9/4/14

ΜΑΣ ΠΗΡΑΝ ΧΑΜΠΑΡΙ...







...ακόμα και στο STAR.

Σας μιλάω και δεν με ακούτε σύντροφοι ΣΚΕΥΩΡΟΙ.

Επιτέλους βγείτε απο τα λαγούμια-mail και εμφανιστείτε πάλι ΕΔΩ.

ΥΠΟΜΟΝΗ ΤΕΛΟΣ...

(Καταντήσαμε αμερικάνικο θρίλερ πρώτης προβολής με χρηματισμούς σε καφέ-μπάρ).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου