22/4/13

Ο Πρόεδρος προτείνει...



Το Σάββατο που μας πέρασε ήταν η Παγκόσμια Ημέρα Δισκοπωλείων, μια εξαιρετική εορτή που γιορτάζεται με μεγάλες τιμές όπως και η Διεθνής Ημέρα Αδελφών Νοσοκόμων (12 Μαΐου), η Παγκόσμια Ημέρα του Ξεναγού (21 Φεβρουαρίου (συμπίπτει κατά διαβολική σύμπτωση με τα γενέθλια του σωτήρα μας Χάρη Μαυρία), η Παγκόσμια Ημέρα Νεφρού (11 Μαρτίου), η Παγκόσμια Ημέρα Κουκλοθέατρου (21 Μαρτίου) και άλλες πάρα πολλές όμορφες γιορτές. Κέφι να υπάρχει και γιορτάζουμε.

Στα πλαίσια αυτής της πολύ όμορφης γιορτής οι συντάκτες του αγαπημένου σας αθλητικού ιστοτόπου ξαμολήθηκαν στα δισκάδικα των Αθηνών για να ξετρυπώσουν μικρά διαμαντάκια. Πιο τυχερός από όλους στάθηκε ο Πρόεδρος, ο οποίος μετά από τεράστια μάχη κατόρθωσε να αποκτήσει για άγνωστο μέχρι στιγμής χρηματικό ποσό έναν από τους σημαντικότερους δίσκους στην ιστορία της Ελληνικής –κι όχι μόνο- μουσικής.


Ο λόγος φυσικά για το μοναδικό LP «ΘΡΥΛΟΣ» του θρυλικού (καλό ρε) μπασίστα των επίσης θρυλικών (δίνεις ρέστα απόψε) Socrates Drank the Conium Αντώνη Τουρκογιώργη.

Εδώ το εξώφυλλο του άλμπουμ με τη σημαία του Ολυμπιακού, την κιθάρα και το επιμελώς ατημέλητο κασκόλ να την αγκαλιάζει.

 Το καταπληκτικό αυτό LP περιέχει τρομερές επιτυχίες όπως:
-         το ταξιδιάρικο ΡΙΟ ΝΤΕ ΠΕΙΡΕΙΡΟ
-         το γεμάτο νοήματα ΘΕΛΩ ΜΕΓΑΛΟ ΣΚΟΡ
-         το μελαγχολικό ΜΕΤΑ ΤΗ ΝΙΚΗ
-         και το εξαιρετικό ΟΙ ΚΙΘΑΡΕΣ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ


Εδώ η track list του άλμπουμ
Δε θα πω τίποτε άλλο για το εν λόγω must have αλμπουμάκι, αλλά θα αφήσω τα λόγια του καλλιτέχνη να μιλήσουν για αυτό:

« Ευχαριστώ ιδιαίτερα τον αδερφό μου Άκη για τις φοβερές κιθαριές του και τις δυο συνθέσεις του, τον Seven X (ραδιοφωνικός σταθμός της εποχής) και το Σωτήρη Στανωτά για τη συμπαράστασή του. Επίσης τον πατέρα μου που μου θύμισε τους προπολεμικούς λαϊκούς στίχους που διασκεύασα και χρησιμοποίησα στον Ύμνο στον ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ (τα κεφαλαία είναι του συνθέτη) και τέλος τον ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ για τις συγκινήσεις που συνεχίζει να μου προσφέρει από μικρό παιδί»

Ο συνθέτης Αντώνης Τουρκογιώργης ροκάρει με γυαλάκι Ray-ban της εποχής και ένα τσιγάρο στο στόμα.
 Την εξαιρετική δουλειά  υπογράφει βέβαια ο ραδιοφωνικός παραγωγός των επιτυχιών Σωτήρης Στανωτάς, ο οποίος λέει χαρακτηριστικά:

«… Ο δίσκος αυτός είναι ο πρώτος μιας σειράς – με θέμα τις Ελληνικές ομάδες – που δημιουργεί ο Seven X με τη βοήθεια γνωστών συνθετών, με στόχο να βρίσκεται κοντά σε όλους τους Έλληνες φιλάθλους. Καλή ακρόαση…»

Το πιάσατε το μήνυμα του Σωτήρη... Υπάρχουν κι άλλα τέτοια διαμαντάκια καλά κρυμμένα στα δισκοπωλεία της Αθήνας και περιμένουν εμάς, τους αγνούς φιλάθλους της Σουπερλίγκ να τα αποκτήσουμε και να τα τιμήσουμε. Είναι κομμάτια που δεν πρέπει να λείπουν από τη δισκοθήκη κανενός φιλάθλου, αλλά και αναγνώστη της Σκευωρίας.

Στους δρόμους λοιπόν αδέρφια!

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Α, ρε Πρόεδρε, ωραία τα λες, μουσικόφιλος είσαι, προφανώς γάβρος και προφανώς πιτσιρικάς. Για να θυμούνται οι παλαιότεροι, το Seven X ήταν τηλεοπτικός σταθμός εκεί στα πρώτα χρόνια της ιδιωτικής τηλεόρασης στα τέλη των 90s.
Για όσους θέλουν το διαμαντάκι στη δισκοθήκη τους υπάρχει ελπίδα:
http://www.ricardo.gr/buy/mousiki/vinilia/rock-rock-n-roll/ellinika/antonis-tourkogiorgis-thrulos-lp/v/an709738308/
Σημειωτέον ότι ο κακομοίρης ο Τουρκογιώργης που έπαιζε στους Socrates ταλαιπωρείται από προβλήματα υγείας τα τελευταία χρόνια.

Ο Πρόεδρος είπε...

Ο Seven X ήταν και ραδιοφωνικός σταθμός (σήμα το 9...8...7...FM) εκτός από τηλεοπτικός.

Ευκαιρία για το φιλαθλο κοινό αυτή η δημοπρασία...

Μαλακισμένη κλαψογριά είπε...

Πρόεδρε δεν ανεβάζεις κάνα τραγουδάκι; Ωραία ανακάλυψη.

Ο Πρόεδρος είπε...

Αγαπητή μαλακισμένη κλαψόγρια. Υπήρχε εξαρχής αυτή η ιδέα, αλλά ελέω πνευματικών δικαιωμάτων είπαμε να το αποφύγουμε. Εϊναι γνωστό άλλωστε ότι οι εχθροί μας περιμένουν στη γωνία για να μας χτυπήσουν με κάθε τρόπο. Καλό είναι να μην τους δίνουμε πάτημα. O χώρος των σχολίων βεβαίως είναι μια εντελώς άλλη υπόθεση:

http://www.youtube.com/watch?v=3Y6iw_Nm7FA

Δημοσίευση σχολίου