του Γνώστη
Αέρα πέρασε η αρμάδα του Ζαρντίμ την Κυριακή το βράδυ από το μισοάδειο Καραισκάκης, καθώς πολλοί αχάριστοι οπαδοί προτίμησαν να κάτσουν σπίτι τους και να δουν House MD στο Star, αντί να θαυμάσουν το καταπληκτικό γκολ του Έλληνα Χοσέ Χολέβα και το περπάτημα πάπιας του Ιμπαγάσα. Ντάξει τι να κάνουμε τώρα, υπήρξαν πραγματάκια, που άρεσαν...
Πολύ δυνατή ομάδα ο Ολυμπιακός φέτος, καθώς πλαισίωσε το μεγάλο Χοσέ Χολέβας με παίκτες όπως είναι ο Μητρογκόλ και Λεάντρο Γκρέκο (και τατουάζ και μαλλί καρφάκι και είναι και Ιταλός). Μπράβο στον Πρόεδρο. Αυτόν τον Ολυμπιακό θέλουμε να βλέπουμε. Μόνο με παίκτες εγνωσμένης στυλιστικής αξίας μπορεί να πάει μπροστά η ομάδα. Και με ευκαιρία το γκολ του Χοσέ (του μεγαλύτερου λάτρη της ελληνικής κουζίνας) θα ήθελα να καταγγείλω την άνθηση των χίπστερ ποδοσφαιριστών σε βάρος των παραδοσιακών αξιών της μοικάνας και της χαίτης.
Σημειώνω την τεράστια έλλειψη του Γιάννη του Αθηναίου για ακόμη μια φορά. Πέρασε σχεδόν απαρατήρητο το ορθογραφικό λάθος του Γιάννη Αλαφούζιον περι "αποκαλήπσεων". Να'ναι καλά η έγκριτη εφημερίδα Γαύρος που το "αποκάληπσε" (μαζί με 100 πράγμαα που πρέπει να ξέρουμε για τις γυναίκες).
Περνάμε πολύ ωραία στην, κατά τη γνώμη των περισσοτέρων ειδικών, πιο όμορφη ποδοσφαιρική σεζόν της τελευταίας 20ετίας. Τα έχει όλα: Τα μωρά του Βλάχου που πάνε για πρωτάθλημα και Τσάμπιονς Λιγκ, τον Άθλο του Ελέ, το θαύμα του Πλατανιά (προιόν σκληρής δουλειάς), τα μαλλιά του Λάζαρου, τα γκολ του Παπαδόπουλου, τον επιθετικό ΠΑΟΚ του Δώνη , το ισπανικό μοντέλο του Ζαρντίμ, τον προέδρο της Ολανενσε που δε μιλά Αγγλικά, το μοντέλο Θωμά Μαύρο, τα τουιτ του Αλαφούζου, το Σάββα. Πραγματικά είναι πολύ μεγάλο το κενό που άφησε ο Τσάκας στο ελληνικό ποδόσφαιρο, ειδικά σε μια σεζόν σαν αυτή, και όσο για τους ψευτοπροφήτες τύπου Χάρις κλπ δεν πείθουν ούτε τον πιο αγνό οπαδό.
Και έπεται συνέπεια...




2 σχόλια:
Άρθρο-φωτιά-απάντηση στου φιλοβασιλικούς...
Ντάξει... καλό ήταν.
Δημοσίευση σχολίου