Προφανώς, αυτή τη φορά ο Γιάννης Αλαφούζος άκουσε τη Σκευωρία κι αποφάσισε να ψωνίσει από το πάνω ράφι (επιτέλους). Φυσικά δεν αναφέρομαι στην απόκτηση του Γιάννη Κοντοέ που είναι προ των πυλών της Παιανίας, αλλά στην επιστροφή Παπαδόπουλου στην Ελλάδα για λογαριασμό των "Πρασίνων". Φαίνεται ότι ο Γιάννης Αλαφούζος διάβασε το πρόσφατο άρθρο του συντάκτη μας Λούτσου: Για όλα φταίει ο Βαλβέρδε και με το που έμεινε ελεύθερος ο Παπαδόπουλος έσπευσε να τον υπογράψει. Τέτοιες ευκαιρίες δε τις αφήνουμε να πάνε χαμένες.
Δωράκι για τους φίλους του Παναθηναικού, αλλά και μια δεύτερη ευκαιρία για τον Γιαννάκη Παπαδόπουλο να αποδείξει την αξία του στην απαιτητική αρένα της Σουπερλίγκ, έστω κι αν με αυτόν τον τρόπο πληγώσει το Λούτσο το μεγαλύτερο θαυμαστή του. Κρίμα που δεν μας άκουσε όταν προτείναμε και προπονητή. Άλλο πρωτάθλημα θα βλέπαμε τώρα...
![]() |
| Ο σένιος Γιάννης Παπαδόπουλος |
Δωράκι για τους φίλους του Παναθηναικού, αλλά και μια δεύτερη ευκαιρία για τον Γιαννάκη Παπαδόπουλο να αποδείξει την αξία του στην απαιτητική αρένα της Σουπερλίγκ, έστω κι αν με αυτόν τον τρόπο πληγώσει το Λούτσο το μεγαλύτερο θαυμαστή του. Κρίμα που δεν μας άκουσε όταν προτείναμε και προπονητή. Άλλο πρωτάθλημα θα βλέπαμε τώρα...

2 σχόλια:
Παρακαλώ να ελέγχουμε τις πηγές μας πριν δημοσιεύσουμε κάτι, γιατί εκτιθέμεθα ως μπλογκ. Σύμφωνα με πληροφορίες του Λούτσου, δεν υπάρχει καμία περίπτωση να πάει ο Γ. Παπαδόπουλος στον ΠΑΟ. Τέτοια άρθρα είναι μαχαιριά στην αξιοπιστία μας. Παρακαλώ να μην επαναληφθεί.
Απίστευτη δήλωση του Όσκαρ Γκονζάλεθ, που φαίνεται να συμφωνεί με το Λούτσο, παρά τα όσα του καταλογίζει ο τελευταίος:
http://www.gazzetta.gr/podosfairo/article/366737-o-balberde-eftaige
Δημοσίευση σχολίου