Κανείς δεν ξέρει φίλε Μπαμπένκο. Πάντως χτες στο ημίχρονο έμαθα ότι ο Αντικειμενικός υποστήριζε ότι ο Ζαρντίμ είναι πολύ καλός, το οποίο βέβαια μετά από 45 λεπτά είχε αλλάξει αρδην. Έχω άκρες στη σοουμπιζ εγώ.
Υ.Γ. Υπήρχε επίσης η απορία γιατί πήρε τον Κάρολ στη συνέντευξη τύπου και μετά έβαλε το Μέγιερι; Γίνεται κάποιος να μιλάει στη συνέντευξη τύπου και να μην παίζει;
8 σχόλια:
Πες τα ρε φίλε... παραμυθιάζουν τον κοσμάκη
Καλά ρε μεγάλε γράφεις και μετά πας και δίνεις συγχαρητήρια στον ευατό σου;
Γιατί ρε κουβά; Μόνο ένας... αντικειμενικός υπάρχει;
Θέλετε να κάνετε προπαγάνδα κύριε Αντικειμενικέ, αλλά σας καταλάβαμε. Κάποιοι αντι-Ολυμπιακοί σαν κι εσάς καταστρέφουν την ομάδα.
Μα τί θέλει επιτέλους ο Αντικειμενικός?
Επιστροφή Βαλβέρδε?
Κανείς δεν ξέρει φίλε Μπαμπένκο. Πάντως χτες στο ημίχρονο έμαθα ότι ο Αντικειμενικός υποστήριζε ότι ο Ζαρντίμ είναι πολύ καλός, το οποίο βέβαια μετά από 45 λεπτά είχε αλλάξει αρδην. Έχω άκρες στη σοουμπιζ εγώ.
Υ.Γ. Υπήρχε επίσης η απορία γιατί πήρε τον Κάρολ στη συνέντευξη τύπου και μετά έβαλε το Μέγιερι; Γίνεται κάποιος να μιλάει στη συνέντευξη τύπου και να μην παίζει;
Μία ερώτηση φίλε "Γνώστη". Εσύ πιστεύεις έπαιξε καλά ή κακά ο Ολυμπιακός;
Η απάντησή μου στο άρθρο μου "φίλε" Αντικειμενικέ.
Δημοσίευση σχολίου