Η αγάπη του Λούτσου για τη Γαλλία είναι γνωστή σε όλους, σήμερα όμως έχουμε έναν ακόμη λόγο να υποστηρίζουμε την αγαπημένη ομάδα του Παρισιού. Σήμερα αναμετριέται η τιμιότητα με τη μίζα, το καλό με το κακό, το δίκαιο με το άδικο. Αναμετριέται η ηθική με την ανηθικότητα. Ακόμα να το πιάσετε; PSG εναντίον Βαλβέρδε. Τι να λέμε τώρα...
Ο Ζλάταν, ο Ντέιβιντ και τ' άλλα παιδιά ξεφτίλισαν τον τάχα μου προπονηταρά μέσα στο ίδιο του το σπίτι και πήραν εκδίκηση για τον Ολυμπιακό μας, για τον Γιάννη τον Φετφατζίδη (καντάρια μπάλα - μην τα ξαναλέμε), για τον Κυριάκο τον Παπαδόπουλο, τον Βλαχοδήμο και όλα τα νέα παιδιά, τα ελληνόπουλα, που άφηνε εκτός αποστολής για να βάζει τα παλτά που του ζήταγε ο Ιμπάνιεθ.
Σήμερα είμαστε όλοι Γάλλοι. Allez Paris!
![]() |
| Ερνέστο έλα με φόρα! |
Ο Ζλάταν, ο Ντέιβιντ και τ' άλλα παιδιά ξεφτίλισαν τον τάχα μου προπονηταρά μέσα στο ίδιο του το σπίτι και πήραν εκδίκηση για τον Ολυμπιακό μας, για τον Γιάννη τον Φετφατζίδη (καντάρια μπάλα - μην τα ξαναλέμε), για τον Κυριάκο τον Παπαδόπουλο, τον Βλαχοδήμο και όλα τα νέα παιδιά, τα ελληνόπουλα, που άφηνε εκτός αποστολής για να βάζει τα παλτά που του ζήταγε ο Ιμπάνιεθ.
Σήμερα είμαστε όλοι Γάλλοι. Allez Paris!

5 σχόλια:
Εγώ προσωπικά θα έλεγα ότι είναι μια μονομαχία μεταξύ μυταράδων. Ξιφίας vs Ξιφία. Δυστυχώς όμως ο Αρχιξιφίας στα τελευταία λεπτά του πρώτου αγώνα χτύπησε εκτός φάσης παίκτη της Βαλένθια (δείγμα τιμιότητας) και δε θα αγωνιστεί στο σημερινό παιχνίδι. Μπορεί ο Ερνέστο;
Παίξει δεν παίξει, η ομάδα έχει χαφάρες.
Ναι, αλλά ο Ξιφίας είναι επιθετικός.
Μιας και μιλάμε με ορολογία ιχθυόσκαλας, ιδού ένα απόσπασμα από το άρθρο του Γεωργίου speaking
(http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=215451&catID=67)
"[...] Μια Γιουνάιτεντ η οποία εφέτος στην Ευρώπη την πλήρωσε όπως ακριβώς και ο Ολυμπιακός με τη Λεβάντε. Ενώ στο αγγλικό πρωτάθλημα η διαιτησία την παίζει συνεχώς 100-0, τώρα στο Τσάμπιονς Λιγκ της ξηγήθηκε “που σε πονεί και που σε σφάζει”... Και ο φουκαράς ο Φέργκιουσον αντί για αρωματική τσίχλα μασάει τώρα απορημένος αλμυρό φυστίκι. Ετσι πάνε αυτά. Το μεγάλο ψάρι τρώει το μικρό. ΛΟΎΤΣΟΣ η Μάντσεστερ, όρκα η Ρεάλ... [...]"
Επειδή οι επιτυχημένοι γράφουν εδώ.
Έφαγε κι ο Βαλβέρδε τον Λούτσο του κι ησύχασε.
Δημοσίευση σχολίου