...και συνεχίζουν να απειλούν. Το θέμα πλέον έχει ξεφύγει από τα στενά όρια του αθλητισμού και έχει φτάσει μέχρι τα έδρανα της Βουλής:
Ιδού τι είπε ο Ευ. Βενιζέλος σήμερα το πρωί στη Βουλή:
«Ανάγκη προστασίας δεν έχουμε εμείς, έχουν οι αυτουργοί της σκευωρίας. Βλέποντας ότι έχουν επενδύσει σε πρόσωπα, που απεδείχθησαν αναξιόπιστα και τραγικά, θέτουν διαδικαστικά θέματα».
Δε μας τρομοκρατείτε και δε μας φιμώνετε κ. Βενιζέλο.
Το ποτάμι πίσω δε γυρνά...
Ιδού τι είπε ο Ευ. Βενιζέλος σήμερα το πρωί στη Βουλή:
«Ανάγκη προστασίας δεν έχουμε εμείς, έχουν οι αυτουργοί της σκευωρίας. Βλέποντας ότι έχουν επενδύσει σε πρόσωπα, που απεδείχθησαν αναξιόπιστα και τραγικά, θέτουν διαδικαστικά θέματα».
Δε μας τρομοκρατείτε και δε μας φιμώνετε κ. Βενιζέλο.
Το ποτάμι πίσω δε γυρνά...
5 σχόλια:
Ακουγεται οτι θα στηθει ξεχωριστη καλπη για καθε συντακτη της Σκευωριας
Έτσι μαθαίνω κι εγώ. Αρχικά είπαν για μια αλλά μετά από πρόταση της αντιπολίτευσης πάνε για ξεχωριστές.
Ενοχλεί η προφανώς η ψηφοφορία Ballon d'Or και η πρώτη θέση του Κάλτσα...
Έχει δίκιο ο Βενιζέλος όταν λέει ότι κάποιοι "έχουν επενδύσει σε πρόσωπα που απεδείχθησαν αναξιόπιστα και τραγικά". Να θυμηθούμε ότι κάποιοι από τους συντάκτες έχουν κατά καιρούς γράψει τις κάλτσες τους για Λίνεν και Βαλβέρδε.
Και είναι κι αυτό μια ακόμη δικαίωση φίλε Λούτσο αλλά κι αφορμή για πόλεμο, για να μη ξεχνιόμαστε. Δεν είναι λίγοι άλλωστε αυτοί που πολεμήσαν τους αρθρογράφους μας και τις αντικειμενικές κρίσεις τους για καθαρά προσωπικά συμφέροντα... Το αν και κατά πόσο δικαιώθηκαν φάνηκε στην πορεία:
Λίνεν: πήρε την ομάδα τελευταία και την έχει προτελευταία, κι είναι αρχή ακόμη.
Τσιγκούρι: http://www.sport24.gr/football/Spain/6_sta_7_gia_ton_valverde_kai_twra_real_epi_tria.2083910.html
Κι αυτά tragic είναι κ. Βενιζέλο;
Δημοσίευση σχολίου