28/11/13

ΝΑ ΚΑΤΣΕΙ ΝΑ ΧΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΕΡΛΕΧΤ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

Ο ΛΟΥΤΣΟΣ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΟ ΡΕΥΜΑ

Ας μη γελιόμαστε. Όσοι βλέπουμε μπαλίτσα, δεν τονε θέλουμε τον Θρύλο στους 16. Μπάγερν, Ατλέτικο, Ρεάλ, Σίτυ, Μπαρτσελόνα και Άρσεναλ (τη Γιουνάιτεντ δεν τη βάζω), πετάνε φωτιές και ακόμη κι ο φετινός Θρύλος, που είναι ο καλύτερος της δεκαετίας, κινδυνεύει να ξεφτιλιστεί. 

Σίγησε το πυροβολικό στο Παρίσι
Να το καταλάβουν οι φίλοι του Ολυμπιακού και να το πάρουνε και στην ΠΑΕ μυρωδιά (που ξέρω ότι μας διαβάζουν), ο Ολυμπιακός έχει συμφέρον να πάει στο Γιουρόπα. Και έχει καλές ελπίδες να φτάσει μακριά. Θα αντιμετωπίσει μερικά σαπάκια σαν κι αυτά που παίζει ο ΠΑΟΚ, τύπου Καρανταγί και Μαχατσπάλα, και θα περάσει πανηγυρικά. Ακόμα, όμως, κι αν πέσει πάνω στις ομάδες που θα κατέβουν από το Τσάμπιονς Λιγκ, δεν έχει να φοβηθεί τίποτα. Όπως απέδειξε και με την Μπενφίκα, είναι σαφώς ανώτερός τους. Γι' αυτό, μέχρι και τελικό τον βλέπω τον Ολυμπιακό φέτος.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου