Καλησπέρα κι από μένα.
Να πω και 'γω με τη σειρά μου ένα ευχαριστώ στον Γιώργη που μου έκανε την πρόταση να γράφω στο blog του.
Είμαι ο Αντικειμενικός, και για όσους δεν με ξέρουν, ένα πράγμα θα πω για να 'μαστε ξηγημένοι: από μένα θα μαθαίνετε αλήθειες. Αυτό το ξεκαθαρίζω από την αρχή, γιατί πολλοί σας το παίζουνε... "γνώστες", αλλά να ξέρετε ότι αυτοί μπαλίτσα δεν βλέπουνε. Πάνε και τα διαβάζουνε στον χ και τον ψ και μετά σας τα λένε για δικά τους. Αντρίκες κουβέντες.
Λοιπόν, να ξεκινήσω με δυο λόγια για τον φετινό Παναθηναϊκό. Την Κυριακή πήγα στο ΟΑΚΑ να δω τον Παναθηναϊκό με τον Αστέρα. Τον είχα δει μια-δυο φορές στην τηλεόραση, αλλά από κοντά είναι άλλο χάλι... Ανάπτυξη μηδέν. Αυτό, όμως, που μου έκανε εντύπωση είναι ότι οι παίκτες είναι αδιάφοροι. Βγάζει ο Τσιώλης τον Περόνε στο 85' κι αυτός πηγαίνει προμενάδα για να γίνει αλλαγή, και δεν υπάρχει ένας παναθηναϊκός, ένας ρε, να πάει να του πει να βγει πιο γρήγορα. Αδιαφορία σου λέω. Θες για να διώξουν τον Φερέιρα, θες γιατί βαριούνται, τα παιχτάκια τα 'χουνε όλα γραμμένα στα παπάρια τους. Σου μιλάω την κατέστρεψε ο νεοφιλελές την ομάδα.
Μου λέει ο Τάσος, να πω και δυο κουβέντες για τον Ολυμπιακό. Τι να πούμε τώρα; Σας έχω πει από την αρχή ότι ο Ολυμπιακός φέτος δεν θα έχει αντίπαλο κι αν ο Ντούσαν είχε τον Μήτρογλου μέχρι τσάμπιονς λινγκ θα έβγαινε. Αλλά τον Ολυμπιακό δεν τον συμφέρει η κατάντια του ΠΑΟ και όσοι γαύροι πανηγυρίζουν δεν κάνουνε καλά. Γιατί κύριε, αν ο ΠΑΟ ήταν ανταγωνιστικός δεν θα ήσουν τώρα εσύ με τον Ζαρντίμ και με τέτοια χάλια σε όλες τις γραμμές.
Αλλά για τον Ολυμπιακό θα 'χουμε καιρό να τα πούμε και αύριο, μετά το ματσάκι με την Άρσεναλ.
Να πω και 'γω με τη σειρά μου ένα ευχαριστώ στον Γιώργη που μου έκανε την πρόταση να γράφω στο blog του.
Είμαι ο Αντικειμενικός, και για όσους δεν με ξέρουν, ένα πράγμα θα πω για να 'μαστε ξηγημένοι: από μένα θα μαθαίνετε αλήθειες. Αυτό το ξεκαθαρίζω από την αρχή, γιατί πολλοί σας το παίζουνε... "γνώστες", αλλά να ξέρετε ότι αυτοί μπαλίτσα δεν βλέπουνε. Πάνε και τα διαβάζουνε στον χ και τον ψ και μετά σας τα λένε για δικά τους. Αντρίκες κουβέντες.
Λοιπόν, να ξεκινήσω με δυο λόγια για τον φετινό Παναθηναϊκό. Την Κυριακή πήγα στο ΟΑΚΑ να δω τον Παναθηναϊκό με τον Αστέρα. Τον είχα δει μια-δυο φορές στην τηλεόραση, αλλά από κοντά είναι άλλο χάλι... Ανάπτυξη μηδέν. Αυτό, όμως, που μου έκανε εντύπωση είναι ότι οι παίκτες είναι αδιάφοροι. Βγάζει ο Τσιώλης τον Περόνε στο 85' κι αυτός πηγαίνει προμενάδα για να γίνει αλλαγή, και δεν υπάρχει ένας παναθηναϊκός, ένας ρε, να πάει να του πει να βγει πιο γρήγορα. Αδιαφορία σου λέω. Θες για να διώξουν τον Φερέιρα, θες γιατί βαριούνται, τα παιχτάκια τα 'χουνε όλα γραμμένα στα παπάρια τους. Σου μιλάω την κατέστρεψε ο νεοφιλελές την ομάδα.
Μου λέει ο Τάσος, να πω και δυο κουβέντες για τον Ολυμπιακό. Τι να πούμε τώρα; Σας έχω πει από την αρχή ότι ο Ολυμπιακός φέτος δεν θα έχει αντίπαλο κι αν ο Ντούσαν είχε τον Μήτρογλου μέχρι τσάμπιονς λινγκ θα έβγαινε. Αλλά τον Ολυμπιακό δεν τον συμφέρει η κατάντια του ΠΑΟ και όσοι γαύροι πανηγυρίζουν δεν κάνουνε καλά. Γιατί κύριε, αν ο ΠΑΟ ήταν ανταγωνιστικός δεν θα ήσουν τώρα εσύ με τον Ζαρντίμ και με τέτοια χάλια σε όλες τις γραμμές.
Αλλά για τον Ολυμπιακό θα 'χουμε καιρό να τα πούμε και αύριο, μετά το ματσάκι με την Άρσεναλ.

2 σχόλια:
Την φωτογραφία την έχω κλέψει από τον Στρουγκ και όποιος την είδε στα γρήγορα τον καλώ να την ξαναδεί.
Ρε συ αυτός είναι ο Σεφερλής. Α στο καλό απογευματιάτικα.
Δημοσίευση σχολίου