26/7/13

ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΝΑ ΦΥΓΕΙ Ο ΜΙΤΣΕΛ

Ο ΛΟΥΤΣΟΣ ΠΡΩΤΟΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΖΗΤΑΕΙ ΑΠΟ ΤΩΡΑ, ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΘΑ ΖΗΤΑΝΕ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

Μια σπουδαία σεζόν ξεκινάει για τον Ολυμπιακό μας αγαπητοί αναγνώστες. Ο Σαβιόλα αποτελεί τη 2η μεγαλύτερη μεταγραφή στην ιστορία του ελληνικού ποδοσφαίρου (μετά τον Ριβάλντο) και με αυτά που ακούγονται και γράφονται, η ομάδα φαίνεται ότι θα είναι πολύ δυνατή φέτος. Για ποιον να πρωτογράψω: για το πουλέν του Αρσέν, Τζόλε Κάμπελ, τον 21 ετών τρεχαλατζή που θα τρίβουμε τα μάτια μας; για τον γκολκίπερ της Ατλέτικο, Ρομπέρτο Χιμένεθ, που δεν αφήνει να περνάει κουνούπι; Για τον Μετζανί τον μπάκαρο ή τον Ολαϊτάν; Φέρε μου κι έναν κόφτη σαν τον Στολτίδαρο ρε Πρόεδρε, ένα ωραίο αριστερό εξτρέμ (τύπου Τζόλε), μια ψυχάρα πίσω αριστερά και θα τους πάρουμε τα σώβρακα φέτος.

Φέρε μου μια ψυχάρα πίσω αριστερά
Μοναδική παραφωνία; Ο προπονητής Μίτσελ, ο οποίος -άκουσον, άκουσον- δεν μπορεί να βρει θέση στην 11άδα για τα μεγαλύτερα ταλέντα της ομάδας του: τον παιχταρά Γιάννη Φετφατζίδη και τον μάγο της μπάλας Ντε Βινσέντι. Σας θυμίζει κάτιΕπειδή, λοιπόν, το έργο το έχουμε ξαναδεί, ζητώ εδώ και τώρα από τον Πρόεδρο να πάρει έναν προπονηταρά μεγάλο, τύπου Ντεσάμπ, τύπου Χίντινγκ, να παίξει μπαλάρα η ομάδα, με το ρόστερ που έχει να φτάσει πολύ ψηλά. Κουραστήκαμε τόσα χρόνια με τους κατσαπλιάδες τύπου Μίτσελ. 

O Μίτσελ "ζυγίζει" την 11άδα της αντιπάλου
Λούτσος σημαίνει πρωτοπορία. Όταν εκεί γύρω στις αρχές Νοέμβρη η ομάδα θα σέρνεται υπό τις προπονητικές οδηγίες του κακέκτυπου του Βαλβέρδε, θα ξέρετε ποιος σας τα έγραψε πρώτος. 

5 σχόλια:

Ο Πρόεδρος είπε...

http://www.sport-fm.gr/article/loutsos-gigas-gia-ton-poutin/689974


Ανώνυμος είπε...

oraia ta leei o kirios. tetios gavrous theloume authentikous!!!

Λούτσος είπε...

Γουστάρουμε Σαβιόλα από κάθε άποψη
http://www.balleto.gr/assets/media/PICTURES/OREES%20KOIMOMENES/64831.jpg

Ανώνυμος είπε...

Έχουμε παιχταράδες (Ολαϊτάν, Ντε Βιντσέντι, αν και δεν παίζει μία στον γαύρο, Βάις, Σαβιόλα κτλ.) και η ομάδα ΔΕΝ βλέπεται. ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ.

Ανώνυμος είπε...

ο τζεραρντ χτυπούσε τις καμπάνες?

Δημοσίευση σχολίου