7/1/13

Υπάρχει σχέδιο σατανικό...



...

2 σχόλια:

Θαυμαστή του Γιάννη είπε...

"Βλέπει" 10η θέση ο ΠΑΟ με Φάμπρι!
Και εις κατώτερα.

Yekini είπε...

Ti pistevoun oi koryfaioi? Tha prolavei na dei ti oraio pou einai to kalokairi stin Ellada o Fabri?

Δημοσίευση σχολίου