του Γνώστη
Μάγεψε ο Ολυμπιακός στο Λονδίνο παρά την ήττα με 3-1 από τους κανονιέρηδες. Πολύ καλό το στήσιμο του Ζαρντίμ που στάθηκε άτυχος με την επιλογή Μανωλά (αντιπαθέστατος) που έκανε παπάτζα στο δεύτερο γκολ. Μαγικός ο Μητρογκολ και πολύ μεγάλος παίκτης ο Μασάδο που χόρεψε σε ρυθμούς Τσετσερετσετσετσετσε την άμυνα της Άρσεναλ ουκ ολίγες φορές.
Για το τέλος αφήνω μια πολύ ωραία φωτογραφία του Ραφίκ-Τρομοκράτη-Μαστούρη.

4 σχόλια:
Για να καταλάβετε για τι σχολιαστή μιλάμε, ο τύπος όσο έβλεπε το ματσάκι ήταν τελείως απογοητευμένος με την εμφάνιση. Στο τέλος του λέω "κοίτα τώρα να πας διαβάσεις κάνα καραγκιόζη και ν' αρχίσεις να παπαγαλίζεις"... Και απ' ό,τι φαίνεται το έκανε πολύ σωστά!
Δηλαδή ρε άσχετε, έφαγες τριάρα και μας λες ότι έκανες εξαιρετική εμφάνιση, αν ερχόσουν ισοπαλία τι θα έλεγες;
Θα έλεγα ότι ο Μασάδο χόρεψε σε ρυθμούς Αι σε του πέγκο τον Κονσιελνύ κι ότι δικαιωθήκαν όσοι υποστήριζαν ότι έπρεπε να επιστρέψει ο Κώστας Μήτρογλου στο λιμάνι, όχι για τα γκολ του, αλλά για τον τσαμπουκά του και τον ευρωπαικό αέρα που αποπνέει, πάρα το γελοίο αυτό μουσάκι που έχει αφήσει.
Σου άξιζε η τριάρα τότε!
Εγώ πάντως ήθελα και να πιστολίσει ο Μήτρογκόλ, αν και ένα τόσο καλά εκτελεσμένο τρελόόός τρελόόός θα χουν καιρό να το δουν στα αγγλικά γήπεδα
Δημοσίευση σχολίου