16/10/12

Αχ Βασίλη...


Ότι είναι αχάριστος το μάθαμε από την θεία του.

Ότι είναι κωλόπαιδο το ξέρει όλη η Ελλάδα.

Ότι έκανε εμφύτευση μαλλιών το ψιλιαστήκαμε στο ματς με την Βοσνία.

Ότι είναι όμως ΣΤ'ΑΛΗΘΕΙΑ γριά το αποκάλυψε πρώτος ο Αλέφαντος στον Σινάνογλου:
"... Δεν είναι εικόνα αυτή που δείχνει ο Τοροσίδης. Ανεπίτρεπτο για την κλάση του, έχει να παίξει σπουδαία ματς 1 χρόνο. Έχει κάνει και καραφλίτσα, σαν γριά ήταν με τη Σάλκε. Τι ζωή κάνει; Βάρυνε..."      http://www.katimagiko.gr/editorial/47112/aletheies%E2%80%A6

Τώρα ήρθε απλά κι ο Γεωργίου (speaking) να τον αποτελειώσει:
 "... Κι αυτός ο Τοροσίδης, πως κατάντησε έτσι; Μια έντονη γριοσύνη είναι απλωμένη σε όλο του το πρόσωπο...."
http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=180488&catID=67




7 σχόλια:

Λούτσος είπε...

Καλά ας είχατε τέτοιο δεξί μπακ στον ΠΑΟ κι ας ήτανε και κωλόγρια... Ήμαρτον ρε, τι άλλο θα ακούσουν τ' αυτάκια μας;

Ο Πρόεδρος είπε...

Συγκινητική η πρώτη δημοσίευση του γίγαντα Μπαμπένκο. Πίστευω ότι ο Βασίλης είναι ένα απλό και τίμιο λαικό παιδί που η μοίρα του έπαιξε ένα σκληρό παιχνίδι με την πρώιμη καράφλα. Πολεμάει θεούς και δαίμονες: τη θεία από την πλευρά της μαμάς, το (Τζάρετ) Λέτο, την αποχώρηση του Ανθρώπου Ερνέστο Βαλβέρδε, τη σκληρή κριτική και τώρα την καράφλα και την πρόωρη γήρανση. Ας μην είμαστε σκληροί μαζί του, πιστεύω ότι με μια καλή κρεμούλα και μια επίσκεψη στο Λουτράκι, θα γίνει πάλι ο παλιός καλός Βασίλης που όλοι αγαπήσαμε. Ντρέπομαι για τον Αλέφαντο που σχολιάζει τη ζωή του. Όλοι ξέρουμε ότι η ζωή του είναι Σπίτι-Γήπεδο-Εκκλησία. Επειδή ξενυχτάει σε καμιά αγρυπνία το κάναμε τώρα θέμα;

Γεράκι είπε...

Πέραν της ορθότητας της παρατήρησης των δύο Τιτάνων του αθλητικού σχολιασμού κερδίζουμε και τη "γριοσύνη" ένα νέο και πολύ χρήσιμο όρο για τις μελλοντικές μας αναλύσεις

Ο Πρόεδρος είπε...

Σωστός ο σωστός.

Λούτσος είπε...

Αντικειμενικός, Σωστός, Γνώστης, πολλές αρετές μαζεμένες σ' αυτό το μπλογκ...

Ο Πρόεδρος είπε...

Ενάρετοι άνθρωποι οι σκευωρίτες...

Ο Πρόεδρος είπε...

Σχολιάζει σήμερα ο Νικόλας ο Αλέφαντος:

"Είδα το β΄ ημίχρονο στο Ρόμα- Γιουβέντους και χάρηκα με τον Τοροσίδη. Είναι ένας παίκτης που τον υποστήριζα όταν τον έκραζαν και έλεγα ότι μπορεί να παίξει στις μεγαλύτερες ευρωπαϊκές ομάδες. Όταν είναι σε φόρμα, είναι μπακάρα. Τρομερός ήταν στο ντέρμπι με τη Γιουβέντους, έκανε πολλές κούρσες, ανέβαινε, μεγάλη νίκη η Ρόμα επί της Γιουβέντους."

Γεια σου ρε Αλέφαντε είσαι παλικάρι, κράτα όσο μπορείς.

Δημοσίευση σχολίου