Θα γράψω κάποια πράγματα για τρεις λόγους. Πρώτον, γιατί εγώ δεν τα παίρνω, και λέω τα πράγματα με το όνομά τους. Δεύτερον, για να μη μου λέτε μετά ότι δεν τα έγραψα. Και τρίτον, γιατί ακόμη και τώρα, πιστεύω ότι υπάρχει χρόνος να επικρατήσει η λογική και να μη μας φέρει ο Πρόεδρος τον Μήτσελ στο λιμάνι.
Ο Μήτσελ είναι η χειρότερη δυνατή επιλογή για τον πάγκο του θρύλου, τελεία και παύλα. Μιλάμε για επιλογή χειρότερη από Ματζούρ, Μπιγκόν, Λεμόνια, Ζίκο και Λίνεν μαζί. Επειδή, λοιπόν, δεν είμαστε όλοι κουβάδες και κάποιοι ξέρουμε από μπαλίτσα, ιδού ποια είναι η καριέρα του μεγάλου αυτού προπονητή που μας τον παρουσιάζουν ως τον διάδοχο του Βαλβέρδε:
![]() |
| Δε λέω, ωραίο παιδί, αλλά για προπονητής δεν κάνει. |
Ο Μήτσελ είναι η χειρότερη δυνατή επιλογή για τον πάγκο του θρύλου, τελεία και παύλα. Μιλάμε για επιλογή χειρότερη από Ματζούρ, Μπιγκόν, Λεμόνια, Ζίκο και Λίνεν μαζί. Επειδή, λοιπόν, δεν είμαστε όλοι κουβάδες και κάποιοι ξέρουμε από μπαλίτσα, ιδού ποια είναι η καριέρα του μεγάλου αυτού προπονητή που μας τον παρουσιάζουν ως τον διάδοχο του Βαλβέρδε:
Ξεκίνησε από την ομαδάρα Ράγιο Βαγεκάνο. Στη συνέχεια, πήρε τη Ρεάλ Β' και κατάφερε να την ρίξει από τη δεύτερη στην τρίτη κατηγορία! Μετά τον είδανε που είναι τόσο καλός και είπανε να τον πάρουνε στη Χετάφε. Εκεί πρέπει να τους άφησε απόλυτα ικανοποιημένους, γιατί τερματίσανε 16οι από τους 20, δηλαδή στο τσακ τον γλιτώσανε τον υποβιβασμό. Έπειτα πήγε στη Σεβίλλη και μέχρι να τον διώξουνε η ομάδα ήταν 12η.
Θα βρεθεί κι ένας Ιμπάνιεθ και θα μας κουβαληθούν και δυο-τρία παλτά να 'χουμε να συζητάμε.
Θα βρεθεί κι ένας Ιμπάνιεθ και θα μας κουβαληθούν και δυο-τρία παλτά να 'χουμε να συζητάμε.

5 σχόλια:
Κατέβηκα Γλυφάδα,
παρέα με τον Μιτσελί
μπουτούδες με solarium
μας σήγκωσαν το π´λι
επάνω τους κατ´ρήσαμε, κάνανε σα ντρελλές
σκούζανε και τις βούτηξαμε ευθύς απ’ τα μαλλιά
και μπουκετίδια εσφίξαμε στα Gucci τα γυαλιά
την εκάναμε φουριόζικα και πήγαμ´ παραλία
σε φουσκωτούς λουόμενους εσπάσαμ´ τα κρανία
κατ’ απ’ έναν Ευκάλυπτο την επεσαμ’ αραχτοί
και επαίζαμεν το μπούτζο μας σα νάμαστε Αλμπανοί
μέσ´ στα μάτια κοιτάζαμαν παππούδες με παιδιά
αυνανιζόμαστάνανε
στο γκαζόν του Αγίου Κοσμά
μόλις εχύσαμ´ δυνατά σε ένα Smart απάνου
βράδιασε κι είπαμ´ Φάληρο καπάκι να την κάνουμ´
Ήμαρτον ρε φίλε
Εγώ πάντως συνάδελφε αναρωτιόμουν για την επιλογή να γράψεις το Μίτσελ με -η-. Προς Θεού μη με παρεξηγήσεις, αλλά σε όλα τα άλλα σάιτ το γράφουν με -ι-. Μήπως αυτή είναι η λάθος επιλογή;
Με χαρά πάντως βλέπω, ότι έχουμε αποκτήσει πλέον φανατικό κοινό και μάλιστα με ποιητική φλέβα. Τι πιο ωραίο;
Ανάμεσα στο φαντικό κοινό μας, είναι όμως κι ο εκλεκτός δημοσιογράφος απόφοιτος του Κ.Α.Ρ. Κώστας Καίσαρης, ο οποίος στο σημερινό του άρθρο γράφει: "μπαίνει ο Εσπάρθα ξεκούραστος και τους κάνει μια χόρτα". Τ' ακούς Χρήστο;;;
Ιδού το υπόλοιπο άρθρο για όσους ενδιαφέρονται:
http://www.sport24.gr/Columns/kaisaris/o_ole_gkounar_espartha_kai_oi_dyo-treis_xiastoi.2110561.html
Πολύ σωστό αρθράκι. Επιτέλους και ένας που λέει τα σύκα, σύκα, και τη σκάφη, σκάφη. Μίτσελ μέχρι το καλοκαίρι και πολύ του είναι του γαύρου.
Λούτσο Λούτσο πόσο δίκιο είχες...
Δημοσίευση σχολίου