Έπεσε η σκευωρία των βάζελων, έπεσε ο Γιωργάκης και ο Κοσταντζο ακόμα
Γελώ καμιά φορά και σκέφτομαι μήπως αντί για οι κορυφαίοι πρέπει να λεγόμαστε οι επιτυχημένοι;
1 σχόλιο:
Γελώ καμιά φορά και σκέφτομαι μήπως αντί για οι κορυφαίοι πρέπει να λεγόμαστε οι επιτυχημένοι;
Δημοσίευση σχολίου