26/5/15

Τελικός κυπέλλου Ελλάδας 2015

Ένας ακόμη τελικός κυπέλλου, ένα ακόμη νταμπλ για την ομάδα-θρύλος. Ο Λούτσος παρακολούθησε για λογαριασμό της Σκευωρίας τον τελικό και έχει -όπως πάντα- το πιο πλήρες και ενδιαφέρον ρεπορτάζ.

Οι δύο ομάδες μπήκαν δυνατά στο ματς, αλλά η Ξάνθη ήταν καλύτερη στο πρώτο ημίχρονο. Έχασε ευκαιρίες και κέρδισε 5 κόρνερ. Ο Ολυμπιακός 1 ή 2, μπορεί και 3, αλλά αν ήταν να βάλω στοίχημα, θα έλεγα καλύτερα 2. Τα θυμάμαι καλά πάντως, γιατί τα είχα παίξει στοίχημα, δηλαδή στο πρώτο ημίχρονο να έχει περισσότερα η Ξάνθη και στο σύνολο να έχει περισσότερα ο Ολυμπιακός. Κουβάς. Όλα έδειχναν ότι θα πάμε στο ημίχρονο με το 0-0, αλλά ένα λάθος ενός παίχτη της Ξάνθης, έδωσε την ευκαιρία στον Οχάρα να στείλει τους ακρίτες για τσάι στ' αποδυτήρια.

Στο δεύτερο, ο Ολυμπιακός μπήκε καλά και κατάφερε να σκοράρει με γκολάρα του Ντομίνγκεζ που βλέπουμε μόνο στα ευρωπαϊκά πρωταθλήματα και ωραίο φάουλ στο γάμμα του Φορτούνη. Αυτός μετά το ματς άρχισε τα γνωστά "τα φάουλ είναι αποτέλεσμα δουλειάς στην προπόνηση" και "σημασία δεν έχει που σκόραρα εγώ, αλλά -ναι, έλα πες μας Κώστα κάτι διαφορετικό- που κέρδισε η ομάδα (ωραίος!)." Στη συνέχεια, ένας παίχτης της Ξάνθης, ο Καπετάνος(;), που του βρίζανε την οικογένεια οι φίλαθλοι από το πέταλο, έκανε το 3-1. Ο Μήτρογλου που είχε περάσει αλλαγή, δεν έδειξε σπουδαία πράγματα και το παιχνίδι έληξε.

Ώρα για την απονομή, με τον μισό κόσμο στις εξέδρες, γιατί οι άλλοι κρεμάσανε και την κάνανε, και ο Κοντωνής που τονε στολίζανε ρυθμικά οι φίλαθλοι από το πέταλο μόλις τους ζητήσανε να κατεβάσουν το πανό (βλ. παρακάτω), καμάρωνε δίπλα στον Βαγγέλη τον Μαρινάκη και έκανε χειραψίες με ιδρωμένα χέρια ποδοσφαιριστών και Πιερ Ισά (συμπάθεια του συντάκτη). Πυροτεχνήματα και ο ύμνος του Ολυμπιακού να παίζει στο ριπίτ, τουλάχιστον 6 φορές.

Ακολουθεί αποκλειστικό φωτορεπορτάζ της Σκευωρίας με τις σημαντικότερες φάσεις της αναμέτρησης.

Αποκλειστική φωτογραφία του απαγορευμένου πανό
που δεν τόλμησε να δημοσιοποιήσει κανένα άλλο αθλητικό μπλογκ. Εμείς τολμάμε.

Όμορφες κωλάρες παρουσίες στο ημίχρονο

Ο Σίλβα Κλέιτον με τον μίνι μι

Παίχτες και τεχνικό τιμ της ΠΑΕ Skoda πηγαίνουν να ευχαριστήσουν
τους συγγενείς τους φιλάθλους τους στο πέταλο.
 
Ο "τον ήπιαμε" κατευθύνεται κι αυτός στο πέταλο.

Τα πανηγύρια δεν έχουν τέλος για τους νταμπλούχους.
Διακρίνεται ο Μπενίτες με τη σημαία της Ουρουγουάης.

Οι συνάδελφοι από τον ΟΤΕ TV έτοιμοι για την αποφώνηση.





1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

καταπληκτικό Ρεπορτάζ από τον Λούτσο που εξηγεί και τις πρόσφατες μεγάλες ανακατατάξεις στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ

Δημοσίευση σχολίου