Πολύ ωραία συνέντευξη Άγγελου, όπου μας εξηγεί λίγο τη διαδικασία του πνευματικού "Είναι δύσκολο σ αυτή την εποχή να αντιληφθεί πως το υπάρχει, το `άλλο', το καλύτερο, το διαφορετικό.", ενώ είναι φανερό ότι έχει μάθει φέτος και τη λέξη λοιδορώ.
http://www.gazzetta.gr/podosfairo/article/330725-i-apantisi-den-einai-diki-moy
http://www.gazzetta.gr/podosfairo/article/330725-i-apantisi-den-einai-diki-moy
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου