Θα ανεχόμαστε τα νυχτοπερπατήματα του Προέδρου στα κακόφημα μπάρς των Εξαρχείων και μάλιστα σχεδόν πάντα με διαφορετική συντροφιά....
Έλεος...
(Φώτο ΟΧΙ για να μην εκτεθούμε ως BLOG περισσότερο...)
Θα κοπούνε κεφάλια.
Έλεος...
(Φώτο ΟΧΙ για να μην εκτεθούμε ως BLOG περισσότερο...)
Θα κοπούνε κεφάλια.
1 σχόλιο:
Μάλλον κάποιοι δε διαβάζουν αρκετά τα κατάλληλα μπλόγκς για να ενημερωθούν αναλόγως για τη ζωή του Προέδρου...
Δημοσίευση σχολίου