22/1/13

Μεγάλες κουβέντες...


1 σχόλιο:

babenko3000 είπε...

Άλλη μια δικαίωση της Σκευωρίας.
Πού διδάσκουν οι κορυφαίοι Χρήστο μου;
α)εδώ
β)στο Χάρβαρντ
γ)στο Ωδείο Αθηνών

Δημοσίευση σχολίου