 |
| Τζεντλεμάν |
Η ΑΕΚ έκανε την κίνηση της σεζόν. Μετά την άδικη απομακρυνση του Βαγγέλη Βλάχου και τις δίκαιες φωνές του Θ(ε)ωμά, η διοίκηση αποφάσισε να ρίξει τις προσδοκίες και να πορευτεί με τον Ελληνο-Γερμανο (πλέον) Έβαλντ Λίνεν. Φεύγει από το μοντέλο της κραταιάς ομάδας που έπαιζε μόνο για τον τίτλο και το Τσου Λου (γνωστό και ως μοντέλο Βαγγέλης Βλάχος) και παίρνει το Λίνεν που συνδυάζει γνώση ελληνικής πραγματικότητας-ευρωπαικό αέρα-αριστερές/πρωτοποριακές ιδέες-γερμανική πειθαρχεία-ελληνικό μεράκι κι αγάπη για το άθλημα και τα νέα παιδιά . Με λίγα λόγια 100% επιτυχημένη επιλογή. Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι πέρα από την εξαιρετική πορεία της ομάδας και την αγωνιστική ανάταση θα γαλουχηθεί και μια νέα γενιά αριστερών και ποιός ξέρει ίσως μια μέρα δούμε τον Ταξιάρχη Φούντα βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ ή το Λάμπρο Τσίτα σε πορεία του ΠΑ.ΜΕ.
 |
| Ο Λίνεν στα νιάτα του αφού ο αλήτης Ρεχάγκελ του έκοψε τη μπάλα πριν κόψει το επιθετικό ποδόσφαιρο σε όλη την Ελλάδα |
|
|
|
|
|
Είχα γράψει και παλιότερα ότι η απομακρυνση Λίνεν από τον Ολυμπιακό ήταν ίσως το μεγαλύτερο έγκλημα της σύγχρονης ιστορίας του. Τρομερή αλητεία, ενδεικτική του ήθους που προσπάθησε να επιβάλει η διοίκηση Μαρινάκη, αλλά της έβαλε φρένο ο Άνθρωπος Ερνέστο Βαλβερδε. Τώρα ο Έβαλντ, έχει μια δεύτερη ευκαιρία να αποδείξει την αξία του στο Ελληνικό Πρωτάθλημα, το καλύτερο πρωτάθλημα της Ευρώπης. Ο δρόμος δεν είναι εύκολος, αλλά ο Έβαλντ ποτέ δεν διάλεξε τον εύκολο δρόμο, ποτέ δεν συμβιβάστηκε και δεν δείλιασε μπροστά σε καμία δυσκολία. Θέλω να του ευχηθώ με την καρδιά μου, καλή επιτυχία Έβαλντ. Καλως ήρθες στην Ελλάδα, που τόσο σε πληγώνει. Καλώς ήρθες και πάλι κοντά μας...
2 σχόλια:
Ωραίος ρε ο Λίνεν... 4-6-0 στην Τούμπα ρε; Και να 'παιρνες αποτέλεσμα, πάει στο διάλο. Αλλά 4-6-0 και να ξεφτιλιστείς κι από πάνω; Μήπως να έπαιρνες απ' τον Ρεχάγκελ μαθήματα επιθετικού ποδοσφαίρου;
Μπράβο στον Λίνεν τον προπονηταρά! Πήρε την ΑΕΚ από τον πάτο και κατάφερε να την πάει ακόμα πιο κάτω!
Δημοσίευση σχολίου