21/10/12






Φίλοι Κορυφαίοι ΠΡΟ-ΣΟ-ΧΗ...

Είναι ηλίου φαεινότερον ότι σύσσωμος ο αθλητικός τύπος νιώθει το έδαφος να φεύγει κάτω απο τα πόδια του.
Μετά την χθεσινή  αποκάλυψη (γνωστής φυλλάδας που ελέγχουν τα ξένα κέντρα αποφάσεων) για τον πόλεμο που έχει ξεκινήσει ο Mr Σκάι εναντίον των συντακτών του λίκνου του ιντερνετισμού (βλ. skevoria.blogsot.gr) ήρθε και το σημερινό "κίτρινο" χτύπημα.

Προσπαθούν με ότι όπλο διαθέτουν να μας χτυπήσουν εκ των έσω.
Μη χέσω...

Βαπτίζουν λοιπόν τον Καρνέζη captain με σκοπό να κερδίσουν εντυπώσεις και παράλληλα να σπείρουν τη ΔΙΧΟΝΟΙΑ.
Βέβαια το κάνουν όπως όόόόλοι καταλάβαμε εμφανίζοντας ως κάλυψη  τον ατυχώς συνεπώνυμο τερματοφύλακα....

ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΡΑΣΕΙ.

UNITED WE STAND.

2 σχόλια:

Λούτσος είπε...

ΕΛΑ ΜΩΡΗ ΑΡΡΩΣΤΕΙΑ ΓΙΑΝΝΙΩΤΑ!

Ο Πρόεδρος είπε...

Είναι πραγματικά τρομερός ο Πόλεμος που έχει κυρηχτεί εναντίον μας, αλλά και του Κάπτεν Καρνέζη. Θέλω ομως να ξέρουν ότι τέτοια άρθρα και συμπεριφορές δε μας τρομάζουν, μας εξοργίζουν.

ΘΑ ΜΑΣ ΒΡΕΙΤΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΑΣ.

Δημοσίευση σχολίου