20/10/12








Έτσι όπως τα έκανες ρε Βαγγέλα όχι Samba.....ΟΥΤΕ ΤΣΑΜΠΑ...

1 σχόλιο:

Ο Πρόεδρος είπε...

Σούπερ κίνηση από τον Πρόεδρο, ήδη μάλιστα έκανε και την πρώτη του πρόταση για παίκτη: Φελίπε από Σάντος, ο διάδοχος του. Α ρε Τζίο, που τους ξεθάβει ο πούστης, πραγματικά λαβράκια, τους παίρνεις ψίχουλα τους πουλάς εκατομμύρια. Φήμες λένε ότι πρότεινε και κάποιον Νευμάρ.

Κύριε Πρέσβη μας κακομαθαίνετε...

Δημοσίευση σχολίου