5 Δεκεμβρίου σήμερα και η εκκλησία μας γιορτάζει τον Άγιο Σάββα.
 |
| Ο Άγιος Σάββας, προστάτης του λιμανιού. |
Όπως πέρσι, έτσι και φέτος ο Λούτσος επικοινώνησε τηλεφωνικά με τον Αντιπρόεδρο της ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ για να του εκφράσει τις θερμότερες των ευχών του και να του τονώσει το ηθικό ενόψει του επικείμενου ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό. Ο κ. Θεοδωρίδης από την πλευρά του, ο οποίος να σημειώσουμε ότι την ώρα του τηλεφωνήματος βρισκόταν στου Ρέντη και γιόρταζε "παρέα με τα παιδιά", ευχήθηκε ολόψυχα καλή επιτυχία στη "Σκευωρία" και φάνηκε σίγουρος για τη νίκη του πρωταθλητή την Κυριακή.
 |
| Ο Θεοδωρίδης απογειώνεται και γράφει ιστορία. |
Σάββα, ψυχάρα, Ολυμπιακάρα, χρόνια σου πολλά και ευτυχισμένα!
1 σχόλιο:
"ο Λούτσος επικοινώνησε τηλεφωνικά με τον Αντιπρόεδρο της ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ για να του εκφράσει τις θερμότερες των ευχών του και να του τονώσει το ηθικό"
Και μετά μας κάνει κήρυγμα για δημοσιογράφους και payroll...
Τσατσιλίκια και στη Σκευωρία...
O tempora o mores!
Δημοσίευση σχολίου