Ο Πρόεδρος επιστρέφει για να τιμήσει έναν από τους πιο αδικημένους ποδοσφαιριστές που πέρασαν από τη Γκρικ Σουπερλιγκ τα τελευταία χρόνια: το Γιώργο Γκαλίτσιο, το πιο σένιο δεξί μπακ στη μεταπολεμική Ελλάδα. Με αφορμή την τελευταία του τηλεοπτική εμφάνιση στο ΟΠΑΠ ΤιΒί (μη ρωτάτε...) ο Πρόεδρος κάνει μια αναδρομή στη μικρή αλλά πλούσια και γεμάτη αναμνήσεις καριέρα του δικού μας Γιώργου, του Γιώργου που πληγώσαμε...
 |
| Ο Γιώργος στην τελευταία του εμφάνιση στο ΟΠΑΠ ΤιΒι... |
Ο Γιώργος ξεκίνησε την καριέρα του από την ιστορική Α.Ε.Λ. ακολουθώντας τα βήματα του κ. Γκαλίτσιου του πρεσβύτερου ο οποίος είναι μέχρι σήμερα ο ρέκορντμαν συμμετοχών για την ιστορική ομάδα της Λάρισας. Ο Γιώργος χαρακτηρίζεται ως "
More of an endurance player than a virtuoso, he is distinguished by exceptional leg strength" (σύμφωνα με την αγγλική έκδοση της
Wikipedia, πιθανότατα σε ένα άρθρο που γράφτηκε από τη μαμά του ή το μανατζέρ του). Εκεί στην Λάρισα υπό τις οδηγίες του μαιτρ της προπονητικής Γιώργου Δώνη καθιερώθηκε στην ποδοσφαιρική συνείδηση των απαιτητικών φιλάθλων της ΑΕΛ, δίπλα στον Κωλομητρούση, τον Βουτιρίτσα και τα άλλα τα παιδιά. Με την ΑΕΛ κατέκτησε ένα Κύπελλο Ελλάδος και τίποτα δεν μπορούσε πλέον να εμποδίσει τον Γιώργο από το ν' ανοίξει τα φτερά του, γιατί, ας το παραδεχτούμε ο Γιώργος δεν ήταν για να κάθεται με τα τυριά στον Κάμπο, έτσι επενδύοντας στις σπουδαίες εμφανίσεις του και τις σέντρες λουκούμι (πάρε-βάλε) στο ύψος του γονάτου κέρδισε μια μεταγραφή στον Ολυμπιακό, ο οποίος έδωσε σκληρή μάχη για να τον αποκτήσει μέσα από τα χέρια του Παναθηναικού. Δυστυχώς ο Τζώρτζης είχε την ατυχία να πέσει στην εποχή του Ισπανού δυνάστη Ερνέστο Βαλεβέρδε, γνωστού Ελληνοφάγου (βλ.Λούτσο et al), με αποτέλεσμα να τον φάει η μαρμάγκα το Γιώργο μας και να φτάσει να αγωνίζεται στον Πανιώνιο του Κώστα Μήτρογλου και του Τάκη του Λεμονή. Ο Γιώργος μας όμως δεν ήταν φτιαγμένος για την ταπεινή Πλατεία της Νέας Σμύρνης, αλλά για τα σαλόνια της Ανατολικής Φλάνδρας και το μαγευτικό Λόκερεν, μια πόλη πλανεύτρα που σε αιχμαλωτίζει με την πρώτη ματιά. Εκεί ο Γιώργος μας, που στον Ολυμπιακό έτρωγε πάγκο για να παίζει ο 30χρονος τεχνίτης Τάσος Πάντος, βρήκε τον ποδοσφαιρικό και όχι μόνο παράδεισο: «
Το Βέλγιο είναι παράδεισος για κάθε ποδοσφαιριστή. Το κλίμα καλό, τα
χρήματα καλά, ιδανικές οι συνθήκες ζωής. Μόνο ο καιρός μας τα χαλά. Δεν
υπάρχει ο ήλιος της Ελλάδας.».
Αυτό που λίγοι όμως γνωρίζουν για το Βέλγιο, εκτός ίσως από το ότι έχει ένα από τα καλύτερα πρωταθλήματα της Ευρώπης, είναι ότι πρόκειται για μια χώρα πασίγνωστη για τη συμβολή της στην Υψηλή Ραπτική. Ο έμπειρος αναγνώστης εύλογα λοιπόν αναρωτιέται ποιός είναι πιο τυχερός: ο Τζωρτζίνος Γκαλίτσιος, ο πιο καλοντυμένος παίκτης στην Γκρικ Σουπερλιγκ που βρέθηκε στον παράδεισο της μόδας ή το Βέλγιο που έχει την τιμή να φιλοξενεί έναν άνθρωπο που το όνομα του είναι συνώνυμο του καλού γούστου και της καλής σέντρας (για να μην πω και του καλού κρασιού) (ίσως πρέπει να γίνει ένα poll για να απαντηθεί αυτό το καυτό ερώτημα);
Κάποιοι λένε ότι βουνό με βουνό δε σμίγει. Ίσως λέω εγώ, γιατί η περίπτωση του Γιώργου αποδεικνύει το αντίθετο. Από τη στιγμή που πάτησε το πόδι του στο όμορφο Λόκερεν, ήταν σαν ο Χάρυ να γνώρισε τη Σάλυ, σαν το Τζεμπούρι να έπαιξε δίδυμο στην επίθεση με το Μήτρογλου, σα να μπαίνει η άνοιξη, Σαν Φραντζίσκο. Ήταν φανερό ότι η Ελλαδίτσα δεν χωρούσε το Γιώργαρο, αλλά στο Βέλγιο τη Γη της Επαγγελίας ο Γιώργος βρήκε το χαμένο του ευατό, ξανάνιωσε, αναζωογονήθηκε κι επέστρεψε δυναμικά στο προσκήνιο: κατέκτησε ένα ακόμη Κύπελλο (φαίνεται ότι είναι ο θεσμός του) και μπόρεσε να διαμορφώσει το μοναδικό προσωπικό του στυλ το οποίο μπορείτε να απολαύσετε αποκλειστικά στη Σκευωρία:
 |
| Ο Γιώργος επί Βαλβέρδε, εμφανώς απογοητευμένος με emo στυλ που αναδείκνυε τον εσωτερικό του σπαραγμό για τον παρατεταμένο παραγκωνισμό του από την αρχική ενδεκάδα. |
 |
| Ο Γιώργος επιστρέφει στο Ελλαδιστάν και στα πλατό της Αθλητικής Κυριακής, ανανεωμένος και με άλλον αέρα, ευρωπαικό... |
 |
| Ο Γιώργος στο Γέλβιο, σε επίδειξη στυλ και ύφους που συνδυάζει το ρετρό (άμαξα) και το μοντέρνο (αllstar) |
 |
| Ο Γιώργης με συνολάκι που θα φορεθεί πολύ φέτος (εξαιρετικό για το πρωτοχρονιάτικο ρεβεγιόν σας), σε σπίτι μοναδικού γούστου: χρυσοί καναπέδες, χρυσοί πολυελαίοι και δε συμμαζεύεται... |
 |
| Στιγμές χαλάρωσης... |
 |
| Στιγμές ζωής... |
 |
| ...Γιώργος Γκαλίτσιος |
Δεν τον παρακολουθεί τυχαία ο Φερνάντο Σάντος, μαιτρ του στυλ στους πάγκους με σήμα κατατεθέν το δερμάτινο τζάκετ και ενίοτε την καμπαρντίνα αλα Σκότλαντ Γιάρντ...
3 σχόλια:
Όταν η ζωή (και άλλα αθλητικά σάιτς) αντιγράφουν την τέχνη; http://www.contra.gr/Soccer/Hellas/ta-pio-eksezhthmena-look-twn-ellhnwn-athlhtwn.2067337.html
Καταπληκτικό.
Πρώτο σχόλιο της χρονιάς για τον Γιώργο Γκαλίτσιο, έναν άνθρωπο που τάραξε τα νερά, αλλά δε φοβάται να πει και "mea culpa". Άντρας με τα "Α" κεφαλαίο.
Νέα λοιπόν συνέντευξη του Γιώργου μας στη Goal News όπου πραγματικά ανοίγει την καρδιά του και μιλάει για όλες τις δυσκολίες που αντιμετώπισε. Κι όλα αυτά γιατί; Γιατί διάλεξε το δύσκολο δρόμο. Τον άλλο δρόμο. Γιατί πολύ απλά είναι διαφορετικός...
http://www.sport-fm.gr/article/625488
Γιώργος Γκαλίτσιος κυρίες και κύριοι και καλή χρονιά.
Δημοσίευση σχολίου