4/10/12

Λίγα λόγια και σταράτα

Όσο υπάρχουν κάτι τέτοιοι αλήτες, μην περιμένετε να κάνει ποτέ καλή πορεία ο Θρύλος στην Ευρώπη. Πού να έφερνε και καμιά ισοπαλία δηλαδή...

8 σχόλια:

Λούτσος είπε...

Πες τα ρε φίλε... παραμυθιάζουν τον κοσμάκη

Ο Πρόεδρος είπε...

Καλά ρε μεγάλε γράφεις και μετά πας και δίνεις συγχαρητήρια στον ευατό σου;

Λούτσος είπε...

Γιατί ρε κουβά; Μόνο ένας... αντικειμενικός υπάρχει;

Ο Πρόεδρος είπε...

Θέλετε να κάνετε προπαγάνδα κύριε Αντικειμενικέ, αλλά σας καταλάβαμε. Κάποιοι αντι-Ολυμπιακοί σαν κι εσάς καταστρέφουν την ομάδα.

babenko3000 είπε...

Μα τί θέλει επιτέλους ο Αντικειμενικός?
Επιστροφή Βαλβέρδε?

Ο Πρόεδρος είπε...

Κανείς δεν ξέρει φίλε Μπαμπένκο. Πάντως χτες στο ημίχρονο έμαθα ότι ο Αντικειμενικός υποστήριζε ότι ο Ζαρντίμ είναι πολύ καλός, το οποίο βέβαια μετά από 45 λεπτά είχε αλλάξει αρδην. Έχω άκρες στη σοουμπιζ εγώ.

Υ.Γ. Υπήρχε επίσης η απορία γιατί πήρε τον Κάρολ στη συνέντευξη τύπου και μετά έβαλε το Μέγιερι; Γίνεται κάποιος να μιλάει στη συνέντευξη τύπου και να μην παίζει;

Λούτσος είπε...

Μία ερώτηση φίλε "Γνώστη". Εσύ πιστεύεις έπαιξε καλά ή κακά ο Ολυμπιακός;

Ο Πρόεδρος είπε...

Η απάντησή μου στο άρθρο μου "φίλε" Αντικειμενικέ.

Δημοσίευση σχολίου