσει τώρα ο... Γνώστης, γιατί τέτοιο κράξιμο στο τέλος του αγώνα με τον Αστέρα; Αν είχε κάνει μεγαλειώδη εμφάνιση στο Λονδίνο, θα τον αποδοκίμαζε χθες ο κόσμος; Αν ήταν "αριστοτεχνικό" το στήσιμο κόντρα στην Άρσεναλ, θα υπήρχαν χθες 15.000 κενές θέσεις σε ένα γήπεδο που κάποτε δεν έπεφτε καρφίτσα;
Παίξτε ρε λίγο μπαλίτσα να χαρεί ο κόσμος!
Είναι κρίμα να παίζει εντός έδρας ο Ολυμπιακός και να δείχνει αυτή την εικόνα. Θέλει πολλή προσπάθεια για να σε γιουχάρουνε με 6 νίκες σε 6 αγωνιστικές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου