Ε όχι ρε Βαγγέλη δε θα σου περάσει....
 |
| Μετά το Λίνεν ο Λεονάρντο; |
Με απορία παρακολουθήσαμε όλοι αυτή τη βδομάδα την πρόσληψη Αντώνη Νικοπολίδη στον πάγκο της αγαπημένης μας ομάδας ως βοηθού προπονητή. Όλοι είπανε: "Μπράβο Πρόεδρε, καλή κίνηση, να μπει μια τάξη στα αποδυτήρια" και "είναι καλός ο Αντώνης, έχει και άσπρα μαλλιά, είναι σοφός". Αλλά εμείς στη Σκευωρία δε μασάμε κουτόχαρτο και βλέπουμε πίσω από τέτοιες κινήσεις. Έχουμε φάει με το κουτάλι τα γήπεδα τόσα χρόνια και δεν ξεγελιόμαστε από αυτά. Είναι προφανής η μεθόδευση για
απομάκρυνση του Λεονάρντο "η Ήρεμη Δύναμη" Ζαρντίμ και την αντικατάστασή του με τον Αντώνη Νικοπολίδη alias "George Clooney"
http://www.dailymotion.com/video/x34ngp_werder-1-3-olympiakos-champions-lag_sport?search_algo=2
(Στο 01:53 για περισσότερες πληροφορίες).
 |
| Γράψε κανά βιβλίο ρε φίλε καλύτερα |
Πείτε μου δηλαδή, είναι τώρα αυτός ο άνθρωπος για προπονητής του Ολυμπιακού;
1 σχόλιο:
Πανιώνιος ο Ολυμπιακός μας έγινε όταν πήραμε τον Λίνεν φίλε
Δημοσίευση σχολίου