Στον απόηχο του τριπλού Καρνέζη και της δικαιώσης του για τον Πασά των Ιωαννίνων Ντε Βινσέντι, έπεσε πρόταση από τον κορυφαίο αρθρογράφο μας για συνάντηση κορυφαίων την επόμενη Κυριακή στο γνωστό μέρος μετά το ντέρμπυ ΠΑΟ-ΟΣΦΠ.
Να είμαστε όλοι εκεί, φίλοι Κορυφαίοι.
Να είμαστε όλοι εκεί, φίλοι Κορυφαίοι.
1 σχόλιο:
Και το ντέρμπι πού θα το δούμε ρε Κουβά;
Δημοσίευση σχολίου