Έπεσε η σκευωρία των βάζελων, έπεσε ο Γιωργάκης και ο Κοσταντζο ακόμα
15/2/13
Η φωτογραφία της ημέρας
Χωρίς σχόλιο.
3 σχόλια:
Ανώνυμος
είπε...
Δεν ξέρω... Εγώ έχω να σχολιάσω ότι κάτι μέρες σαν τη σημερινή το κενό που άφησε η Ντέρμπι στην αθλητική και όχι μόνο δημοσιογραφία γίνεται πιο αισθητό.
Τι να λέμε τώρα ρε παιδιά το 'να τ' άλλο; Με φωτογραφίες θα ασχολούμαστε; Εδώ όλη Ελλάδα παρακολούθησε το χθεσινό έγκλημα. Θα έκανε ποτέ ο Ολυμπιακός τέτοια εμφάνιση με τον Βαλβέρδε ή τον Ζαρντίμ, να μην μπορούν τα παλικάρια να αλλάξουνε τρεις πάσες συνεχόμενες;
Νίκο μου, εδώ ήμασταν και τα γράφαμε για το Ζαρντίμ, που έκανε σπουδαία πορεία στο Τσου Λου και πλήρωσε την ατυχία του και την έλλειψη αγώνων στο ματς με τη Σάλκε. Κάποιους τους ενόχλησε μάλλον...
3 σχόλια:
Δεν ξέρω... Εγώ έχω να σχολιάσω ότι κάτι μέρες σαν τη σημερινή το κενό που άφησε η Ντέρμπι στην αθλητική και όχι μόνο δημοσιογραφία γίνεται πιο αισθητό.
Τι να λέμε τώρα ρε παιδιά το 'να τ' άλλο; Με φωτογραφίες θα ασχολούμαστε; Εδώ όλη Ελλάδα παρακολούθησε το χθεσινό έγκλημα. Θα έκανε ποτέ ο Ολυμπιακός τέτοια εμφάνιση με τον Βαλβέρδε ή τον Ζαρντίμ, να μην μπορούν τα παλικάρια να αλλάξουνε τρεις πάσες συνεχόμενες;
Νίκο μου, εδώ ήμασταν και τα γράφαμε για το Ζαρντίμ, που έκανε σπουδαία πορεία στο Τσου Λου και πλήρωσε την ατυχία του και την έλλειψη αγώνων στο ματς με τη Σάλκε. Κάποιους τους ενόχλησε μάλλον...
Δημοσίευση σχολίου