22/1/13

Εσύ τι θα κάνεις αύριο το βράδυ;

Η ΣΚΕΥΩΡΙΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ



Όποιος ξέρει τι ομάδα είναι ο Πρωθυπουργός να μας το γράψει στα σχόλια.




1 σχόλιο:

Ο Πρόεδρος είπε...

Αν πάλι δεν έχετε όρεξη για κοπές πίτας, αλλά ψάχνετε κάτι πιο άγριο και δυνατό ρίξτε μια ματιά εδώ:

http://www.oneman.gr/keimena/diaskedash/nyxta/ta-parti-sthn-athhna-exoyn-ginei-polu-bad-ass-teleytaia.2096543.html

Ωραία παρτάκι στη Β' Παθολογική, χωρίς σάλιο...

Δημοσίευση σχολίου