Φίλοι Σκευωροί...
Οι κορυφαίοι πρίν γράψουν κάτι πρέπει πρώτα να έχουν μια ολοκληρωμένη εικόνα.
Σε αναμονή λοιπόν για το επίσημο τέλος της φανταστικής και λατρεμένης S.L (play-off +barrage) και τον αναλυτικό σχολιασμό της , θα ήθελα να ξαναθυμηθούμε το τι ακριβώς είχε αναφερθεί καθώς και τις προβλέψεις στο τέλος του καταπληκτικού πρώτου γύρου..
http://skevoria.blogspot.gr/2012/12/blog-post_22.html
Φιλιά σε όλους...

1 σχόλιο:
Μερικές φορές κοιτάω τα παλιά άρθρα του μπλογκ μας και τρομάζω. Τρομάζω με το τι μπορούμε να γράψουμε και τι μπορεί αυτό να σημαίνει για τη Σουπερλίγκ. Φοβάμαι μήπως εμείς που την αγαπάμε τόσο γίνουμε οι άνθρωποι που θα την καταστρέψουμε. Σαν το Λένι και το Τζώρτζ στα Σταφύλια της Οργής.
Δημοσίευση σχολίου