16/2/13

No pasaran...



Skevoria ? Si...
Juventus  ? No...

4 σχόλια:

Γαύρος είπε...

Πούτσαρος στη Μόσχα φίλε

Unknown είπε...

Φίλε Γαύρε...αδιάβαστο σε βλέπω....
Αλλού είναι το ζουμί....

Ο Πρόεδρος είπε...

Επιστροφή Καρνέζη=επιστροφή της ελπίδας, λίγες ημέρες πριν τη γιορτή του Μεσσία.

Περδικάρης είπε...

Τι έγινε, θα το κλείσουμε το μαγαζί;

Δημοσίευση σχολίου